Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > Chit Chat

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-18-2007, 01:43 PM   #1
gitesha
IF-Nieuw

Default Surinaamse respondenten gezocht voor onderzoek in Rotterdam

Beste mensen,

Dit is mijn eerste bezoek aan deze forum. Ik zoek op dit moment respondenten voor een onderzoek dat de erasmus universiteit Rotterdam op dit moment aan het uitvoeren is.

Het doel is om de allochtonen middenklasse van Rotterdam (Surinamers, Turken en Marokanen) te benaderen en vragen te stellen over transnationalisme en stedelijk burgerschap (middels een interview van ongeveer 1 uur - anderhalf uur). Met transnationalisme wordt bedoeld dat migranten veelal nog contacten onderhouden met het herkomstlan. Het zijnde grensoverschrijdende persoonlijke, sociale, culturele en economische betrekkingen tudden herkomst en gastlanden waar de nadruk op wordt gelegd.

De onderzoeksvragen van het project zijn:
1. in hoeverre is er sprake van stedelijk burgerschap onder de allochtone middenklasse?
2. welke initiatieven dienen te worden ontwikkeld, zowel vanuit allochtone middengroepen als vanuit de sfeer van lokaal bestuur en politiek, om stedelijk burgerschap te versterken?

De respondenten moeten aan de volgende criteria voldoen:
1. Personen met minimaal een baan op middelbaar beroepsniveau rekenen we tot de middenklasse.
2. zelfstandige ondernemers die langer dan een jaar hun bedrijf voeren. (In de zakelijke dienstverlening)
3.Inkomensniveau (minimaal 22.921 euro)

Zijn er misschien gasten van dit forum geinteresseerd om deel te nemen aan dit onderzoek. Let wel: U moet in rotterdam wonen. Of kent iemand geinteresseerden die aan dit onderzoek willen deelnemen.

Gelieve contact met mij op te nemen via het volgende email adres
gitesha_orie@hotmail.com

Alvast bedankt

Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Reply

Tags
gezocht, onderzoek, respondenten, rotterdam, surinaamse, voor

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:51 AM.
Vertalen:

Tags