Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?
Old 11-03-2007, 12:18 AM   #1
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Default leren kennen

waar let jij op als je een persoon leert kennen?
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 11-03-2007, 02:50 PM   #2
Rituu
IF-Nieuw

Ik let eerst op hoe diegene eruit ziet en daarna of diegene veel humoir heeft of niet, en wat hij/zij leuk vind of waar hij/zij het over heeft

Reply With Quote
Old 12-23-2007, 07:59 AM   #3
laksman
IF-Beginner

Quote:
Originally Posted by Rituu View Post
Ik let eerst op hoe diegene eruit ziet en daarna of diegene veel humoir heeft of niet, en wat hij/zij leuk vind of waar hij/zij het over heeft
Daar gaat het mis..

1. Ik let op haar neus kleine neuzen liggen niet goed in de markt
2. Looks - zou ik haar aan me hanggroep vrienden kunnen voorstellen
3. Intelligentie & Humor - als ik op der looks ben uitgekeken (zie punt 2) dan moeten we wel kunnen praten (nee, niet over het weer, of wat een bollywood ster gedaan heeft), Geen Grap, Geen Gevoel
4. Bhakti - dharmloze vrouwen zijn niet gewild (althans door mijn persoon) Dit is zonder meer het belangrijkste punt
5. Geld - hoeveel geld hebben haar ouders, gedeeld door het aantal kinderen moet meer dan 10 ruggen zijn
6. Een andere belangrijke voorwaarde is het aantal kinderen wat ze wilt, voor minder dan 10 doe ik het niet. Ik kan altijd zelf nog keepen...

Reply With Quote
Old 12-27-2007, 06:08 PM   #4
Fastback
Guest

Quote:
Originally Posted by Abhishek View Post
Daar gaat het mis..

1. Ik let op haar neus kleine neuzen liggen niet goed in de markt
2. Looks - zou ik haar aan me hanggroep vrienden kunnen voorstellen
3. Intelligentie & Humor - als ik op der looks ben uitgekeken (zie punt 2) dan moeten we wel kunnen praten (nee, niet over het weer, of wat een bollywood ster gedaan heeft), Geen Grap, Geen Gevoel
4. Bhakti - dharmloze vrouwen zijn niet gewild (althans door mijn persoon) Dit is zonder meer het belangrijkste punt
5. Geld - hoeveel geld hebben haar ouders, gedeeld door het aantal kinderen moet meer dan 10 ruggen zijn
6. Een andere belangrijke voorwaarde is het aantal kinderen wat ze wilt, voor minder dan 10 doe ik het niet. Ik kan altijd zelf nog keepen...
je zegt tegen rithu dat t misgaat..., nou jouw puntentelling kan ik je garanderen dat je geen relatie gaat krijgen...heb je die wel dan moet ze deze schema'tje ff lezen..
komop let op haar neus...hoe kan je basis van relatie daarop gebaseerd zijn. de redenen dat ik haar heb gekozen is haar mooie neus.... het ligt goed op de markt...vind ik persoonlijk niet kunnen.. looks....haar aan je matties laten zien... wat is het, een showmodel... het is geen auto die je koopt... en wat dan nog als je vrienden haar mooi vinden ga je dan verder met je relatie...is ze door de keuring heen gekomen...en wat als je vrienden haar lelijk vinden stop je haar in een kamer..en laat je haar geen daglicht meer zien ofzo....of beeindig je je relatie...of wil je de goedkeuring van je vrienden hebben....
pff intelligentie en humor dat zie je als een back-up voor de looks.... zodra je haar kop te lang hebt gezien...dan maar houden van haar grapjes.. en ik ga niet eens verder of derest....ben wel mee eens dat je goed moet communiceren met je vriendin echt waar.. communicatie is voor mij de nr 1 in een relatie... maar waarop jij het hebt opgebouwd ben ik niet mee eens. het moet vanaf de begin af aan al goed klikken

ik begrijp best dat je een mooi vriendin wilt...dat wil ik ook.., maar als je relatie hierop baseerd dan ga je t niet lang trekken...

