Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Sport, Liefde & Vrije tijd > Liefde & Relatie

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-18-2007, 01:23 PM   #11
I C U
IF-Lid

(vissie-j @ Aug 18 2007, 12:36 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
een relatie kent 2 vormen,
een leuke en een niet leuke...
elke relatie kent de nodige problemen,
daar dien je samen aan te werken!
praktijk is belangrijk,
maar zoveel meisjes/vrouwen in de wereld, waarom zou er niet eentje zijn naar jou wens?
leren kennen is noodzakelijk, dat doe je niet binnen 2 dagen. Verder waar een begin zit is ook een eind![/b]
1 van de problemen van de meeste mensen in deze maatschappij is dat ieder1 predikt open minded te zijn en tolerant en andere pluspunten hebben. Maar in werkelijkheid ben je omringd door leugenaars, hypocrieten en loosers. En de mensen die het beste met je voorhebben, worden weggecijferd omdat ze die asociale mentaliteit niet hebben.
En wat betreft dat ene meisje....mensen die beweren dat liefde niet al1 de buitenkant betekent, maar meer de binnenkant, die lult. Zo iemand moet je bij voorbaat al niet meer geloven/vertrouwen.

Reply With Quote
Old 08-19-2007, 08:22 PM   #12
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

(I C U @ Aug 18 2007, 01:23 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
1 van de problemen van de meeste mensen in deze maatschappij is dat ieder1 predikt open minded te zijn en tolerant en andere pluspunten hebben. Maar in werkelijkheid ben je omringd door leugenaars, hypocrieten en loosers. En de mensen die het beste met je voorhebben, worden weggecijferd omdat ze die asociale mentaliteit niet hebben.
En wat betreft dat ene meisje....mensen die beweren dat liefde niet al1 de buitenkant betekent, maar meer de binnenkant, die lult. Zo iemand moet je bij voorbaat al niet meer geloven/vertrouwen.[/b]
er zijn goede en slechte mensen, geef ik je toe.
men is geneigd sneller het slechte te volgen/doen... soms bewust en meestal onbewust.
die gasten die je zegt die leugenaars, hypocrieten en loosers zou je dan zo kunnen herkennen...
omdat als het goed is je
Status: Offline

Reply With Quote
Old 08-23-2007, 10:45 AM   #13
Jeannette35
IF-Beginner

Men doet net alsof als je een relatie hebt dat je geen dingen voor jezelf doet. Wat een misvatting. Het gaat er bij mij om dat als een relatie wegvalt er toch een aantal dingen zijn die ontbreken in je leven. Ondanks je dingen voor jezelf hebt gedaan.
Dus is het niet veel te makkelijk om te zeggen dat je dingen voor jezelf moet doen ?

Reply With Quote
Old 08-23-2007, 04:13 PM   #14
vissie-j
Administrator
IF-Crazy

(Jeannette35 @ Aug 23 2007, 10:45 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
Men doet net alsof als je een relatie hebt dat je geen dingen voor jezelf doet. Wat een misvatting. Het gaat er bij mij om dat als een relatie wegvalt er toch een aantal dingen zijn die ontbreken in je leven. Ondanks je dingen voor jezelf hebt gedaan.
Dus is het niet veel te makkelijk om te zeggen dat je dingen voor jezelf moet doen ?[/b]
een relatie is een 'wij' vorm...
maar naast die 'wij' vorm is er ook nog een 'ik' betrokken
je dient naar je relatie te kijken dan maar je 'ik' niet te vergeten.
Voor je relatie had je al een 'ik' en die 'ik' zal echt nooit weggaan..
tijd voor jezelf is ook belangrijk.

je dient dus dingen voor jezelf te houden.
als je jezelf vergeet dan heb je geen identiteit, die identiteit dien je te behouden...
voor, tijdens en na een relatie. Voor heb je die 'ik' ontwikkeld, tijdens heb je een 'wij en een ik' die je dient te combineren en na een relatie heb je alijd een 'ik' die je voorheen altijd hebt gehad.

en ik zeg niet dat het makkeiljk is ofzo...

Reply With Quote
Reply

Tags
als, leven, vrijgezel

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:54 PM.
Vertalen:

Tags