Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Sport

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-25-2006, 10:33 PM   #11
Nikki Satisfashion
IF-Crazy

Sjo inderdaad.
En Bhoularouz, sjomaar kreeg hij rood. Weg leuke uitzicht, weg leuke wedstrijd.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 06-25-2006, 10:43 PM   #12
Aart Tuynman
IF-Crazy

Op een of andere manier kan ik er altijd wel van genieten als de hand van de scheidsrechter in dat borstzakje gaat.

Reply With Quote
Old 06-25-2006, 10:59 PM   #13
Aart Tuynman
IF-Crazy

Ik vind het trouwens een beetje zielig hoe er nu van verschillende kanten kritiek wordt geleverd op scheidsrechter Ivanov. Hij zou teveel kaarten hebben getrokken en daarmee het spel doodgemaakt hebben.

Maar laten we een paar dingen niet vergeten. Bijna alle kaarten waren gewoon terecht, het ging om dingen waar de scheidsrechter gewoon een kaart voor mag trekken. En stel dat hij de helft minder kaarten had getrokken, dan was het nog steeds een flinke kaartenpartij geweest die niet zo vaak voorkomt. Het is gewoon een hard feit dat de spelers van beide ploegen zich gewoon enorm misdragen hebben.

Reply With Quote
Old 06-26-2006, 12:05 AM   #14
bakroe
IF-Crazy

eey bakra, je zal blind zijn he, die ka van basterd is een rascist en daar ligt het aan. Allemaal kleine blanke spelers neemt ie mee en god straft gelijk toch, de zwartjes wilt ie niet heben he die 10 maal beter is/zijn.

Reply With Quote
Old 06-26-2006, 07:18 AM   #15
Faya-kroitie
IF-Crazy

2 zaken van te voren:
1. Marco van Basten heeft zijn werk goed gedaan.
2. Portugal is kwalitief beter dan NL.

...............maar toch had NL kans om te winnen. waar ging het dan mis?
Door Boularouz en van Bommel. Het zijn goede voetballers maar niet slim. Deze twee waren zo opgefokt en wouden zich bewijzen. Door onnodige overtredingen hebben ze te vroeg in de wedstrijd terecht geel gekregen. Eigenlijk had Boularous rood ipv geel moeten krijgen. Verder vraag ik me af of van de Sar wel een goeie keeper is? Portugal kreeg 1 kans van ca 13 meter en onze keeper kon de bal niet tegen houden. Ik vond van de Sar te langzaam. Onze spitsen zijnwel goeie voetballers maar niet opgewassen tegen de verdedigers van Portugal. We missen spelers a la Klose, Ballack, Messi, Ronaldinho e.a. die de bal kan rond tikken waardoor je verdegers kan wegspelen en kan scoren.

Portugal heeft terecht gewonnen. Marco moest het doen met de minder kwalitatieve,(onervaren) speleres en spelers die het verschil moesten maken waren uit vorm. Wij moeten met z'n allen erkennen dat Oranje lang niet zo goed is al wij hopen. Wij horen niet tot de Top klasse, maar zijn eerder tot de middelmoot klasse.

Portugal - Nederland was alles behalve Fair Play !!!
(De scheidsrechter was gulzig met de kaarten, desondanks waren alle kaarten terecht !!!)

Reply With Quote
Old 06-26-2006, 07:32 AM   #16
Vijai
IF-Addicted

Inderdaad, als je kijkt naar de kwaliteit en volwassenheid van de ploeg heeft Nederland het goed gedaan!

Reply With Quote
Old 06-26-2006, 07:48 AM   #17
Anil Patandin
IF-Addicted

Send a message via MSN to Anil Patandin

Vond de scheids --> OKE

Port. kreeg minder kansen maar heeft deze wel benut, individuele klasse.
Ned. viel goed aan maar vond het middenveld zwak, zoals Marco al aangaf een jong team met weinig ervaring op een toernooi van dit kaliber.

Jammer dat Davids en Seedorf niet meegenomen zijn, het zijn spelers die de nodige ervaring hebben en die dat kleine beetje extra hadden kunnen inbrengen. In een toernooi als deze heb je dat nodig als je wil winnen.

Blijf er nog altijd over filosoferen met de mensen waarom Davids en Seedorf niet zijn meegenomen.

Reply With Quote
Old 06-26-2006, 07:54 AM   #18
Faya-kroitie
IF-Crazy

Davids en Seedorf zijn niet meegenomen omdat ze eisen hadden. Die 2 eisten een zekere positie in de elftal. Met zo een eis kan een bondscoach niet vrijuit zijn werk doen. Dus dan maar thuis laten.
In deze wedstrijd had Davids zeker rood gekregen met zijn harde spel. :wink:

Reply With Quote
Old 06-26-2006, 11:15 AM   #19
Tranga
IF-Crazy

It's over :cry:

Reply With Quote
Old 06-26-2006, 06:56 PM   #20
bakroe
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Faya-lobie
Davids en Seedorf zijn niet meegenomen omdat ze eisen hadden. Die 2 eisten een zekere positie in de elftal. Met zo een eis kan een bondscoach niet vrijuit zijn werk doen. Dus dan maar thuis laten.
In deze wedstrijd had Davids zeker rood gekregen met zijn harde spel. :wink:
Ja maar wel gewonnen :wink:

Reply With Quote
Reply

Tags
nederland, portugal

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 12:16 PM.
Vertalen:

Tags