Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Sport

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-14-2006, 11:41 AM   #1
Karan
IF-Crazy

Default EK 2006 - Portugal: Jong Oranje

[quote][b]Jong Oranje

Klaas Jan Huntelaar en Romeo Castelen gaan met Jong Oranje mee naar het Europees kampioenschap in Portugal dat op 23 mei begint. Bondscoach Foppe de Haan voegde het tweetal zondag aan zijn definitieve selectie toe, nadat Marco van Basten zijn beslissing bekent maakte.

Haris Medunjanin (AZ), Julian Jenner (NAC Breda), Robbert Schilder (Ajax), Marvin Emnes en Rachid Bouaouzan (beiden van Sparta), behoorden tot de vijf afvallers bij Jong Oranje. *

Medunjanin, Schilder en Emnes voegen zich nu bij het Olympisch elftal van bondscoach Wim van Zwam dat van 15 tot en met 25 mei deelneemt aan een prestigieus jeugdtoernooi in Toulon. *

EK-selectie Jong Oranje *

Doel: Remko Pasveer (FC Twente), Kenneth Vermeer (Ajax) en Michel Vorm (FC Den Bosch).

Defensie: Edson Braafheid (FC Utrecht), Urby Emanuelson (Ajax), Arnold Kruiswijk (FC Groningen), Gijs Luirink (FC Groningen), Dwight Tiendalli (FC Utrecht), Paul Verhaegh (Vitesse), Ron Vlaar (Feyenoord) en Ramon Zomer (FC Twente).

Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Ismail Aissati (PSV), Nicky Hofs (Feyenoord), Stijn Schaars (AZ) en Demy de Zeeuw (AZ).

Aanval: Fred Benson (Vitesse), Romeo Castelen (Feyenoord), Patrick Gerritsen (FC Twente), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Collins John (Fulham) en Dani

Reply With Quote
Sponsors
Old 05-14-2006, 06:39 PM   #2
Laila
IF-Addicted

Prima....ik ben de hele tijd al van mening geweest dat het WK te vroeg komt voor Huntelaar. Laat ie maar met jong Oranje gaan spelen. Vanaf het volgende EK mag hij met groot Oranje meedoen.

Reply With Quote
Old 05-15-2006, 10:32 AM   #3
IF-Crazy

Te jong of niet te jong... pure onzin gewoon. Alleen de beste moeten Nederland vertegenwoordigen op het WK, maar goed ff ontopic Jong Oranje heeft een goed elftal om ver te komen op het EK in Portugal.

ze zullen iig in de Top 4 eindigen... dit komt omdat ik nu alleen naar de selectie kijk op basis van de namen het zijn allemaal toppers...
Status: Offline

Reply With Quote
Old 05-17-2006, 06:35 AM   #4
Karan
IF-Crazy

[quote][b]Top Scorers - Qualifying

1. Klaas Jan Huntelaar Netherlands 10 *
2. Paweł Brożek Poland 9 *
3. Hugo Almeida Portugal 8 *
4. Morten Rasmussen Denmark 8 *
5. Jonathan Soriano Spain 8 *
6. Eduardo Da Silva Croatia 7 *
7. Anthony Le Tallec France 7 *
8. Mike Hanke Germany 7 *

After negotiating their way out of a treacherous qualifying group, the Netherlands will be looking to make an impression at the 2006 UEFA Under-21 European Championship, with much of their hopes resting on the shoulders of AFC Ajax striker Klaas Jan Huntelaar.

Qualifying

The Dutch missed out on a place in the finals two years ago as they finished eleven points behind section winners Czech Republic, and expectations were not high when they were drawn together again, along with Romania, this time around. Foppe de Haan's side then collected just eight points from their first five fixtures, before storming to the summit with five consecutive victories. Much was down to Huntelaar, the then-SC Heerenveen forward taking his qualifying tally to ten with two in the second leg of the play-off victory against Slovenia which sealed a place in Portugal.

Team guide

Having finished as the top scorer in the entire qualifying competition, Huntelaar moved to Ajax in a

Reply With Quote
Old 05-17-2006, 09:39 AM   #5
Tomasson
IF-Crazy

Ik ga dit zeker volgen

Ik cheer voor Nederland en Denemarken
:oops:

Reply With Quote
Old 05-17-2006, 09:44 AM   #6
Hein
IF-Crazy

Nederland wordt ek kampioen
babel raakt geblesseerd bij de grote en Huntje wordt meteen opgeroepen
en speelt een fenominabale WK in Duitsland

HEEEEEIIIIINNN wakker worden je moet aan het werk :? :? :?

Reply With Quote
Old 05-24-2006, 06:55 PM   #7
Karan
IF-Crazy

NL - Oekra

Reply With Quote
Old 05-24-2006, 07:27 PM   #8
Karan
IF-Crazy

Nu ik de Denen tegen Itali

Reply With Quote
Old 05-24-2006, 07:27 PM   #9
Hein
IF-Crazy

Die gasten waren nep
nee wacht die schijts hehehehe was een LLLUUULLL

Reply With Quote
Old 05-26-2006, 06:21 PM   #10
Karan
IF-Crazy

Nederland - Denemarken 1-1

Dit elftal verdiend het niet om door te gaan naar de 2de ronde.
Het spel was niet om aan te zien. Hebben die jongens wel samen getraint zat ik te denken. Opnieuw een doelpunt tegen door een mislukte buitenspelval, de gevaarlijkste speler van de tegenstander gewoon helemaal ongedekt. Tsja dan vraag je om problemen.

En dan de corners. Ik kan me geen corner herinneren die in het strafschopgebied terecht kwam. Alle ballen van Hofs en Emanuelson waren veelste hoog en te hard.

Nickie Hofs speelde waardeloos. Waarom startte hij weer in de basis? Menunjanin zorgde met zijn invalbeurt in de eerste wedstrijd voor meer gevaar. Bij de laatste vrijetrap hoopte ik dat Hofs hem niet zou nemen. Ik zei al: ''die gaat weer 10 meter over", en jahoor hij neemt hem weer en de bal verdwijnt in de tribune.

Dani

Reply With Quote
Reply

Tags
2006, jong, oranje, portugal

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:02 AM.
Vertalen:

Tags