als je ik iemand wil leren kennen, dan let ik op de innerlijk van die persoon.. wat heeft die te vertellen, wat is voor haar belangrijk niet belangrijk... noem maar op... en vanuit daar ga ik zelf kijken is t wat ben ik daar mee eens ja nee... geld maakt voor mij niet uit... ik ga me relatie niet opbouwen vanwege rijke ouders... money is the root of all evil voor mij.... dan heb ik maar geen geld ik heb dan wel liever iemand die achter me staat en nog steeds van me houdt ondanks ik arm ben of wat dan ook. en dat is ook vice versa

het is niet persoonlijk bedoeld ofzo..misschien dat ik je op bepaalde punten verkeerd heb geinterperteerd...dan vraag ik me af waarom zo?
  Reply With Quote
Old 01-07-2008, 08:55 PM   #5
valentijn
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Rituu View Post
Mooi verwoord,heb er niets meer aan toe te voegen

Reply With Quote
Old 02-06-2008, 07:16 AM   #6
Mira
IF-Beginner

Het uiterlijk is het visitekaartje, dat is het eerste wat opvalt. Maar voor mij niet zozeer: hoe groot is zijn neus, als wel: Heeft hij een prettige stem, zijn zijn nagels schoon? (oei, op dit laatste krijg ik vast commentaar van boze mannen)

Maar dat is alleen de eerste indruk. Je went aan iemands uiterlijk. Een knappe vent die constant de verkeerde dingen zegt of doet redt het niet op de lange termijn, want dan geldt (lijkt mij):
Heb ik een goed gevoel bij hem? vind ik het fijn om bij hem te zijn? heeft ie wat te vertellen? maakt ie mijn dag beter?

Als dat allemaal goed zit, dan zie je die minder mooie neus toch helemaal niet meer? Of je vindt die juist wel lief, of getuigen van karakter

Reply With Quote
Old 02-06-2008, 02:48 PM   #7
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Mira View Post
Het uiterlijk is het visitekaartje, dat is het eerste wat opvalt. Maar voor mij niet zozeer: hoe groot is zijn neus, als wel: Heeft hij een prettige stem, zijn zijn nagels schoon? (oei, op dit laatste krijg ik vast commentaar van boze mannen)

Maar dat is alleen de eerste indruk. Je went aan iemands uiterlijk. Een knappe vent die constant de verkeerde dingen zegt of doet redt het niet op de lange termijn, want dan geldt (lijkt mij):
Heb ik een goed gevoel bij hem? vind ik het fijn om bij hem te zijn? heeft ie wat te vertellen? maakt ie mijn dag beter?

Als dat allemaal goed zit, dan zie je die minder mooie neus toch helemaal niet meer? Of je vindt die juist wel lief, of getuigen van karakter

dus uiterlijk is het kaartje of je met iemand wilt praten enz
en innerlijke is het bepalende of een relatie wel mogelijk is??

Reply With Quote
Old 02-07-2008, 05:35 AM   #8
Mira
IF-Beginner

Nou nee, ik wil met iedereen wel praten. Daar ben ik ook vrij makkelijk in. Ook in de trein of het park... Al pratend blijkt dan wel wat iemand (niet ) in huis heeft en dat bepaalt of ik verder wil praten. Als het tegenvalt rond ik netjes af, meestal zeg ik dan: leuk je te leren kennen of zo, soms geef ik een hand, lach vriendelijk en loop weg.

Maar het uiterlijk is het eerste wat in het oog springt: mooie tanden, afgetrapte schoenen, neus met karakter

En voor méér (lees: vriendschap of relatie) geeft bij mij innerlijk de doorslag, ja en hoe ik me voel bij de persoon in kwestie

Reply With Quote
Old 02-07-2008, 02:40 PM   #9
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Mira View Post
Nou nee, ik wil met iedereen wel praten. Daar ben ik ook vrij makkelijk in. Ook in de trein of het park... Al pratend blijkt dan wel wat iemand (niet ) in huis heeft en dat bepaalt of ik verder wil praten. Als het tegenvalt rond ik netjes af, meestal zeg ik dan: leuk je te leren kennen of zo, soms geef ik een hand, lach vriendelijk en loop weg.

Maar het uiterlijk is het eerste wat in het oog springt: mooie tanden, afgetrapte schoenen, neus met karakter

En voor méér (lees: vriendschap of relatie) geeft bij mij innerlijk de doorslag, ja en hoe ik me voel bij de persoon in kwestie

hmmm,

heb je mooi verwoord, kan mij er wel ergens in vinden... geloof ik

Reply With Quote
Reply

Tags
kennen, leren

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:00 PM.
Vertalen:

Tags