Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-18-2006, 06:59 PM   #61
MsLalkie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Preshand+-->
(Preshand)
Quote:

Reply With Quote
Old 04-18-2006, 07:06 PM   #62
Preshand
Guest

Quote:
Originally posted by MsLalkie+-->
(MsLalkie)
Quote:
Quote:
Originally posted by Preshand@
  Reply With Quote
Old 04-18-2006, 07:40 PM   #63
MsLalkie
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Preshand+-->
(Preshand)
Quote:
Niet ideaal, maar als het moet om mijn opleiding niet terug te betalen, zou ik het wel doen. [/b]
Wanneer je geen studieschuld hebt dan hoef je ook geen studieschuld terug te betalen. Dat betekent dus dat je de baan niet hoeft te accepteren????

Reply With Quote
Old 04-19-2006, 11:12 AM   #64
Preshand
Guest

[quote]
Quote:
Niet ideaal, maar als het moet om mijn opleiding niet terug te betalen, zou ik het wel doen.
Wanneer je geen studieschuld hebt dan hoef je ook geen studieschuld terug te betalen. Dat betekent dus dat je de baan niet hoeft te accepteren????
Juist wel, indien dit als voorwaarde wordt gesteld door de overheid. In mijn zin veronderstel ik dit impliciet.

[quote][quote]Economisch gezien zou de maatregel dus behoorlijk goed uitpakken en precies in zijn doel passen. Sociaal gezien, kun je kromme situaties krijgen.Die motivatie is er nu ook niet. Vandaar dat er dit soort signalen opkomen. Ook nu is het zieketeverzuim en de produktiviteit behoorlijk laag in NL. Je kun aan alles voorwaarden stellen en dit zal ook zeker moeten gebeuren, met inachtneming van het ziekteverzuim en de productiviteit. Ziekteverzuim hoeft helemaal geen probleem te zijn, als dat goed en efficient wordt gereguleerd. Productiviteit is een kwestie van ondernemen en management.

Dat de stelling sociaal behoorlijk verkeerd kan uitpakken, is goed mogelijk. Dat de werknemers en potentiele werknemers lui zijn gemaakt, is duidelijk te wijten aan de overheid. Oncollegialiteit speelt trouwens meer bij vrouwen. Maar dat reikt te ver buiten dit ondererp voor nadere toelichting. Verder is personeelssatificatie ook een kwestie van ondernemen.

Amerikaans studiesysteem leent alleen aan topstudenten het hele collegebedrag om te gaan studeren. Hier in NL krijgen alle studenten, bij wijze van spreken, een financiering en vervolgens besluit een groot gedeelte van de studenten niet te gaan werken na de gesubsidieerde studie. Ik vind dat in sommige situaties niet eerlijk tegenover de Nederlandse maatschappij. [/color]
  Reply With Quote
Old 04-19-2006, 11:34 AM   #65
MsLalkie
IF-Crazy

Joh! Kwestie van managen en ondernemen.......?? Kennelijk ben jij een van de betere managers onder ons of moet ik zeggen jij bent de topmanager. :wink:

Ps. Je visie is gebaseerd op slechts een onderdeel.

Reply With Quote
Old 04-19-2006, 01:02 PM   #66
Preshand
Guest

[quote]Originally posted by MsLalkie
[b]Joh! Kwestie van managen en ondernemen.......?? Kennelijk ben jij een van de betere managers onder ons of moet ik zeggen jij bent de topmanager.
  Reply With Quote
Reply

Tags
gestudeerde, moet, vrouw, werken

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:36 PM.
Vertalen:

Tags