Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-11-2008, 11:58 PM   #21
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Miss India View Post
en die keuzes die je maakt kunnen verschillende kanten op, ik heb dit namelijk bij een hele goede vriend van mij gezien, die had toen gekozen voor zijn nieuwe partner, maar had jammer genoeg zijn verleden niet afgsloten of kon dat niet zoiets..maar trouwde dus met de nieuwe partner en in de tussentijd had hij altijd zijn gevoelens weggestopt is er nooit voor uitgekomen en zat hij met zich zelf in de knoop....na verloop van tijd realiseerde hij zich dat hij de grootste fout van zijn leven had gemaakt, door aan iets nieuws te beginnen zonder het oude af te sluiten en zijn gevoelens te facen...hij had namelijk gedacht dat alles toch zou veranderen en d8 I will go with the flow....in de tussentijd bleef hij z'n ex zien....na een jaar heeft hij zijn huwelijk beeindigd en is een leven gaan leiden met zijn ex.....dan denk ik bij mezelf; als je op dat moment een andere keuze had gemaakt dan hoefde je niet door zoveel ellende, je hebt jezelf, je ex en je huidige partner onnodig heartache bezorgd, allleen vanwege het feit dat je je gevoelens niet hebt kunnen delen en het hebt onderdrukt....
keuzes die je maakt kunnen je maken en breken, die jongen die je hier bespreekt, heeft het zichzelf lastig gemaakt. hij had zijn verleden wel kunnen afsluiten, maar doordat hij zijn verleden steeds zag werd die geblokt en daardoor sloot hij af... dat hij gevoelens had voor iemand, oke, dat overkomt de beste weleens, dat die vervolgens niet handeld naar zijn gevoel het best bij voelt snap ik niet... doordat die dus geconfronteerd werd met zijn verleden is hij blijven haken (denk ik). Maar verder geef ik je gelijk dat hij vanaf begin in dit geval wel eerlijk had moeten wezen.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-12-2008, 07:33 AM   #22
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by Miss India View Post
en die keuzes die je maakt kunnen verschillende kanten op, ik heb dit namelijk bij een hele goede vriend van mij gezien, die had toen gekozen voor zijn nieuwe partner, maar had jammer genoeg zijn verleden niet afgsloten of kon dat niet zoiets..maar trouwde dus met de nieuwe partner en in de tussentijd had hij altijd zijn gevoelens weggestopt is er nooit voor uitgekomen en zat hij met zich zelf in de knoop....na verloop van tijd realiseerde hij zich dat hij de grootste fout van zijn leven had gemaakt, door aan iets nieuws te beginnen zonder het oude af te sluiten en zijn gevoelens te facen...hij had namelijk gedacht dat alles toch zou veranderen en d8 I will go with the flow....in de tussentijd bleef hij z'n ex zien....na een jaar heeft hij zijn huwelijk beeindigd en is een leven gaan leiden met zijn ex.....dan denk ik bij mezelf; als je op dat moment een andere keuze had gemaakt dan hoefde je niet door zoveel ellende, je hebt jezelf, je ex en je huidige partner onnodig heartache bezorgd, allleen vanwege het feit dat je je gevoelens niet hebt kunnen delen en het hebt onderdrukt....
Veel mensen hebben haast in zo'n situatie.Misscghien angst, omdat ze anders alleen zijn en met zichzelf aan de slag moeten.
  Reply With Quote
Old 12-12-2008, 03:51 PM   #23
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Veel mensen hebben haast in zo'n situatie.Misscghien angst, omdat ze anders alleen zijn en met zichzelf aan de slag moeten.

eerste persoon op wie je moet vallen is toch terug naar jezelf?

waarom maken mensen er dan zo'n heisa van als zwe singel zijn?
weet wel dat mensen ene kant groeps en bindend gevoel moeten hebben.

Reply With Quote
Old 12-12-2008, 04:53 PM   #24
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
eerste persoon op wie je moet vallen is toch terug naar jezelf?

waarom maken mensen er dan zo'n heisa van als zwe singel zijn?
weet wel dat mensen ene kant groeps en bindend gevoel moeten hebben.
Zo zou het mopeten zijn, ja. Maar als iemand onzeker is, of niet stevig in zijn schoenen staat, lijkt het makkelijker om op iemand anders terug te vallen. Met alle ellende vandien als de relatie dan stukloopt... Te zwak derde chakra.

Ik begrijp je laatste zin niet
  Reply With Quote
Old 12-12-2008, 11:31 PM   #25
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Zo zou het mopeten zijn, ja. Maar als iemand onzeker is, of niet stevig in zijn schoenen staat, lijkt het makkelijker om op iemand anders terug te vallen. Met alle ellende vandien als de relatie dan stukloopt... Te zwak derde chakra.

Ik begrijp je laatste zin niet

mensen zijn kuddevolk, altijd wel iemand om zich heen, tuurlijk heb je van die mensen die zich afzonderen, maar deze houdt zich toch beetje bezig met de kudde dmv radio/tv en als er boodschappen gedaan moeten worden (dat bedoelde ik met m'n laatste zin)

op iemand vallen/leunen is altijd makkelijker omdat je dan zlf niet hoeft te werken...

Reply With Quote
Old 12-13-2008, 11:07 AM   #26
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
mensen zijn kuddevolk, altijd wel iemand om zich heen, tuurlijk heb je van die mensen die zich afzonderen, maar deze houdt zich toch beetje bezig met de kudde dmv radio/tv en als er boodschappen gedaan moeten worden (dat bedoelde ik met m'n laatste zin)

op iemand vallen/leunen is altijd makkelijker omdat je dan zlf niet hoeft te werken...
het lijkt makkelijker. Maar je mist alle zelfontwikkeling en als de ander wegloopt/-valt heb je en groot probleem

Nee, tich maar zelf doen. En als iemand je een handje wil helpen, prima
  Reply With Quote
Old 12-13-2008, 03:11 PM   #27
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
het lijkt makkelijker. Maar je mist alle zelfontwikkeling en als de ander wegloopt/-valt heb je en groot probleem

Nee, tich maar zelf doen. En als iemand je een handje wil helpen, prima

precies, jij snap...
eerst op je eigen benen staan en niet afhankelijk zijn van anderen.

Reply With Quote
Reply

Tags
van, verstandshuwelijk, voordelen

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:56 PM.
Vertalen:

Tags