Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-04-2009, 01:21 PM   #21
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Ja, ze stelt TE hoge eisen.

Ja Vissie, ik luister wel naar jou! Dacht je van niet? Soms ben ik het niet met je eens, maar ik luister altijd goed.

Ze is lief en ze houdt van drama: er was een keer iets vervelends en wij hadden ergens afgesproken voor een kop koffie/bijpraten. Zat ze met een treurig gezichtje in een dramatische lange zwarte jurk op het terrasje te wachten. Iedereen keek (vooral de mannen haha), maar op zo'n moment zit ze ook Úcht heel diep in de put.

it's just a choice she made...

ow jawel, en natuurlijk kan je het niet altijd met mij eens zijn .

hmmm, ze het heel diep te pakken dan lijkt mij....
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-04-2009, 03:47 PM   #22
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
it's just a choice she made...

ow jawel, en natuurlijk kan je het niet altijd met mij eens zijn .

hmmm, ze het heel diep te pakken dan lijkt mij....
Vice versa

Ja, ik neem het ook serieus en dat weet ze wel. Ik word er alleen erg moe van omdat het mijn aard niet is, dus op een gegeven moment zeg ik dat: emmertje vol, morgen luister ik weer naar je als je wil. En dan geef ik haar een aai en dat vindt ze okee. We kennen elkaar al een jaar of 10...
  Reply With Quote
Old 01-04-2009, 04:31 PM   #23
CharmKilla
Guest

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Vice versa

Ja, ik neem het ook serieus en dat weet ze wel. Ik word er alleen erg moe van omdat het mijn aard niet is, dus op een gegeven moment zeg ik dat: emmertje vol, morgen luister ik weer naar je als je wil. En dan geef ik haar een aai en dat vindt ze okee. We kennen elkaar al een jaar of 10...
Ze boft maar met zo een vriendin als jij, die blijft luisteren en luisteren. Ik was daar vroeger ook goed in, maar ik merk dat ik er niet meer tegen kan. Als mensen niet willen luisteren en niet willen veranderen en maar blijven zeuren. Dan heb ik geen zin om na tien keer tegen ze te zeggen: Je hebt het zelf in de hand, als jij maar wil veranderen...dit nog een 11e keer te zeggen. Mijn complimenten. Maar goed, jij beheerst je energieverdeling ook beter dan mij, begrijp ik...
  Reply With Quote
Old 01-04-2009, 08:19 PM   #24
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by CharmKilla View Post
Ze boft maar met zo een vriendin als jij, die blijft luisteren en luisteren. Ik was daar vroeger ook goed in, maar ik merk dat ik er niet meer tegen kan. Als mensen niet willen luisteren en niet willen veranderen en maar blijven zeuren. Dan heb ik geen zin om na tien keer tegen ze te zeggen: Je hebt het zelf in de hand, als jij maar wil veranderen...dit nog een 11e keer te zeggen. Mijn complimenten. Maar goed, jij beheerst je energieverdeling ook beter dan mij, begrijp ik...
Zij is ook lief voor mij...

Ik ben een stuk ouder dan jij, dat scheelt misschien. Vroeger dacht ik nogal eens dat ik alles beter wist en zei dat dan ook ongevraagd haha! Dat heb ik echt moeten afleren.
  Reply With Quote
Reply

Tags
imperfecte, man, met, trouwen

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 07:17 PM.
Vertalen:

Tags