Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > Chit Chat

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-02-2007, 04:27 PM   #21
Moderator 4
Moderator
IF-Lid

Quote:
Originally posted by TanDav
Ik kwam tot de conclusie dat het moderator 5 of 6 moest zijn, omdat 5 en 6 bij ''Chitchat'' en bij ''Sport'' vermeld staan.

Ik wist niet dat jij ook de macht had om het bij een onderdeel te zetten, waar jij geen moderator van bent. Desalniettemin zijn de excuses aanvaard. *:wink:
kijk goed, hij/zij is moderator van sport,games en helpdesk

Reply With Quote
Old 01-02-2007, 04:31 PM   #22
TanDav
IF-Addicted

Send a message via MSN to TanDav

Ja dat zie ik, maar dit is Chit Chat. Ik wist niet dat ze de rechten hadden om het hier te zetten.

Reply With Quote
Old 01-02-2007, 04:32 PM   #23
Moderator 4
Moderator
IF-Lid

Quote:
Ja dat zie ik, maar dit is Chit Chat. Ik wist niet dat ze de rechten hadden om het hier te zetten.
ja, je kan het van je eigen bord naar een andere bord verplaatsen. maar verder niets meer eenmaal in de andere bord.

Reply With Quote
Old 01-02-2007, 04:36 PM   #24
Moderator 1
Moderator
IF-Lid

TanDav,

Ik ben ook moderator, en ik zal er ook even het mijne over zeggen.

Allereerst het technische verhaal. Bij het afsplitsen van postings van een topic kunnen we selecteren welke postings afgesplitst worden, kiezen in welk subforum het geplaatst wordt en een titel aan de nieuwe topic geven. Het hoeft niet in een subforum geplaatst te worden waar de betreffende moderator ook moderator-rechten heeft.

Ik heb de topic waar de postings van zijn afgesplitst zelf niet gelezen, maar ik kan kwi-kwi op geen enkele manier in verband brengen met sport, dus ik neem aan dat het off-topic was. Moderator 2 heeft in deze gewoon correct gehandeld.

Bij het afsplitsen van postings van een topic waarbij die in een nieuwe topic geplaatst worden, wordt de oudste afgesplitste posting automatisch de eerste in de nieuwe topic, en de betreffende poster wordt daarmee de topic-opener. Dit geeft ook bepaalde mogelijkheden, zoals het wijzigen van de topic titel. Je kunt er nu ook eventueel een poll aan toevoegen, bijvoorbeeld met de vraag "Houd je van kwi-kwi?".

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geinformeerd.

Moderator 1

Reply With Quote
Old 01-02-2007, 04:44 PM   #25
TanDav
IF-Addicted

Bedankt voor je reactie, ik was echter al tevreden na het antwoord van pt. Mahesh en moderator 2. :wink:

Reply With Quote
Old 01-02-2007, 08:16 PM   #26
Moderator 2
Moderator
IF-Lid

Quote:
Ik kwam tot de conclusie dat het moderator 5 of 6 moest zijn, omdat 5 en 6 bij ''Chitchat'' en bij ''Sport'' vermeld staan.

Ik wist niet dat jij ook de macht had om het bij een onderdeel te zetten, waar jij geen moderator van bent. Desalniettemin zijn de excuses aanvaard. *:wink:
Ik ben moderator van Sport, maar stel dat een bericht ergens anders thuis hoort dan kan ik dat wel verplaatsen. :wink:

Reply With Quote
Old 01-03-2007, 06:58 PM   #27
Hein
IF-Crazy

Quote:

En ga jij ook je excuses maken aan moderator 5 en 6?? :lol: voor valse beschuldigingen :lol:

overigens zie ik dat beide mods rechten hebben op alle subforums :shock: en niet alleen voor maar 2 :wink:

Reply With Quote
Old 01-03-2007, 09:02 PM   #28
TanDav
IF-Addicted

Ze hebben me nog niet aangeklaagd. :oops:

Reply With Quote
Reply

Tags
hemelsnaam, moderator, rommelt, welke

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 04:39 AM.
Vertalen:

Tags