Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-29-2008, 02:30 PM   #51
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Mira View Post
Hier moet ik toch nog even op reageren. Dank voor je aardige (late) reactie, Vissie.

Nee, ik ga niet passief afwachten, ik hou mijn ogen en oren open ook voor andere aardige vissies
Hij krijgt ook niet eindeloos de tijd, maar nog een bepaalde periode, want ik begrijp zijn angsten wel en ik ben een geduldig iemand...

Ik durf wel, hoor!, we hebben te maken met een love-shy man en zo is de cirkel rond want daarmee begon de discussie eigenlijk

tja... gelukkig dat jij jezelf niet aan de kant van de weg parkeert maar gewwoon met de stroming mee gaat.
dat je zijn angst begrijpt is goed, maar dat moet hem vertouwen geven (lijkt mij) om open te worden en gewoon ervoor te gaan. ipv nog gesloten te zijn. Geduld is een schone zaak, maar leven is kort over het algemeen.

klopt discussie begon over love-shy...
maar daar zou hij zich over heen moeten groeien als hij weet dat jij open bent... dat die nog angsten heeft is normaal, maar zolang hij er niks mee doet zal die erin blijven...
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
gelukkig, stutus

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 06:44 PM.
Vertalen:

Tags