Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-10-2008, 11:51 AM   #11
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
De stelling klopte idd niet, daar ben ik ook nooit op in gegaan, ben meer op de persoon gericht als ik ergens op reageer.
Nee, vond ik ook. (2x)
Daar bem jij wel goed in

HŤ wat vervelend Vissie we zijn het helemaal eens!
Nou kunnen we niet in discussie
  Reply With Quote
Old 12-10-2008, 03:09 PM   #12
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Sharda1 View Post
Nee, vond ik ook. (2x)
Daar bem jij wel goed in

HŤ wat vervelend Vissie we zijn het helemaal eens!
Nou kunnen we niet in discussie

tja, ik ben persoonsgericht/verhaalgericht...
als iets niet klopt dan ga ik er niet op in...

tijd voor een nieuwe topic
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-11-2008, 12:09 PM   #13
Sharda1
Guest

Quote:
tja, ik ben persoonsgericht/verhaalgericht...
als iets niet klopt dan ga ik er niet op in...

tijd voor een nieuwe topic
bedenk es wat - ik ben even blanco

heb net allerlei mensen gemaild iver de petitie tegen de aanleg van een nieuwe snelweg dwars door een natuurgebied bij Utrecht
  Reply With Quote
Old 12-11-2008, 12:21 PM   #14
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
bedenk es wat - ik ben even blanco

heb net allerlei mensen gemaild iver de petitie tegen de aanleg van een nieuwe snelweg dwars door een natuurgebied bij Utrecht

ik bedenken... ik ben druk met inroosteren bezig... net een solliegesprek gehad, dat waarschijnlijk een floep is geworden. Maar volgende week de herkansing in een ander bedrijf.

utrecht en natuurgebied ? dat is even nieuw voor mij....

Reply With Quote
Old 12-11-2008, 12:57 PM   #15
Sharda1
Guest

Quote:
ik bedenken... ik ben druk met inroosteren bezig... net een solliegesprek gehad, dat waarschijnlijk een floep is geworden. Maar volgende week de herkansing in een ander bedrijf.

utrecht en natuurgebied ? dat is even nieuw voor mij....
een floep Vissie! da's ernstig
succes met de volgende. Veraag vooral waarop je bent afgwezen. Soms hoor je iets waar je zelf nooit op zou komen en als het een redelijk argument is kun je er de volgfende keer evt. rekening mee houden

Mag ik zo'n petitie (tegen aanleg van de snelweg) op IF zetten? of is dat reclame? elke handtekening op Internet is meegenomen... het is een uniek natuurgeboed: Krommerijngebioed, landgoed Amelisweerd
  Reply With Quote
Old 12-11-2008, 06:51 PM   #16
Radja1987
Guest

een nieuw topic?

(druk aan het nadenken)

We zouden kunnen discussiŽren of het ethisch verantwoord is om wegen door natuurgebieden te plaatsten :)

Maar volgens mij is de topic nog niet afgesloten. Ik lees geen conclusie of god zichzelf kenbaar moet maken.
  Reply With Quote
Old 12-11-2008, 07:48 PM   #17
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
een floep Vissie! da's ernstig
succes met de volgende. Veraag vooral waarop je bent afgwezen. Soms hoor je iets waar je zelf nooit op zou komen en als het een redelijk argument is kun je er de volgfende keer evt. rekening mee houden

Mag ik zo'n petitie (tegen aanleg van de snelweg) op IF zetten? of is dat reclame? elke handtekening op Internet is meegenomen... het is een uniek natuurgeboed: Krommerijngebioed, landgoed Amelisweerd
ze wilde mij plaatsen op een afdeling waar ik niet voor had gesolliciteerd met een functie dat iedereen wel kan, dat liever een partimebaan had kunnen zijn dan je stageplek vind ik.

van mij heb je toestemming om zo'n petitie te plaatsen, echter vermeld wel dat je toestemming hebt....Moet alleen met mijn hogere functionaris praten of hij er geld voor wil zien...

maar natuurgebieden vind ik belangrijk...

Reply With Quote
Old 12-11-2008, 07:52 PM   #18
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by Radja1987 View Post
een nieuw topic?

(druk aan het nadenken)

We zouden kunnen discussiŽren of het ethisch verantwoord is om wegen door natuurgebieden te plaatsten :)

Maar volgens mij is de topic nog niet afgesloten. Ik lees geen conclusie of god zichzelf kenbaar moet maken.

hmmm... nieuw topic over natuurgebieden is een optie....
aan jullie dames de eer deze te openen...

topic kan altijd nog verder...

hoe zie jij god?
waar zit god en hoe kan hij zich kenbaar maken als er een manier is?

Reply With Quote
Old 12-11-2008, 08:47 PM   #19
Sharda1
Guest

Quote:
ze wilde mij plaatsen op een afdeling waar ik niet voor had gesolliciteerd met een functie dat iedereen wel kan, dat liever een partimebaan had kunnen zijn dan je stageplek vind ik.

van mij heb je toestemming om zo'n petitie te plaatsen, echter vermeld wel dat je toestemming hebt....Moet alleen met mijn hogere functionaris praten of hij er geld voor wil zien...

maar natuurgebieden vind ik belangrijk...
dat klinkt als eigenbelang, van hun bedoel ik.

Ik was te snel... moet ik alsnog iets doen?

ja ik ook! de natuur heeft het tich al moeilijk
  Reply With Quote
Old 12-11-2008, 08:55 PM   #20
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by Radja1987 View Post
een nieuw topic?

(druk aan het nadenken)

Ik weet niet of je conclusie het goede woord is. Het is heel persoonlijk, en gevoelsmatig en voor iedereen anders...

Zelf denk ik dat God niets MOET, je kunt niets eisen. Ik geloof zeker dat Hij het WIL, de vraag is eerder (voor mij) of Hij het KAN, of je Hem de kans geeft. om zich kenbaar te maken. Daarvoor is een ontvankelijke houding nodig. En dat is in deze maatschappij moeilijk, want er is constant gedoe en lawaai en uitverkoop en blingbling-dingen. Hoeveel mensen rennen niet achter de nieuwste foefjes en hebbedingetjes aan? Hoe kun je dan tijd en aandacht en rust hebben op je open te stellen voor God? En als wij niet openstaan kan Hij (of Zij) niet binnenkomen.

Ik denk dat je 1.de wens moet hebben om je open te stellen. 2. de rust moet creeren (stilte in jezelf) voor ontvankelijkheid. 3.Volhouden. Verwacht niet dat je meteen de bliksem ziet flitsen.
  Reply With Quote
Reply

Tags
duidelijkheid, god, moet, nieuw, topic, verschaffen

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:16 AM.
Vertalen:

Tags