Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-04-2007, 10:33 AM   #21
Krishna
IF-Crazy

Send a message via MSN to Krishna
Default Re: Nou dit is de 100ste belediging van religie en dan nog stil blijven ;) goed zo

Quote:
Originally Posted by patthar
heheee? eindelijk iemand die het vat? :) :) :) :) :) :) :) :)
hahaha ik zit al vanaf het begin hier al te zeuren
dus eerlijk gezegt is het meer eindelijk een metgezel
die het begrijpt en niet in een fanta wereld leeft met de
gedachte van ach komt wel goed en dat soort onzin

Reply With Quote
Old 01-10-2007, 07:16 PM   #22
dewanand
Verbannen
IF-Lid

Default Re: Nou dit is de 100ste belediging van religie en dan nog stil blijven ;) goed

namaskar, kaise challe hai,

hebben jullie hulp nodig van hindoe terrorist Dewanand

mail mij waldo@wanadoo.nl
dan onderhandelen wij over een mooie prijs om dit klusje te klaren.

Haribol

HIndus will rule this planet

dewanand

ps
getting ready for the final HOLY WAR.

Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-18-2007, 01:03 PM   #23
Krishna
IF-Crazy

Default Re: Nou dit is de 100ste belediging van religie en dan nog stil blijven ;) goed

Quote:
Originally Posted by dewanand
namaskar, kaise challe hai,

hebben jullie hulp nodig van hindoe terrorist Dewanand

mail mij waldo@wanadoo.nl
dan onderhandelen wij over een mooie prijs om dit klusje te klaren.

Haribol

HIndus will rule this planet

dewanand

ps
getting ready for the final HOLY WAR.

hahahahahah
ik en bij jou aansluiten
nee dankje je zo wanhopig ben ik ook al weer niet
iemand met jou visie is meer het
ondergang

Reply With Quote
Old 02-08-2007, 07:31 PM   #24
dewanand
Verbannen
IF-Lid

namaskar,

jullie sluiten mij nu overal uit. waarom??
zo bereiken jullie als hindoegemeenschap echt niets.

ok, ik ben omstreden en berucht, maar dat ik juist mijn kracht. Ik ben een hindu tiger nu.

kijk eens naar mijn nieuwste hot tekst:

Eerbetoon Blood and Honour Nederland

staat al online gepubliceerd.
Dit is hindoe fundamentalistisch denken. Leer van mij.

ondergang hindoes in nederland is al tien jaar geleden begonnen. Nu is maar 30 procent nog hindoe van de hindoestaantjes. En jullie hindoecultuur is al bijna verdwenen. Zo zielig zijn jullie nu.

ook in india is het hele hindoeisme in een vernietigingsfase belandt hoor. ga maar eens zelf kijken.

men wil nu echt het hele hindoeisme helemaal uitroeien en julllie roeien jezelf uit. Doe hier wat aan.

doe wat, passief afwachten is niet slim.
en zo intellectueel zijn jullie echt niet hoor.

bye

dewanand

Reply With Quote
Old 03-05-2007, 01:41 PM   #25
Krishna
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by dewanand
namaskar,

jullie sluiten mij nu overal uit. waarom??
zo bereiken jullie als hindoegemeenschap echt niets.

ok, ik ben omstreden en berucht, maar dat ik juist mijn kracht. Ik ben een hindu tiger nu.

kijk eens naar mijn nieuwste hot tekst:

Eerbetoon Blood and Honour Nederland

staat al online gepubliceerd.
Dit is hindoe fundamentalistisch denken. Leer van mij.

ondergang hindoes in nederland is al tien jaar geleden begonnen. Nu is maar 30 procent nog hindoe van de hindoestaantjes. En jullie hindoecultuur is al bijna verdwenen. Zo zielig zijn jullie nu.

ook in india is het hele hindoeisme in een vernietigingsfase belandt hoor. ga maar eens zelf kijken.

men wil nu echt het hele hindoeisme helemaal uitroeien en julllie roeien jezelf uit. Doe hier wat aan.

doe wat, passief afwachten is niet slim.
en zo intellectueel zijn jullie echt niet hoor.

