Quote:
Originally Posted by dewanand
namaskar,
jullie sluiten mij nu overal uit. waarom??
zo bereiken jullie als hindoegemeenschap echt niets.
ok, ik ben omstreden en berucht, maar dat ik juist mijn kracht. Ik ben een hindu tiger nu.
kijk eens naar mijn nieuwste hot tekst:
Eerbetoon Blood and Honour Nederland
staat al online gepubliceerd.
Dit is hindoe fundamentalistisch denken. Leer van mij.
ondergang hindoes in nederland is al tien jaar geleden begonnen. Nu is maar 30 procent nog hindoe van de hindoestaantjes. En jullie hindoecultuur is al bijna verdwenen. Zo zielig zijn jullie nu.
ook in india is het hele hindoeisme in een vernietigingsfase belandt hoor. ga maar eens zelf kijken.
men wil nu echt het hele hindoeisme helemaal uitroeien en julllie roeien jezelf uit. Doe hier wat aan.
doe wat, passief afwachten is niet slim.
en zo intellectueel zijn jullie echt niet hoor.
bye
dewanand
|
hahah dewanand ik wil je niet buiten sluiten ik ben niet tegen je
met sommige dingen ben ik wel met je eens
maar hoe je het toe brengt dat is slecht van je
je zal meer mensen bereiken als je ze niet zou beledigen
natuurlijk ben ik met je eens dat wij geen ene flikker uitvoeren
zelfs met een organisatie als HSFN doen wij er bijna helemaal niks aan
" Dharmo Rakshati Rakshata"
deze slogan kan in mijn perspectief eens mogen veranderen
het is geen ondergang dewanand
maar het is nu hoeveel vertrouwen jou aan het testen dewanand
van je geloof
heel veel hindoestanen zijn gewoon zwak niet beledigends bedoeld maar
zie nou zelf het zit effe mee en dan zie je mensen al gelijk van geloof veranderen
maarja dewanand verander en je zult zelf zien dat mensen je beter gaan begrijpen
jij volgt het bhagvat gita gebruik het haal de kennis eruit en gebruik het
Wij hebben aan Nl aan gepast en de prijs dat wij betaald hebben is dat wij onze cultuur en geloof bijna vergeten zijn, wij kunnen niet eens hindi meer praten bijna op basisscholen kan je wel turkslessen krijgen maar geen hindoestaans op HHS (haags hoge school) kan je nu wel als vreemde taal Turks kiezen maar geen hindoestaans (dit weet ik nog niet zeker) maarja

zo zie je maar weer wij passen goed aan en dan krijgen wij deze als dank mensen die chaos veroorzaken krijgen weer dat (niet allemaal zijn slecht of veroorzaken chaos )
maarja
op een gegeven moment vind ik dat wij moeten stoppen met passief doen
en een demostraties mogen voeren. lijkt meer dat wij het voetveeg matje van deze samenleving aan het worden zijn
zo'n gevoel heb ik meer gekregen
bewijzen jullie maar mij eens de tegen deel en leg me aub uit als ik het verkeerd heb