Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-04-2006, 08:21 AM   #141
Hein
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by MsLalkie
Lieg niet! *:lol: Ey wanneer gaan jullie ook alweeer naar Suriname. Moet G. nog mailen *:shock:
ik dacht 20 augustus...joeli zijn allemaal hetzelfde
tegen mij zei G. ook al ik moet MsLalkie nog mailen hahahahaha

Reply With Quote
Old 08-04-2006, 08:23 AM   #142
MsLalkie
IF-Crazy

:lol: Hihi, laat ons jaah :blozen:

Reply With Quote
Old 08-04-2006, 08:28 AM   #143
SHAKTI
IF-Lid

Quote:
Originally posted by MsLalkie
:lol: Hihi, laat ons jaah *:blozen:
Moet ik je ook laten ?
Status: Offline

Reply With Quote
Old 08-04-2006, 08:30 AM   #144
MsLalkie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by SHAKTI
Moet ik je ook laten ?
Nahin nahin!!!! Jij niet. :oops: Doe dat mij niet aan... :oops:

Reply With Quote
Old 11-06-2007, 11:20 AM   #145
I C U
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by Anand View Post
Vrouwen vinden het uiterlijk van mannen steeds belangrijker. De dikte van de portemonnee speelt een afnemende rol bij de keuze van een partner. Dat is de conclusie van een Brits onderzoek.

De wetenschappers verklaren de verandering met de groeiende financiële zelfstandigheid van vrouwen. Vrouwen zonder geld neigen er dan ook nog steeds toe de financiële status van een man belangrijker te vinden dan zijn uiterlijk.

Vrouwen blijken hun houding snel aan te passen aan hun financiële (on)afhankelijkheid, stellen de wetenschappers. Zij baseren hun bevindingen op enquêteformulieren van 1851 heteroseksuele vrouwen tussen 18 en 35 jaar. Het onderzoek, dat woensdag is gepresenteerd, verschijnt in het vakblad Evolution And Human Behaviour.

gelukkig dat is vooruitgang :lol:
Weer 'n westers onderzoek dat door ieder1 aanvaard wordt

Reply With Quote
Old 05-28-2008, 11:42 AM   #146
Narcist
Guest

Is toch fucking bullshit! Wijven van tegenwoordig worden mijn inziens te veeleisend! C´mon als je er zelf fris en fruitig eruit ziet, leg ik me daarbij neer! Naast de mooie vrouwen die ik ontmoet in mijn leven, ontmoet ik dus ook van die lelijke trollen, en wat kunnen die veeleisend zijn!! Dat komt ook alleen maar voort uit hun eigen onzekerheid, vervolgens dit soort beredeneringen klakkeloos overnemen, moet er gewoon van kotsen!!! Laats ook zo een dom lelijk hindoestaans trolletje 'Ja ik let meteen op uiterlijk en op z´n kleding etc`

Ik dacht bij mezelf: Heb je je eigen porum en kledingstyle weleens bekeken??? Eerst maar eens werken aan je zelfbewustzijn, vervolgens mag je je bek opentrekken over wat je nou zo opgeilt aan mannen. Lompe wijven...de mooie vrouwen daarentegen die ik tegenkom, zeggen al meteen `ik let op je presentatie`, aangezien ik een ster ben in mezelf presenteren, sla ik de plank dus ook haast nooit mis (op een enkele keer na), vervolgens kijken ze naar je uiterlijke kenmerken. De lelijkerds onder ons moeten maar eens beseffen dat er een duidelijke hierarchische verdeling bestaat, en dat zij onderaan de voedselketen staan, en dus maar moeten pakken wat ze te pakken kunnen krijgen, en niet gaan bitchen. Gewoon je plaats kennen, klaar uit.
  Reply With Quote
Old 06-08-2008, 12:13 PM   #147
I C U
IF-Lid

[quote=Nikki Satisfashion;61567]
Quote:
Maar vertel me dan eens wat de GVR is?

