Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-07-2007, 04:56 PM   #1
Tantric Pandit
IF-Crazy

Default Meisje gestenigd door honderden mannelijke moslims

Het is weer zo ver, er moest weer iets laags en lafs gebeuren. Dit maal in Irak, een 17-jarig Koerdisch meisje is vandaag gestenigd door honderden mannelijke moslims.

Ze is bespuugd, getrapt en uitgekleed. Daar is een vrouw tenslotte "goed genoeg" voor. Tot slot werd een grote steen haar fataal en overleed ze ter plekke.

Nieuwsbericht
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/05...nbaar_gest.html

Film (alleen als je een sterke maag hebt)
http://www.flurl.com/item/Stoning_u_249318

En dan nog het lef hebben te roepen dat Allah groot is. Moge deze honderden onwetende zielen ronddolen in hel en niet langer Moeder Aarde bevuilen.

Reply With Quote
Sponsors
Old 05-07-2007, 05:11 PM   #2
SvAsTi
IF-Beginner

oh mijn god.....

hoe kan dit.. hoe kan dit gewoon... hoe kunnen mensen dit doen... dat zijn niet eens mensen... dat zijn gewoon... ik kan me gewoon niet voorstellen wat ik zou voelen als ik daar zou liggen.. 17 jaar....

ik heb tot de helft gekeken, daarna kon ik niet meer.. en ik zit nu letterlijk te beven en ik heb kippenvel gekregen..

dit is echt het meest ernstige en afschuwelijke dat ik ooit heb gezien.. ik zou al deze mensen 1 voor 1 precies hetzelfde willen aandoen. Onwetend of niet.. ook al is het volgens hun in de naam van Allah..

Zoiets doe je gewoon NIET, onder geen enkele voorwaarde... met geen enkel excuus..

Dit gaat echt nog HEEL lang in mn hoofd zitten.. echt heel lang...

Dont know what to say anymore..

Reply With Quote
Old 05-07-2007, 05:17 PM   #3
Tantric Pandit
IF-Crazy

Welkom bij de terroristen van de wereld, de demonen van dit tijdperk, de laffe ongelovige honden die denken dat God dit wil.

Ik heb zoveel video's gezien, dit vind men normaal. Interessant thema;

"Vrouwenrechten in het Islam"

Het is toch logisch dat als je dieren onverdoofd en demonisch kan slachten, je ook mensen kan doodmaken? Wat heeft de vrouw nog voor waarde binnen hun cultuur of traditie? En in de Hemel wachten er nog 72 maagden voor je?

Don't think so. Het is echt tijd voor God wat te doen in deze beestachtige hel.

Reply With Quote
Old 05-07-2007, 05:54 PM   #4
SvAsTi
IF-Beginner

Ok.. ik was net dus heel lang bezig te typen.. maar de helft was alleen maar backspace omdat ik zag dat ik iets stoms zou gaan zeggen, of iets dat gewoon niet klopte..

I'm stunned..

En ik ben nog meer stunned door de vrouwen in dat filmpje.. die dat geluid maakten met hun tong.. die gewoon toekeken.. het schijnbaar terecht vonden.. en er gewoon zo bij konden staan.. terwijl het nog maar een kind is.. (en ja, dat vind ik gewoon erger dan een volwassene)

What are those things?? I dont see them as people!! :x :x :x
Dat soort creatures zijn gewoon een plaag.. moeten uitgeroeid worden!! Alle creatures die zoiets kunnen doen met mensen of met dieren.. allemaal moeten uitgeroeid worden :x :x :x

Ik mag dan evil klinken, maar t zijn evil deeds, krijgen ook evil reacties.

Reply With Quote
Old 05-07-2007, 08:38 PM   #5
~Mizzy~
IF-Crazy

Send a message via MSN to ~Mizzy~

Quote:
Originally posted by SvAsTi+-->
QUOTE(SvAsTi)
Quote:
Ok.. ik was net dus heel lang bezig te typen.. maar de helft was alleen maar backspace omdat ik zag dat ik iets stoms zou gaan zeggen, of iets dat gewoon niet klopte..

I'm stunned.. *

En ik ben nog meer stunned door de vrouwen in dat filmpje.. die dat geluid maakten met hun tong.. die gewoon toekeken.. het schijnbaar terecht vonden.. en er gewoon zo bij konden staan.. terwijl het nog maar een kind is.. (en ja, dat vind ik gewoon erger dan een volwassene)

What are those things?? I dont see them as people!! *:x *:x *:x
Dat soort creatures zijn gewoon een plaag.. moeten uitgeroeid worden!! Alle creatures die zoiets kunnen doen met mensen of met dieren.. allemaal moeten uitgeroeid worden *:x *:x *:x *

Ik mag dan evil klinken, maar t zijn evil deeds, krijgen ook evil reacties.[/b]
Mensen die evil reacties geven zijn zelf ook evil.

Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-07-2007, 09:07 PM   #6
Anil Patandin
IF-Addicted

Send a message via MSN to Anil Patandin

"Wie van u zonder zonde is, werpe de eerste steen"

Inderdaad triest, sprak hier verleden week over met een collega die van orgine Afghaans is, 10 jr. geleden gevlucht uit Afghanistan, heeft zelf stenigingen en onthoofdingen mee moeten maken (ze moesten er verplicht bij zijn van het regime).
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-07-2007, 09:19 PM   #7
SvAsTi
IF-Beginner

nee hoor.. een evil reactie geven maakt je niet evil.. als je t ook echt uitvoert, dan ben je pas evil vind ik.

Ik weet dat allemaal heus wel, ben niet zo een persoontje :)

Zie het maar als een soort woede-uitbarsting na het zien van een schokkend filmpje :)

Als je zoiets vˇˇr je ziet gebeuren ga je ook al snel van alles en nog wat denken en misschien ook uitroepen tegen degene met wie je bent.. Dat is een normale menselijke reactie op dat moment. Door zo erg verafschuwd te zijn erdoor dat er automatisch negatieve gedachten in je opkomen, betekent niet dat je even erg bent als ze.. Ik doe geen vlieg kwaad..

Het zou me juist verbazen als er na het zien van dit filmpje positieve, neutrale, of helemaal geen gedachtes in je opkomen.. :)

Reply With Quote
Old 05-07-2007, 09:20 PM   #8
SvAsTi
IF-Beginner

Quote:
Originally posted by Anil Patandin
"Wie van u zonder zonde is, werpe de eerste steen"

Inderdaad triest, sprak hier verleden week over met een collega die van orgine Afghaans is, 10 jr. geleden gevlucht uit Afghanistan, heeft zelf stenigingen en onthoofdingen mee moeten maken (ze moesten er verplicht bij zijn van het regime).
Hmm dit klinkt precies als een boek die ik heb gelezen:

De vliegeraar van Khaled Hosseini (The Kite Runner)

Reply With Quote
Old 05-07-2007, 11:40 PM   #9
Ratna
Guest

Het meisje was bekeerd tot de islam, en is daarom door YEZIDI mannen zo behandeld....

En een yezidi is iets anders dan een moslim.....

Jezidi's (ook yezidi of yazidi genoemd) zijn aanhangers van een syncretische geloofsovertuiging waarin men christelijke, islamitische (sjiitische), zoroastrische, manichestische, mithrastische en heidense elementen terugvindt.

Op 7 april 2007 vond een lynchpartij plaats van een 17 jarig Jezidisch meisje, genaamd Dua Khalil Aswad. Ze werd verliefd op een Islamitische jongen en wilde met hem trouwen. Speciaal voor dat doel bekeerde ze zich tot de Islam. En dat was tegen het zere been van de Jezidi-mannen. Verliefd worden als halsmisdaad. Hoewel Moslims nog voor een schuilplaats zorgden, liep het meisje in een hinderlaag. Het meisje wordt doodgetrapt, terwijl de "hoer" scanderende massa haar filmt met hun mobieltje. De Koerdische Regionale Regering veroordeelde de gebeurtenissen uiteindelijk. Als vergelding zijn inmiddels 20 Yezidimannen vermoord.

Bron: wikipedia ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezidi%27s )
  Reply With Quote
Old 05-08-2007, 12:49 AM   #10
Aart Tuynman
IF-Crazy

Onder het seculiere regime van Saddam Hussein gebeurden dit soort dingen niet, of ze werden zwaar bestraft. Een van de verdiensten van Saddam Hussein is ook dat hij veel heeft gedaan om de positie van vrouwen in Irak te verbeteren, maar kennelijk is dat idee helaas niet bij de gehele Irakese bevolking aangeslagen. Een dergelijk incident toont ook maar weer aan dat de Koerden in het noorden van Irak kennelijk te veel vrijheid hebben om hun cultuur te beleven.

Reply With Quote
Reply

Tags
door, gestenigd, honderden, mannelijke, meisje, moslims

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 07:31 AM.
Vertalen:

Tags