Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-06-2005, 08:45 AM   #1
Pandit Attry
IF-Lid

Default Hindoe Jongeren

Ik merk dat Hindoe Jongeren zich wel aansluiten bij een aantal Hindoestaanse organisaties, maar niet actief deel willen uitmaken van die organisaties. Ik zoek ook naar Actieve Hindoe Jongeren die zich spiritueel willen inzetten, maar merk dat er weinig respons is. Waar ligt dit aan?

Reply With Quote
Sponsors
Old 04-06-2005, 09:15 AM   #2
Vishal
Guest

Ik denk dat veel jongeren misschien afgeschrikt raken van de verhalen die de ronde doen over organisaties. Het feit dat Hindoe organisaties af er af en toe dubieuze praktijken op nahouden motiveert niet echt. Bovendien lijkt het vaak dat initiatiefnemers er een stuk conservatievere kijk op nahouden dan de meeste jongeren die toch wat meer progressief zijn. Dat komt de participatiegraad ook niet ten goede.
  Reply With Quote
Old 04-06-2005, 09:24 AM   #3
Aghori
Guest

Default Re: Hindoe Jongeren

Quote:
Originally posted by Pandit Attry
Ik merk dat Hindoe Jongeren zich wel aansluiten bij een aantal Hindoestaanse organisaties, maar niet actief deel willen uitmaken van die organisaties. Ik zoek ook naar Actieve Hindoe Jongeren die zich spiritueel willen inzetten, maar merk dat er weinig respons is. Waar ligt dit aan?
Nou vertel wat zoekt u precies. Lijkt me wel interessant
  Reply With Quote
Old 04-06-2005, 01:29 PM   #4
Chandika
Guest

Quote:
Originally posted by Pandit Attry
de tweede fase :( ....... [hectische leven en tijdsnood :oops: :( ]
  Reply With Quote
Old 04-06-2005, 02:28 PM   #5
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

Default hindoe jongeren

Dit is gevraagd:

Dit heeft denk ik te maken met de volgende punten:
1. Het feit dat school druk is
2. Het feit dat sommige jongere ook nog werken (partime)
3. Het feit dat ze niets horen van die activiteiten (kan allerlei redenen voor zijn)
4. Het feit dat ze bang worden dat ze minder aanzien zullen krijgen omdat ze een organisatie helpen (dit hoor ik overigens vaak) (worden uitgelachen en dergelijke dingen)

en zo kan ik nog wel even doorgaan....

Maar ik vind dat jongeren zich niet moeten ergen om anderen, ze moeten doen dat wat hun goed uitkomt. Dat betekend als ze een hindoe organisatie willen helpen, ga helpen en denk niet dat je wordt uitgelachen, en als dat toch gebeurt erg je er dan niet niet aan. Want het gaat om jou en niet om de andere....
Status: Offline

Reply With Quote
Old 04-06-2005, 03:31 PM   #6
Virgo
IF-Lid

pandit-ji, wat verstaat u onder jongeren (leeftijd)?

Reply With Quote
Old 04-07-2005, 08:19 AM   #7
Pandit Attry
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Virgo
pandit-ji, wat verstaat u onder jongeren (leeftijd)?
Onder jongeren versta ik jongeren tot ca. 30 jaar.

Reply With Quote
Old 04-07-2005, 08:21 AM   #8
Pandit Attry
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Sukh+-->
QUOTE(Sukh)
Quote:

Reply With Quote
Old 04-07-2005, 01:39 PM   #9
AnantSriVibhushitParmHans
Guest

[quote]
Ik zoek jongeren die hun spiritualiteit zouden willen uitdrukken via een jongerenorganisatie. Dat betekent dat het niet alleen gaat om het organiseren van aktiviteiten maar dat ze van elkaar en van elkaars spirittualiteit kunnen leren en groeien.

Count me in. :wink:
  Reply With Quote
Old 04-07-2005, 03:29 PM   #10
Radhey
IF-Beginner

Hoi Panditji,

Hoe wilt u dit gaan doen dan? D.m.v bijeenkomsten ofzo? Er is altijd een harde kern in een groep die aanwezig zal zijn en zich voor elkaar in zal zetten. Misschien kunt u wat meer informatie weggeven over wat de activiteiten zullen zijn, hier op indianfeelings zijn er voldoende jongeren aanwezig met potentie om hun spiritualiteit te ontwikkelen en te delen met elkaar.. Anyways het lijkt me wel interessant..
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
hindoe, jongeren

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:05 AM.
Vertalen:

Tags