En wat versta jij onder een metro-man? Bij een metro-man denk ik aan de metrobestuurder van de RET of het GVB.De manvan nu is metroseksueel

PETER VAN DER KLUGT

AMSTERDAM - Zijn er mannen die graag winkelen, naar de pedicure gaan en een recept voor crËme bršlée willen vervolmaken? Jazeker, die zijn er en ze zijn er zelfs in steeds groteren getale. Er is nu zelfs een woord voor: de metroseksueel.

Een man die met plezier zijn vrouwelijke kanten etaleert. Geen mietje, geen watje, geen nicht en geen nerd. Gewoon een lekkere kerel waar vrouwen naar omkijken en een man die zelf omkijkt naar mooie vrouwen. Een man die zichzelf tot in de puntjes verzorgt, de sportschool bezoekt maar zich niet met anabolen oppompt. Een dankbare klant voor de snel groeiende mannencosmetica. Een man die zijn emoties niet wegstopt, maar ver weg blijft van de softe sandalen waar de Nieuwe Vader in rondluiert. Een man die je tegenkomt in de PC Hooft maar ook op het Spui.

Een metroseksueel. Zie daar de nieuwe stadsman. Nog niet horen rondgonzen? Dat zal niet lang meer duren want de 'metrosexual' is hot. De nieuwe mansoort werd al in 1994 voor het eerst gespot en in The Independent beschreven onder de kop 'Here come the mirror men'. Mannen die mannenbladen lazen als The Face of GQ en zich graag spiegelden aan de trendy sportieve kleren en accessoires waar die bladen vol mee staan. Aanvankelijk met een mengeling van afgunst en verlangen, maar uiteindelijk met volle overtuiging deelgenoot van de nieuwe lifestyle. Zoals met alle trends heeft ook de metroseksueel zijn eigen iconen. En eentje daarvan moest voor de doorbraak zorgen.

David Beckham. Dat is de man die is gebombardeerd tot het prototype metroseksueel. Een narcist van de bovenste plank, elk seizoen een nieuw kapsel, een man die het ondergoed van zijn vriendin draagt, maar wél een man en géén nicht hoewel de nichtenscene hem op handen draagt. Maar dat mag. Dat vindt de metroseksueel helemaal niet erg. Als er maar bewonderd wordt. Nog meer metroseksuele prominenten? Johnny Depp zoals in Pirates of the Carribean (flamboyant en opgemaakt) en Bill Clinton zoals Bill Clinton. Een voormalig president die op alle fronten zo heerlijk open en gevoelig is. Brad Pitt, George Clooney. Het zijn niet de minsten en hun voorbeeld vindt snel navolging. Zet de metroseksbril op en zoek uw eigen favoriet.

[/color]
Ah omdat de beroemden het doen, volgt men... Als jantje om de hoek het zou doen dan zou hij uitgemaakt worden voor homo of mietje en aanverwante termen. Hoe bekrompen kan men zijn op deze wereld...

Reply With Quote
Old 12-08-2008, 09:51 PM   #148
Essentials
Guest

Een boek moet je eigenlijk niet beoordelen op zijn buitenkant hé MAAR ik denk voornamelijk dat verzorging een rol speelt, maar niet té xD goede kledingstyle en in een good shape verkeren is altijd goed!

Dat noem Ik een goede verpakking.
  Reply With Quote
Old 12-08-2008, 11:06 PM   #149
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Essentials View Post
Een boek moet je eigenlijk niet beoordelen op zijn buitenkant hé MAAR ik denk voornamelijk dat verzorging een rol speelt, maar niet té xD goede kledingstyle en in een good shape verkeren is altijd goed!

Dat noem Ik een goede verpakking.

neem aan als eerste indruk wat je hier zegt...
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
belangrijker, mannen, steeds, uiterlijk, vinden, vrouwen

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:55 PM.
Vertalen:

Tags