Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-07-2006, 08:44 PM   #21
MsLalkie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Agni
Maar wat is dan een goede verpakking? Bedoelen ze echt het fysieke gedeelte (knappe kop en goed lichaam) of goed gekleed?
De metro man.

Reply With Quote
Old 04-07-2006, 09:09 PM   #22
Aart Tuynman
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by MsLalkie+-->
QUOTE(MsLalkie)
Quote:

Reply With Quote
Old 04-07-2006, 09:13 PM   #23
MsLalkie
IF-Crazy

[quote]Dus als ik ooit nog een relatie met een vrouw wil, kan ik het beste bij de RET gaan werken.Nee, bij de GVR.

Reply With Quote
Old 04-07-2006, 09:15 PM   #24
Aart Tuynman
IF-Crazy

[quote][quote]Dus als ik ooit nog een relatie met een vrouw wil, kan ik het beste bij de RET gaan werken.
Wat is de GVR?
Ik ken de afkorting GVR alleen in de betekenis van Grote Vriendelijke Reus, uit een kinderboek van Roald Dahl.

Reply With Quote
Old 04-07-2006, 09:18 PM   #25
Aart Tuynman
IF-Crazy

[quote][quote]Dus als ik ooit nog een relatie met een vrouw wil, kan ik het beste bij de RET gaan werken.
Als je zou zeggen GVB dan zou ik het nog begrijpen. Maar voor mij is de RET wel dichterbij dan het GVB.

Reply With Quote
Old 04-07-2006, 09:23 PM   #26
MsLalkie
IF-Crazy

Never mind Aart, gebruik je levendige fantasie maar... :P Bovendien de vrouwen die jij wilt zijn uitzonderlijk dat je niet bij de RET dan wel GVR, GVB, moet zijn.... :wink:

Reply With Quote
Old 04-07-2006, 09:26 PM   #27
Aart Tuynman
IF-Crazy

Maar vertel me dan eens wat de GVR is?

En wat versta jij onder een metro-man? Bij een metro-man denk ik aan de metrobestuurder van de RET of het GVB.

Reply With Quote
Old 04-07-2006, 09:29 PM   #28
Nikki Satisfashion
IF-Crazy

[quote]Maar vertel me dan eens wat de GVR is?

En wat versta jij onder een metro-man? Bij een metro-man denk ik aan de metrobestuurder van de RET of het GVB.
De manvan nu is metroseksueel

PETER VAN DER KLUGT

AMSTERDAM - Zijn er mannen die graag winkelen, naar de pedicure gaan en een recept voor crme brle willen vervolmaken? Jazeker, die zijn er en ze zijn er zelfs in steeds groteren getale. Er is nu zelfs een woord voor: de metroseksueel.

Een man die met plezier zijn vrouwelijke kanten etaleert. Geen mietje, geen watje, geen nicht en geen nerd. Gewoon een lekkere kerel waar vrouwen naar omkijken en een man die zelf omkijkt naar mooie vrouwen. Een man die zichzelf tot in de puntjes verzorgt, de sportschool bezoekt maar zich niet met anabolen oppompt. Een dankbare klant voor de snel groeiende mannencosmetica. Een man die zijn emoties niet wegstopt, maar ver weg blijft van de softe sandalen waar de Nieuwe Vader in rondluiert. Een man die je tegenkomt in de PC Hooft maar ook op het Spui.

Een metroseksueel. Zie daar de nieuwe stadsman. Nog niet horen rondgonzen? Dat zal niet lang meer duren want de 'metrosexual' is hot. De nieuwe mansoort werd al in 1994 voor het eerst gespot en in The Independent beschreven onder de kop 'Here come the mirror men'. Mannen die mannenbladen lazen als The Face of GQ en zich graag spiegelden aan de trendy sportieve kleren en accessoires waar die bladen vol mee staan. Aanvankelijk met een mengeling van afgunst en verlangen, maar uiteindelijk met volle overtuiging deelgenoot van de nieuwe lifestyle. Zoals met alle trends heeft ook de metroseksueel zijn eigen iconen. En eentje daarvan moest voor de doorbraak zorgen.

David Beckham. Dat is de man die is gebombardeerd tot het prototype metroseksueel. Een narcist van de bovenste plank, elk seizoen een nieuw kapsel, een man die het ondergoed van zijn vriendin draagt, maar wl een man en gn nicht hoewel de nichtenscene hem op handen draagt. Maar dat mag. Dat vindt de metroseksueel helemaal niet erg. Als er maar bewonderd wordt. Nog meer metroseksuele prominenten? Johnny Depp zoals in Pirates of the Carribean (flamboyant en opgemaakt) en Bill Clinton zoals Bill Clinton. Een voormalig president die op alle fronten zo heerlijk open en gevoelig is. Brad Pitt, George Clooney. Het zijn niet de minsten en hun voorbeeld vindt snel navolging. Zet de metroseksbril op en zoek uw eigen favoriet.

[/color]
Status: Offline

Reply With Quote
Old 04-07-2006, 09:32 PM   #29
MsLalkie
IF-Crazy

[quote]Maar vertel me dan eens wat de GVR is?

GVR..Zoals ik al zei, laat ik aan je fantasie over....

Hmm, opvallend dat jij niet weet wat een metroman is......

Metroman

Reply With Quote
Old 04-07-2006, 09:39 PM   #30
Aart Tuynman
IF-Crazy

[quote]
Quote:
Maar vertel me dan eens wat de GVR is?

GVR..Zoals ik al zei, laat ik aan je fantasie over....

Hmm, opvallend dat jij niet weet wat een metroman is......

Metroman
Van het begrip metrosexueel had ik al wel gehoord, en ook wat het ongeveer inhoudt.

Reply With Quote
Reply

Tags
belangrijker, mannen, steeds, uiterlijk, vinden, vrouwen

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:55 AM.
Vertalen:

Tags