Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Religieus

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-10-2006, 09:13 PM   #11
imported_Raoul
IF-Beginner

Default Re: Hoe kan je Hindoe worden?

DEWANAND,

Met alle respect, maar volgens mij zijn het alleen maar loze woordjes van jouw kant......je loopt nu al meer dan 5 jaar te beweren dat je binnenkort een boek (wetenschappelijk, fictie, etc.) zal publiceren, maar tot op heden wacht ik dus al 5 jaar op je werk.....intussen ben ik dus haast een fan van je geworden, zonder dat je maar ook 1 publicatie van formaat en importantie achter je naam hebt staan......
Dus Dewanand, ben jij dan die Hindoefundamentalist die zich straks bij een zelfmoordaanslag opblaast in een grote Moskee? Let wel, het Hindoeisme kent geen hemel of hel, laatstaan dat je jezelf nu blij maakt met een dooie mus en dus denkt dat je straks opgewacht wordt door 70 'Maagden' .....wel een leuke gedachte, by the way....alhoewel ik eerlijk beken dat ik het aantal van 70 maagden nooit aan zou kunnen met mijn beperkte fysieke vermogens......Maar goed, Dewanand, jij bent aan zet......publiceer nu eens wat van betekenis....praatjes vullen geen gaatjes, ook niet die van fictieve Maagden !!!
Status: Offline

Reply With Quote
Old 09-25-2006, 09:50 AM   #12
dewanand
Verbannen
IF-Lid

hallo Raoul,

ik heb al 14 boeken gepubliceerd op het Kritisch Podium Dewanand. En tot nu hebben al bijna 20.000 mensen iets hieruit gelezen.

kijk wij hindoes moeten ons ook verdedigen als normale mensen met intelligentie. Ik onderzoek dit en vind dat de bruine en zwarte hindoes zwaar onderontwikkeld zijn.

hindoe fundamentalisme is duidelijk beschreven in al mijn teksten. Er zijn vele wegen naar wereldvrede hierbij en bommen zijn echt niet nodig.

by the way, er zijn inderdaad slechts 30.000 echte hindoes in nederland, omdat de rest van de hindoestaantjes gewoon westers en materialistisch zijn. Kijk maar zelf om je heen. Niet iedereen met zwart glad haar en een bruine kleur is hindoe hoor.

mail mij evt voor overleg. wordt lid van hindoe denktank nederland. verdedig je geloof.

dewanand
waldo@wanadoo.nl

Reply With Quote
Old 03-23-2007, 09:33 AM   #13
dewanand
Verbannen
IF-Lid

namaskar,

Hierbij nodig ik u allen uit om lid te worden van Hindoe Denktank Nederland.

Ik moet hierbij wel verklappen dat ik komende jaren ga samenwerken met extreem rechtse organisaties in heel Europa, met kontakten in USA en Australie, en onze denktank zal dan advies geven vanuit hindoe fundamentalistisch oogpunt.

Dus als je een hindoe fundamentalist bent, wordt dan snel lid, is gratis en je mag publiceren op Kritisch Podium Dewanand en meedenken. Zie mijn tekst hierover op site.

Doe mee en werk aan de wereldoverheersing van de Hindoe Dharm.

dewanand
waldo@wanadoo.nl

ps
heb nieuw domein voor mijn site. check het eens.

Reply With Quote
Old 06-04-2007, 10:40 AM   #14
mam
IF-Beginner

hallo dewanand,
Ik heb jouw boeiende verhaaltjes gelezen. Vind goed
Maar heb je ook antwoord op mijn vraag zie onderwerp kali/durga verering.
Ik weet niet waarom niemand reageerd.
namaste mam.

Reply With Quote
Old 06-11-2007, 10:56 PM   #15
imported_Gopal
IF-Lid

Quote:
Originally Posted by dewanand
ik zie hier geen serieuze reacties. waarom zijn jullie hindoes zo achterlijk?

waarom bekeren hindoes anderen niet massaal tot hun geloof? nu sterft het hindoeisme uit en iedereen kraakt hindoes af.

het hindoeisme is het beste en meest superieure geloof ter wereld en hierom moeten wij de hele wereld hindoe maken. er komt alleen wereldvrede als iedereen hindoe is.

ik begrijp de lafheid van hindoes niet. kan het niet waarderen.

dewanand

Beste Devanand Hindu worden is geen bevrijding opzich.
Hindus worden niet automatisch bevrijdt uit de cyclus van geboorte en dood.

Die moeten ook spirituele kwaliteiten in zich ontwikkelen, om zich te bevrijden van alle materiele gehechtheden (anartha's) en zich te hechten aan de toegewijde dienst van Lieve God Krsna.

Dan maakt het verder niet meer uit of hij verder een Hindus-taan is of Hindu-liggen.

Reply With Quote
Reply

Tags
hindoe, hoe, kan, worden
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:43 AM.
Vertalen:

Tags