Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

View Poll Results: Moet Nederland de beveiliging van Hirsi ook betalen in Amerika?
Ja, natuurlijk 1 11.11%
Nee, NL heeft die verantwoordelijkheid niet meer 8 88.89%
Ik vind het een moeilijke keuze omdat er voor beide wel wat te zeggen is 0 0%
Voters: 9. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-24-2006, 08:51 PM   #21
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Vishal+-->
QUOTE(Vishal)
Quote:

Reply With Quote
Old 05-24-2006, 08:54 PM   #22
Aart Tuynman
IF-Crazy

Quote:
Originally posted by Vijai+-->
(Vijai)
Quote:
Quote:
Originally posted by Aart Tuynman@

Reply With Quote
Old 05-24-2006, 11:51 PM   #23
Vishal
Guest

Quote:
Originally posted by Vijai

hmm...met de dood bedreigt worden, je beveiligde huis uitgezet worden hmm..wanneer denk jij dat het nodig is om naar het buitenland te vertekken??

en je opmerking over generaliseren...ik kan me een opmerking van jou herinneren over \"standaardhindoestaan\" in een topic in algemeen. Geeft dit mij nu het recht om jou te gaan bedreigen?? *
Daarnaast nuanceert Ayaan wel degelijk haar uitspraken. Dus sowieso houdt jouw opmerking over generaliseren geen stand.
Waar heb ik ooit gezegd dat ze bedreigd mag worden? Bedreigd worden is hardstikke fout daar moet hard tegen opgetreden worden. Wat ik zeg is dat als ze zelf besluit om Nederland te verlaten, het onzin is om te eisen dat Nederland haar ook in het buitenland beschermt toch? Zolang je op Nederlands grondgebied bent of in opdracht van de Nederlandse Staat op buitenlands grondgebeid bent heeft de Nederlandse Staat wat mij betreft de verantwoordelijkheid je te beschermen. Zodra je besluit op eigen houtje Nederlands grondgebied te verlaten, dan moet je zelf maar zorgen voor je bescherming. Dat is wel zo redelijk toch?
  Reply With Quote
Reply

Tags
bij, hirsi, kabinet, kosten, lijfwacht, van

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:36 PM.
Vertalen:

Tags