Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Film & Muziek

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-11-2006, 07:41 AM   #161
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Anwar Puttarjee+--><div class='quotetop'>QUOTE(Anwar Puttarjee)</div>
Quote:
<!--QuoteBegin-Vijai
Quote:
Gisteren gezien..vond het een erg leuke film. Vind het de film van het jaar 2006. Het laat Krissh en Don ver achter zich.
Wow. Dan vraag ik me ernstig af wat je hebt gezien dit jaar, afgezien van the usual stuff als FANAA, KABHI ALVIDA NAA KEHNA, KRRISH & DHOOM 2.[/b]
over smaak valt niet te twisten... :wink:

Reply With Quote
Old 12-11-2006, 09:09 AM   #162
Preshand
Guest

Default Re: Man schiet vrouw na het zien van KANK

Quote:
Originally posted by NiniBeebie
Quote:
De man had gehoopt dat zijn vrouw na het zien van de film alsnog haar goedkeuring zou geven voor zijn tweede huwelijk. Toen dat niet het geval was, stak hij haar op weg naar huis met een scherp voorwerp en schoot haar vervolgens neer.
Wat vaag, tweede huwelijk? Wat denkt ie wel? In veel landen is bigami zelfs strafbaar.
  Reply With Quote
Old 12-11-2006, 11:31 PM   #163
Anwar Puttarjee
IF-Lid

Send a message via ICQ to Anwar Puttarjee Send a message via AIM to Anwar Puttarjee Send a message via MSN to Anwar Puttarjee Send a message via Yahoo to Anwar Puttarjee

Quote:
Originally posted by Vijai
over smaak valt niet te twisten... :wink:
Dat is inderdaad zo.

Reply With Quote
Old 12-13-2006, 08:59 PM   #164
Vishal
Guest

Quote:
Originally posted by Anwar Puttarjee

Bollywoodnormen? Ik hanteer mijn eigen normen bij het bepalen of iets usual is of niet. En de bovengenoemde films zijn voor mij allemaal usual omdat dat ze allemaal dezelfde onnodige liedjes bevatten, onnodige subplots, melodrama, etc.: ze volgen een soort standaard format om er zeker van te zijn dat de film aanslaat, wat in mijn optiek ten koste gaat van de storytelling. Dat KRRISH wat zogenaamde special effects bevat en DHOOM 2 wat over-the-top actie, verandert daar weinig tot niets aan.

Geef mij maar een film waarbij de focus blijft op de storytelling, zoals DOR en BAS EK PAL. :)
Op deze manier kan iedereen natuurlijk alles wel usual of niet noemen :)
  Reply With Quote
Old 12-15-2006, 11:15 PM   #165
Anwar Puttarjee
IF-Lid

Send a message via ICQ to Anwar Puttarjee Send a message via AIM to Anwar Puttarjee Send a message via MSN to Anwar Puttarjee Send a message via Yahoo to Anwar Puttarjee

Quote:
Originally posted by Vishal+--><div class='quotetop'>QUOTE(Vishal)</div>
Quote:
<!--QuoteBegin-Anwar Puttarjee
Quote:

Bollywoodnormen? Ik hanteer mijn eigen normen bij het bepalen of iets usual is of niet. En de bovengenoemde films zijn voor mij allemaal usual omdat dat ze allemaal dezelfde onnodige liedjes bevatten, onnodige subplots, melodrama, etc.: ze volgen een soort standaard format om er zeker van te zijn dat de film aanslaat, wat in mijn optiek ten koste gaat van de storytelling. Dat KRRISH wat zogenaamde special effects bevat en DHOOM 2 wat over-the-top actie, verandert daar weinig tot niets aan.

Geef mij maar een film waarbij de focus blijft op de storytelling, zoals DOR en BAS EK PAL. :)
Op deze manier kan iedereen natuurlijk alles wel usual of niet noemen :)[/b]
Tuurlijk, ik gaf ook enkel mijn visie hierop. Of dacht je dat ik pretendeerde een objectiviteitsclaim mee te doen?

Reply With Quote
Reply

Tags
alvida, kabhi, kehna, naa

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:04 AM.
Vertalen:

Tags