Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Religieus

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-24-2007, 05:27 PM   #11
patthar
IF-Beginner

Default Re: Christus als yogi

niet om defensief te reageren je mag nooit zeggen dat iest onzin , dewand is heeeeel grof een beetje te grof als je de grofheid in je gedachtegang wegdenk zie je zijn boodschap. Namelijk dat wij een minderwaardigheidscomplex hebben en niet trots zijn op wat we ziijn dat we ons zelf hindoe mogen noem ect.
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-26-2007, 01:28 PM   #12
Krishna
IF-Crazy

Send a message via MSN to Krishna

Quote:
Originally Posted by patthar
niet om defensief te reageren je mag nooit zeggen dat iest onzin , dewand is heeeeel grof een beetje te grof als je de grofheid in je gedachtegang wegdenk zie je zijn? boodschap. Namelijk dat wij een minderwaardigheidscomplex hebben en niet trots zijn op wat we ziijn dat we ons zelf hindoe mogen noem ect.
kijk als hij zo zou zeggen dan zou hij beter overkomen

Reply With Quote
Old 01-26-2007, 02:05 PM   #13
sarojni
IF-Crazy

Quote:
Originally Posted by patthar
niet om defensief te reageren je mag nooit zeggen dat iest onzin , dewand is heeeeel grof een beetje te grof als je de grofheid in je gedachtegang wegdenk zie je zijn? boodschap. Namelijk dat wij een minderwaardigheidscomplex hebben en niet trots zijn op wat we ziijn dat we ons zelf hindoe mogen noem ect.
Ik vind zijn reacties niet altijd even vriendelijk naar de autochtone hollanders. Er zullen vast wel hollanders zijn die anti=allochtoon zijn, maar ook een heleboel die heel open staan naar allochtonen. We wonen in hun land, maken gebruik van de faciliteiten die ze bieden,dus vind ik een btje respect wel op zn plaats.

Reply With Quote
Old 01-27-2007, 08:45 PM   #14
Krishna
IF-Crazy

Send a message via MSN to Krishna

Quote:
Originally Posted by Pallavi
Ik vind zijn reacties niet altijd even vriendelijk naar de autochtone hollanders. Er zullen vast wel hollanders zijn die anti=allochtoon zijn, maar ook een heleboel die heel open staan naar allochtonen.? We wonen in hun land, maken gebruik van de faciliteiten die ze bieden,dus vind ik een btje respect wel op zn plaats.
als wij hun respecteren verwacht ik ook hetzelfde terug
en effe duidelijkheid niet alle nederlanders zijn zo dat weet ik ook

maar eindstand zijn wij allemaal mensen geen nederlanders geen hindoestanen
maar mensen

Reply With Quote
Old 03-04-2007, 11:18 PM   #15
imported_Parvati
IF-Beginner

Mensen moeten respect hebben voor elkaar en elkaars relegie.? Helaas zijn er teveel die het heilig boek (wat dat ook mag zijn, Gita, Bijbel of whatever) verkeerd interpreteren.

Reply With Quote
Reply

Tags
als, christus, yogi
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 09:27 PM.
Vertalen:

Tags