Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > Chit Chat

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-28-2007, 12:28 AM   #11
-Romeo-
IF-Lid

Ik geef je antwoord op je niveau biatch

Reply With Quote
Old 12-28-2007, 09:56 PM   #12
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by -Romeo- View Post
Ik geef je antwoord op je niveau biatch

dan zit je wel heel ver van mijn niveau af.... je bedoelt je eigen niveau,
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-02-2008, 08:33 PM   #13
-Romeo-
IF-Lid

ach hou je bek man

Reply With Quote
Old 01-02-2008, 08:35 PM   #14
-Romeo-
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by vissie-j View Post
dan zit je wel heel ver van mijn niveau af.... je bedoelt je eigen niveau,

ga niet doen alsof je niveau hebt. Je reageert op een site waar 10 bezoekers in de week komen. Met een beetje niveau ga je hier niet eens over discussieren achterlijke ezelneuker

Reply With Quote
Old 01-02-2008, 09:58 PM   #15
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
ga niet doen alsof je niveau hebt. Je reageert op een site waar 10 bezoekers in de week komen. Met een beetje niveau ga je hier niet eens over discussieren achterlijke ezelneuker

zover ik weet kom jij ook hier...
dus wie verwijt wie...
en waar ik wel/niet kom gaat jou niks aan...
laat staan dat je met een conclussie komt omdat ik hier kom en jou op je woorden terug pakt (JIJ DIE NOG NIET EENS NORMAAL ANTWOORD HEBT GEGEVEN OVER DE INHOUD VN DEZE TOPIC) komt zeggen dat ik niet inhoudelijk in hoef te gaan op jou stomme reacties...
waar ik wel/niet op in ga is aan mij...
en jij reageert steeds op mijn posts, dus dat verteld dan ook iets over jou niveau....

verder houdt zelf je MOND...als je niks te zeggen hebt...

Reply With Quote
Old 01-05-2008, 08:12 PM   #16
-Romeo-
IF-Lid

hahahha, hou je bek joh. Stinkende slachtoffer van een rattenverkrachting.
Ik reageer waar ik wil. Heb zo nu en dan vrije tijd en wil ik me vermaken met achterlijke mensen. En verder verwijt je vanwege het feit dat je denkt niveau te hebben. En denk in het vervolg na als je een wijs argument wilt geven. Jij? Niveau? Lik mijn reet man. Ga peter neuken

Reply With Quote
Old 01-06-2008, 03:58 PM   #17
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
hahahha, hou je bek joh. Stinkende slachtoffer van een rattenverkrachting.
Ik reageer waar ik wil. Heb zo nu en dan vrije tijd en wil ik me vermaken met achterlijke mensen. En verder verwijt je vanwege het feit dat je denkt niveau te hebben. En denk in het vervolg na als je een wijs argument wilt geven. Jij? Niveau? Lik mijn reet man. Ga peter neuken

wat jij wilt gast...

kan niks anders dan als een lompe aap hier zitten schelden,
EN NOG STEEDS ZONDER INHOUDELIJKE ARGUMENT WAAROM PETER R. DE VRIES 'ZO SLECHT' IS....

het is idd je vrije wil waar je reageerd, maar reageer dan wel ON TOPIC, ipv zover off als je hier doet...

Reply With Quote
Old 01-09-2008, 09:28 AM   #18
*Star*
IF-Lid

Slechte internationale samenwerking van justitie. In Suriname, zetten ze hen op een site en daarmee lijkt mij de kous af. “Uit het oog, uit het hart”-policy. Niet hun probleem meer.
En Nederland houdt er eigenlijk geen zicht op wie ze toelaten.
Goeie zet van Peter R de Vries!

Reply With Quote
Old 01-09-2008, 04:30 PM   #19
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by *Star* View Post
Slechte internationale samenwerking van justitie. In Suriname, zetten ze hen op een site en daarmee lijkt mij de kous af. “Uit het oog, uit het hart”-policy. Niet hun probleem meer.
En Nederland houdt er eigenlijk geen zicht op wie ze toelaten.
Goeie zet van Peter R de Vries!

uhm, ik snap je punt niet echt...

tja, er is toch zo'n landelijk systeem waar het in zou horen te staan, wie gezocht wordt enz...

vond wel raar dat NL mensen toelaten... zonder goed te kijken

Reply With Quote
Old 01-11-2008, 01:28 PM   #20
*Star*
IF-Lid

Ik bedoel dat ze niet goed communiceren. Vanuit Suriname, als er een
Veroordeelde vlucht, dan zou het niet ondenkbaar zijn dat deze naar Nederland uitwijkt. Ik begrijp dat je niet elk land kan alarmeren voor een ontsnapte gevangene, maar vele hebben toch wel familie en opvang in Nederland.
  • Ik denk dat als deze eenmaal ontsnapt zijn en het op de site is gezet, dan het speurwerk dan staakt.
  • Nederland heeft geen daadwerkelijke “internationale”screening. Dus heb je een tijdelijke onderkomen bij familie, spreek je Nederlands (meestal wel), heb je enig werkervaring en/of opleiding genoten, dan kan je hier aan het werk. En daarna rustig een huisje zoeken. Je hoeft alleen geen justitieel werk te gaan zoeken, maar verder kan je overal terecht.

Dit zouden enkele theorien kunnen zijn over waarom dit kan. Dat was mijn punt.

Reply With Quote
Reply

Tags
bevindingen, peter, vries, zijn

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:42 AM.
Vertalen:

Tags