Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

View Poll Results: Moet Nederland de beveiliging van Hirsi ook betalen in Amerika?
Ja, natuurlijk 1 11.11%
Nee, NL heeft die verantwoordelijkheid niet meer 8 88.89%
Ik vind het een moeilijke keuze omdat er voor beide wel wat te zeggen is 0 0%
Voters: 9. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-23-2006, 06:05 PM   #11
Aart Tuynman
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Vijai
precies op fora...doe dat eens op tv met je naam en gezicht erbij...
Ik gebruik op webfora dus al mijn eigen naam. En mijn gezicht kan iedereen zien, je weet wel, die bank-foto waar ik een verwassen uitgelebberde gestreepte trui draag.

Ik zou graag op televisie mijn mening geven over het een en ander, maar ik word nooit uitgenodigd.

Reply With Quote
Old 05-23-2006, 08:11 PM   #12
Vishal
Guest

Quote:
Originally posted by Vijai
de dreiging waaronder ze nu leeft komt doordat ze als nederlandse politicus haar mening gaf over bepaalde zaken. Je kunt dan niet zomaar zeggen van nu ben je geen nederlandse politicus meer dus maakt het niet meer uit wat er met je gebeurt...
Je kunt wel zeggen: Jij wil zonodig van Nederlands grondgebied af (om daar bakken vol geld te verdienen en carriere te maken?) dus dan zorgt de Nederlandse staat niet meer voor je veiligheid. De Nederlandse staat mag best eisen stellen aan de beveiligde en niet onnodig naar het buitenland gaan lijkt me een heel erg redelijke eis.
  Reply With Quote
Old 05-23-2006, 08:41 PM   #13
Kannadiga
IF-Lid

Je kunt van haar vinden wat je wilt. Maar Ayaan heeft niet beledigd, niet gescholden, alleen bekritiseerd. Als je kritiek als belediging opvat is het je eigen zaak. Waarom gaat men niet in op die kritiek, een eerlijk weerwoord, en niet meteen lopen te janken dat we beledigd zijn en haar met de dood bedreigen.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-23-2006, 08:55 PM   #14
Vishal
Guest

Quote:
Originally posted by Kannadiga
Je kunt van haar vinden wat je wilt. Maar Ayaan heeft niet beledigd, niet gescholden, alleen bekritiseerd. Als je kritiek als belediging opvat is het je eigen zaak. Waarom gaat men niet in op die kritiek, een eerlijk weerwoord, en niet meteen lopen te janken dat we beledigd zijn en haar met de dood bedreigen.
Ayaan heeft wel beledigd. Ayaan loopt namelijk verschrikkelijk te generaliseren, iets wat behoorlijk beledigend kan zijn voor de goedbedoelende Islamieten.
  Reply With Quote
Old 05-23-2006, 09:07 PM   #15
Brandon Boyd
Guest

Ik ben het met Vishal eens.
  Reply With Quote
Old 05-23-2006, 09:10 PM   #16
Subadra
IF-Beginner

Ayaan is een vrouw met hersenen, alleen gebruikt ze die op de verkeerde manier. Ze is koppig en ookal zal ze ooit inzien dat ze generaliseert en mensen beledigd, dan nog zal ze dit nooit van haar leven toegeven.

Reply With Quote
Old 05-24-2006, 11:05 AM   #17
Anand
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Vishal
Ayaan heeft wel beledigd. Ayaan loopt namelijk verschrikkelijk te generaliseren, iets wat behoorlijk beledigend kan zijn voor de goedbedoelende Islamieten.
wat zegt ze dan zo beledigend?

Reply With Quote
Old 05-24-2006, 02:00 PM   #18
Aart Tuynman
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Kannadiga
Op zich is het wel zo dat Ayaan over het algemeen vrij nette taal gebruikt. Ze gebruikt geen woorden als "geitenneuker".

Het grote probleem met Ayaan is dat ze een jodenkontenlikster en een NWO-kontenlikster is, en dat ze het eens is met de zionistische agressie tegen Irak en Palestina. Dat zijn ook de redenen dat ze bedreigd wordt, zoals ook bleek uit de brief die Mohammed Bouyeri op het lichaam van Theo van Gogh achterliet.

Reply With Quote
Old 05-24-2006, 07:47 PM   #19
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Aart Tuynman+-->
(Aart Tuynman)
Quote:

Reply With Quote
Old 05-24-2006, 07:51 PM   #20
Hein
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by profiel+-->
(profiel)
Quote:
Quote:
Originally posted by Aart Tuynman+-->
(Aart Tuynman)
Quote:

Reply With Quote
Reply

Tags
bij, hirsi, kabinet, kosten, lijfwacht, van

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:30 PM.
Vertalen:

Tags