Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-15-2005, 08:29 AM   #21
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Naina

Ja die keuze hebben zij gemaakt, overigens hebben we wel af en toe telefonisch contact. En bij mij persoonlijk weet ik niet wat er dan gebeurd. Je hebt dan sowieso met meerder mensen te maken (voor te zorgen). Daarnaast kun je toch een vriendschap ook in stand houden als je elkaar minder ziet? :roll: Dat wil niet zeggen dat de vriendschap over is.
Voordat we verder kunnen discussieren moeten we eerst even vaststellen wat vrienschap is. Iemand 1x in de 2 maanden zien, ff wat drinken en dan weer terug naar het gezinnetje. Is dat een vriend of is dat een kennis?
Status: Offline

Reply With Quote
Old 11-15-2005, 08:58 AM   #22
Naina
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Vijai+-->
QUOTE(Vijai)
Quote:
bodies of those people I had to
kill because they pissed me off!

Reply With Quote
Old 11-15-2005, 09:00 AM   #23
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Naina+-->
QUOTE(Naina)
Quote:
Quote:
Originally posted by Vijai@

Reply With Quote
Old 11-15-2005, 09:03 AM   #24
Naina
IF-Crazy

Quote:
QUOTE(Vijai)
Quote:
Quote:
Originally posted by Naina+-->
QUOTE(Naina)
Quote:

Reply With Quote
Old 11-15-2005, 09:42 AM   #25
a
IF-Crazy

Echte vrienden heb je enkele en als dat echte vrienden zijn zie je ze zeker wel, met of zonder partner, vaak komt het voor dat je elkaar niet ziet maar dat ligt merendeels aan je eigen instelling.
Kijk als een vriend van mij de keuze maakt mij niet te zien omdat zijn chick dat bijvoorbeeld afkeurd en hij doet dat dan was dat zeker geen echte vriendschap.
Ik denk dat je je nieuwe partner ook aan je echte vrienden/innen voorstelt dus nieuw is het niet.
Als je jongens leert kennen tijdens je relatie en noemt die vrienden kijk dat is een ander verhaal...

Reply With Quote
Old 11-15-2005, 09:44 AM   #26
Aghori
Guest

Default Re: En dan komt hij en jij bestaat niet meer

[quote]en dan komt hij en jij bestaat niet meer
zou jij jezelf helemaal wegcijferen voor de man van je leven?

je kent ze wel, die meisjes die, als het op hun partner aankomt, zichzelf volledig wegcijferen. misschien is je vriendin er zo eentje (of misschien ben jij wel zo iemand). een voorbeeld: hij is zijn werk beu en neemt ontslag om als barman in itaparica te gaan werken en zij... volgt hem trouw als een hondje, verliest haar baan, haar vriendinnen, haar eigen vertrouwde wereldje.

als hij van nordic walking houdt, snelt zij naar de winkel om voor zichzelf de daarbij behorende uitrusting te kopen en ondertussen rent ook zij met versnelde pas door de stad. je begrijpt wel wat we bedoelen. we hebben het over die meisjes en vrouwen die hem - om het hem maar zijn zin te maken - in alles, maar dan ook alles volgen.

herken jij jezelf in deze beschrijving, weet dan dat je houding - hoe lief ook - zekere risico\'s met zich brengt. je loopt het risico dat hij je zat wordt, want ook al houden mannen van vrouwen die altijd \'ja\' zeggen, een beetje pit, originaliteit en variatie moet er ook wel bij zitten. en als die \'variatie\' zich op een dag, gehuld in minirok en met een gehaaid karaktertje presenteert, dan... kan het wel eens \'einde oefening\' betekenen.

een ander risico is dat jij er genoeg van krijgt. niet direct, dat zijn we met je eens. zolang je verliefd bent, offer je graag alles voor hem op. maar als de tijd verstrijkt en de jaren voorbijgaan, dan willen we je nog wel eens spreken: wat zul je doen als je erachter komt dat je jarenlang niet aan je eigen wensen maar aan die van een ander hebt voldaan? als je je ervan bewust wordt dat je jarenlang in de sportschool aan je biceps hebt gewerkt terwijl je er eigenlijk van droomde om te gaan salsadansen? als je je er opeens rekenschap van geeft dat je meer tijd in het voetbalstadium hebt doorgebracht dan thuis op de bank met een mooie film?

Natuurlijk zal dit ook voor het andere geslacht herkenbaar zijn. Heb jij ooit in zo relatie gezeten of ken je iemand die erin zit?

Ik vind dat je het niet zo zwart-wit kan stellen. Iemand van buitenaf heeft een andere blik dan de 2 die in de relatie zitten. Wanneer je een relatie met iemand aangaat dan is het vanzelfsprekend dat je leven verandert, je hebt dan rekening te houden met een 2de persoon. Bepaalde zaken in je oude leven komen te vervallen en je moet je weg vinden in je nieuwe leven. Het is geven en nemen, als de 1 op materieel vlak geeft (zoals wat jij hier boven schetst) dan betekent niet dat diegene er niks voor terug hoeft te krijgen, misschien geeft de partner op andere vlakken wel terug. Wegcijferen nee dat geloof ik niet, je krijgt er altijd wel wat voor terug, alleen de vraag is of het datgene is wat je wilt...Misschien lagen je verwachtingen dan toch te hoog..
  Reply With Quote
Old 11-15-2005, 10:35 AM   #27
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by a
Echte vrienden heb je enkele en als dat echte vrienden zijn zie je ze zeker wel, met of zonder partner, vaak komt het voor dat je elkaar niet ziet maar dat ligt merendeels aan je eigen instelling.
Kijk als een vriend van mij de keuze maakt mij niet te zien omdat zijn chick dat bijvoorbeeld afkeurd en hij doet dat dan was dat zeker geen echte vriendschap.
Ik denk dat je je nieuwe partner ook aan je echte vrienden/innen voorstelt dus nieuw is het niet.
Als je jongens leert kennen tijdens je relatie en noemt die vrienden kijk dat is een ander verhaal...
als jij weet dat de parnter van je vriend jullie vriendschap niet ziet zitten, hoe zou jij dan reageren?

Reply With Quote
Old 11-15-2005, 10:40 AM   #28
Naina
IF-Crazy

Quote:
QUOTE(Vijai)
Quote:

Reply With Quote
Old 11-15-2005, 10:49 AM   #29
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Naina

Ik denk btw dat je moet vragen wat voor soort vriendschap (kennis)het is en wat je er aan hebt.
en als je je dat af gevraagt hebt, hoe zou je dan reageren??

Reply With Quote
Old 11-15-2005, 11:02 AM   #30
Naina
IF-Crazy

Quote:
QUOTE(Vijai)
Quote:

Reply With Quote
Reply

Tags
bestaat, dan, hij, jij, komt, meer, niet

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:43 AM.
Vertalen:

Tags