Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?
Old 04-11-2007, 12:23 PM   #1
patthar
IF-Beginner

Default AAn

dag hoe is het met jouw ik probeer je vaak te bellen vanwege het feit dat jij ook weet.
Ik probeerde je deze maandag? te berieken maar jenam niet op. ik probeer het maar op deze manier.
Zou je de papieren die je hebt gekregen en die aan mij zijn geadresseerd en betrekking op mij hebben? naar mij opsturen via de fax of post.Graag verwacht ik? dit binnen enkele dagen 2 a 1. Neem je geen contact meer met mij op of stuur je mij totaal niks dan moet ik van jouw aannemen dat je mij niet wilt helpen en ik moeite en energie voor niks erin heb gesot met vriendelijke groeten
patthar
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 04-11-2007, 04:25 PM   #2
Admin HSFN
Super Moderator
IF-Lid

Admin HSFN's Avatar

Default Re: AAn Rohan

Je kan ook een Personal Message sturen naar wie je wilt.. zo hoeft het hele forum niet van jou bericht te genieten :)
Hindoe Studenten Forum Nederland is een studentenorganisatie, opgericht om de algemene belangen van Hindoe studenten in Nederland te behartigen en om de Hindoe studenten in Nederland te vertegenwoordigen.

-------------

www.hsfn.nl | info@hsfn.nl
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
aan

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:18 AM.
Vertalen:

Tags