Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-06-2004, 03:34 PM   #71
rashnie
IF-Lid

Ik heb een keer gehoord dat er op verschillende manieren getrouwd kan worden.
Geliefdes hebben een andere manier, iemand die geen maagd meer is weer anders enzo.
Als je al een keer getrouwd ben mag je de 2de keer geen bhaawer meer ghoeme.

Reply With Quote
Old 03-17-2004, 08:00 PM   #72
Chandika
Guest

ff een vraag die hier niets mee te maken heeft....... Heeft iemand psychologie gestudeert op dit forum? (en is nu psycholoog of werkt bij riagg/parnassia)

we moeten voor school nml een intervieuw houden met iemand met het beroep dat we later willen doen. En ik wil later onwijs graag psychologie gaan doen.....en bij parnassia gaan werken ofzoiets doen...

is er iemand die dit doet en het niet erg vind geintervieuwd te worden (via de mail of personal message???????

groetjes sarojni
  Reply With Quote
Old 04-20-2004, 07:43 PM   #73
seema
IF-Nieuw

Default Levensstijl

Ram Ram Pandit-ji

Wat is het verschil tussen de Sanatan Dharm en het Arya samaaj?
Ik weet wel dat de Arya samaaj later pas is onstaan door Swami Dayanand.
Maar houdt dat in dan dat je van de een op de andere dag zelf kan bepalen welke stroming je aanneemt?Wat zijn de gevolgen hiervan?
Soms zie je ook een stel trouwen van beide stromingen waardoor de vrouw zegt men automatisch het geloof moet aannemen van de man.Je ziet ook vaak dat die twee stromingen discussies en soms ruzies onderling hebben over het geloof.Dat begrijp ik niet helemaal.
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
persoonlijke, vragen

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 07:09 PM.
Vertalen:

Tags