Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten & TV

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-28-2005, 12:55 PM   #1
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika
Default Achtjarige mag voor het eerst in 7,5 jaar weer eten

SAN FRANCISCO - Een Brits meisje van acht jaar heeft voor het eerst in 7,5 jaar weer gegeten. Toen Tilly Merrel een jaar was, vertelden artsen haar ouders dat ze nooit een normaal leven of zelfs maar een normale maaltijd zou kunnen hebben. De Amerikaanse krant San Francisco Chronicle deed donderdag verslag van die medische blunder.

Britse artsen kwamen tot de conclusie dat wat Tilly at, in haar longen terechtkwam en zo ernstige infecties veroorzaakte. Sindsdien werd ze gevoed via een slangetje naar haar maag. Ze droeg in een rugzak een voedselpomp die met haar maag was verbonden.

Toen familie en vrienden genoeg geld hadden ingezameld, ging Tilly voor onderzoek naar het kinderziekenhuis van de Stanford Universiteit in CaliforniŽ. Daar ontdekten artsen na drie onderzoeken dat het meisje niets mankeerde. Wat ze doorslikte, kwam gewoon in haar maag terecht en niet in haar longen

Echt erg >:(

Reply With Quote
Sponsors
Old 02-28-2005, 01:00 PM   #2
imported_Archana
IF-Addicted

Send a message via MSN to imported_Archana
Default Re: Achtjarige mag voor het eerst in 7,5 jaar weer eten

nou ja zeg! echt artsen weer Heeft ze zolang op die manier moeten leven!!!! Echt zielig :-\

Reply With Quote
Old 02-28-2005, 03:09 PM   #3
imported_Arjun
IF-Crazy

Default Re: Achtjarige mag voor het eerst in 7,5 jaar weer eten

Ziek!
Interessant is te kijken hoe de juridische kant van het verhaal gaat aflopen, zou ze een financiele vergoeding krijgen? Lijkt me wel dat die eruit is te halen, HOEVEEL is een vraag die me meer boeit.

Mede-oprichter & Hoofd I World Devilish Foundation
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
achtjarige, eerst, eten, het, jaar, mag, voor, weer

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:35 AM.
Vertalen:

Tags