Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-04-2006, 09:25 PM   #61
lasker
IF-Lid

Quote:
Originally posted by Tantric Pandit
Lasker, Ik heb de topic vandaag wat doorgelezen. Ik vind je je argumentatief sterk en zeer zeker onpartijdig. Trek je niet veel aan van de warhoofden die subjectiviteit met feiten verwarren.

Ze hebben helaas nog veel te leren, wij allemaal misschien wel.

Wat mij betreft was deze topic overigens allang al gesloten geweest. Hopelijk bij deze dan. *:idea:
Als je zo praat gaat het natuurlijk eindeloos door. Laten we er geen wedstrijd van maken Tantric Pandit. we kunnen een hoop van elkaar leren als we ons over onze wreveligheden heen kunnen zetten. Bannen vind ik al helemaal niets, dus laten we gewoon een nieuwe start maken. Iedereen heeft zijn ongenoegen kunnen uiten, een winnaar zal nooit uitkomen en dat moet ook het doel niet zijn.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-04-2006, 09:48 PM   #62
Tantric Pandit
IF-Crazy

Lasker, het doel is niet winnen of verliezen; het idee van debatten is "kunnen motiveren waarom je iets vind". Daarom bekijken we bijvoorbeeld teksten uit geschriften. Dat is alleen maar verrijkend.

Bannen zou ik nooit doen, wel dit soort topics sluiten. :idea:

Reply With Quote
Old 11-05-2006, 07:00 AM   #63
RIP
IF-Lid

Voor wie het betreft: :think:

hy
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-04-2006, 03:33 PM   #64
Tantric Pandit
IF-Crazy

[quote]
Quote:
Quote:
Luister, als die kindertjes eenmaal beter worden door zich te bekeren tot christenen, wat zit je dan te klagen? Door ze brood te geven, zorgen voor schone kleren en nodige educatie met bovendien een religie als belijdende leidraad, wat is daar mis mee? Is hier sprake van misbruik, machtsmisbruik of brainwash? Nee! Slechts een helpende hand voor een beter leven
Zouden christenen zich niet beter bezig kunnen houden om de armoede in eigen geledingen te bestrijden? In het rijkste land ter wereld leeft 30% onder de armoedegrens en daar maken diezelfde christenen die dienst uit die met zo veel ijver in India de armen willen bekeren.
Klinkt als een gat in de markt voor onze hindoes, toch?
Ik snap het laffe nut niet van dwangmatig bekeren. Zo is het Islam en het Christendom groot geworden. Moet het anno 2006 nog steeds op die laffe voet verder?

Reply With Quote
Old 12-04-2006, 03:44 PM   #65
Mahesh
Super Moderator
IF-Crazy

Default Re: mods (voor religie en spirtualiteit)

Aum Namah Shivaaya

Quote:
Originally posted by AUM
Ik zie hier vaak genoeg uitspraken verschijnen die eigenlijk best wel beledigend of kwetsend overkomen naar andere toe. Worden er hier wel waarschuwingen gegeven aan de actieve if-leden..of wordt er weleens iemand gebanned? *:|
Zoals iedereen hier kan zien, heb ik een sticky topic gemaakt waar iedereen melding kan maken van zaken, waar de moderator extra aandacht voor moet maken! Waarom gebruikt niemkand dat als hier zaken gepost worden die kwetsend zijn?

Reply With Quote
Reply

Tags
mods, religie, spirtualiteit, voor

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:34 AM.
Vertalen:

Tags