bye

dewanand

hahah dewanand ik wil je niet buiten sluiten ik ben niet tegen je
met sommige dingen ben ik wel met je eens
maar hoe je het toe brengt dat is slecht van je

je zal meer mensen bereiken als je ze niet zou beledigen
natuurlijk ben ik met je eens dat wij geen ene flikker uitvoeren
zelfs met een organisatie als HSFN doen wij er bijna helemaal niks aan

" Dharmo Rakshati Rakshata"

deze slogan kan in mijn perspectief eens mogen veranderen

het is geen ondergang dewanand
maar het is nu hoeveel vertrouwen jou aan het testen dewanand
van je geloof

heel veel hindoestanen zijn gewoon zwak niet beledigends bedoeld maar
zie nou zelf het zit effe mee en dan zie je mensen al gelijk van geloof veranderen

maarja dewanand verander en je zult zelf zien dat mensen je beter gaan begrijpen
jij volgt het bhagvat gita gebruik het haal de kennis eruit en gebruik het

Wij hebben aan Nl aan gepast en de prijs dat wij betaald hebben is dat wij onze cultuur en geloof bijna vergeten zijn, wij kunnen niet eens hindi meer praten bijna op basisscholen kan je wel turkslessen krijgen maar geen hindoestaans op HHS (haags hoge school) kan je nu wel als vreemde taal Turks kiezen maar geen hindoestaans (dit weet ik nog niet zeker) maarja zo zie je maar weer wij passen goed aan en dan krijgen wij deze als dank mensen die chaos veroorzaken krijgen weer dat (niet allemaal zijn slecht of veroorzaken chaos )

maarja

op een gegeven moment vind ik dat wij moeten stoppen met passief doen
en een demostraties mogen voeren. lijkt meer dat wij het voetveeg matje van deze samenleving aan het worden zijn
zo'n gevoel heb ik meer gekregen

bewijzen jullie maar mij eens de tegen deel en leg me aub uit als ik het verkeerd heb

Reply With Quote
Old 03-05-2007, 06:36 PM   #26
patthar
IF-Beginner

Default Re: Nou dit is de 100ste belediging van religie en dan nog stil blijven ;) goed zo

waarom gebeurt dit dat we voetenveegworden: vele hindoestanen heeben een minderwaardigheidscomplexZe kijken op naar de Nederlandse cultuur , dit is een cultuur die vergeleken met die van de hindoestanen erg arm is aan intellect op bepaalde gebieden en ze menen het niet met je .

Een hindoestaanse moeder is trots als haar dochter trouwt met een nederlander maar als het een hindoe is is ze direct teleurgesteld. We stimuleren ons eigen ondergang namelijk we vormen geen eenheid.
Eenheid is de sleutel tot overleven en tot het hebben van een positie in een maatschappij

Reply With Quote
Old 03-06-2007, 06:14 PM   #27
Krishna
IF-Crazy

Quote:
waarom gebeurt dit dat we voetenveegworden:? ?vele hindoestanen heeben een minderwaardigheidscomplexZe kijken op naar de Nederlandse cultuur , dit is een cultuur die vergeleken met die van de hindoestanen erg arm is aan intellect op bepaalde gebieden en ze menen het niet met je .

Een hindoestaanse moeder is trots als haar dochter trouwt met een nederlander maar als het een hindoe is is ze direct teleurgesteld. We stimuleren ons eigen ondergang namelijk we vormen geen eenheid.
Eenheid is de sleutel tot overleven en tot het hebben van een positie in een maatschappij
ben helemaal met je eens maarja ik dacht dat hsfn een eenheid is of is dat niet zo
dan waarom doen wij er niks aan???

of zijn wij blij met de positie of bang misschien???

Reply With Quote
Old 03-07-2007, 09:13 PM   #28
patthar
IF-Beginner

HSNF is goed voor de interne relatie maar ik zie geen verhouding tussen die interne relatie en de externe relatie's

Reply With Quote
Old 03-07-2007, 11:04 PM   #29
Krishna
IF-Crazy

Quote:
HSNF is goed voor de interne relatie maar ik zie geen verhouding tussen die interne relatie en de externe relatie's
maar wordt daar dan niet tijd voor ???

Reply With Quote
Old 03-08-2007, 03:15 PM   #30
patthar
IF-Beginner

die tijd is algeweest we zijn nog niet te laaaaaat

Reply With Quote
Reply

Tags
100ste, belediging, blijven, dan, dit, goed, nog, nou, religie, stil, van
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:28 AM.
Vertalen:

Tags