Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-30-2007, 07:04 PM   #11
I C U
IF-Lid

(Brandon Boyd @ Jul 30 2007, 04:23 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
[/b]
Familiefoto van malai...?
Ik ben niet echt onder de indruk.
Koelie of g1 koelie: Homo's en vieze flikkers moeten uit me buurt blijven.

Reply With Quote
Old 07-30-2007, 08:52 PM   #12
...malai
IF-Crazy

i c u je bent nog zieliger dan ik dacht. En geloof me geen enkele homo zou bij jou in de buurt wilen komen, ik vraag me af of er uberhaupt wel mensen zijn die met zulke kortzichtige en simpele mensen te maken willen hebben. <_<

Mensen zijn mensen zolang ze anderen geen pijn doen. Voor die mensen heb ik respect, of ze nou hetero, homo, biseksueel of whatever zijn. Mensen zoals jou die, haat aanwakkeren, dat zijn de mensen die "aangepakt" zouden moeten worden.

p.s de mensen op die foto zijn inderdaad mijn familie. Het zijn ook Gods kinderen net als ikzelf... B)

Reply With Quote
Old 07-31-2007, 05:05 PM   #13
Brandon Boyd
Guest

Ik voeg me bij de mening van Malai
  Reply With Quote
Old 08-02-2007, 10:54 PM   #14
Panna
IF-Lid

Malai......je hebt t goed gezegd hoor meisje..!!
Status: Offline

Reply With Quote
Old 08-09-2007, 06:18 AM   #15
*Star*
IF-Lid

I C U, je mening blijft je mening, heb dan
ook een respect voor andermans mening.

Niemand kiest ervoor om uitgescholden te worden, gediscrimineerd te worden en soms
door familie afgestoten te worden.

Dat soms iemand na twintig jaar huwelijk een dergelijke beslissing maakt, is misschien
omdat ie die 20 jaar volgens de normen van onze maatschappij heeft geleefd.
Misschien vind ie wel dat hij na al die jaren ook recht heeft op eigen geluk en dat zijn
leven niet draait om zijn omgeving te pleasen.

However ben ik er nog steeds op tegen, maar ik denk niet dat die mensen er zelf aan wat kunnen doen.

Reply With Quote
Old 08-09-2007, 09:08 AM   #16
I C U
IF-Lid

(*Star* @ Aug 9 2007, 06:18 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
I C U, je mening blijft je mening, heb dan
ook een respect voor andermans mening.

Niemand kiest ervoor om uitgescholden te worden, gediscrimineerd te worden en soms
door familie afgestoten te worden.

Dat soms iemand na twintig jaar huwelijk een dergelijke beslissing maakt, is misschien
omdat ie die 20 jaar volgens de normen van onze maatschappij heeft geleefd.
Misschien vind ie wel dat hij na al die jaren ook recht heeft op eigen geluk en dat zijn
leven niet draait om zijn omgeving te pleasen.

However ben ik er nog steeds op tegen, maar ik denk niet dat die mensen er zelf aan wat kunnen doen.[/b]
Ieder z'n mening is zijn/haar mening. Er staat nergens dat ik g1 respect heb voor andermans mening. Ik geef al1 reactie op hun mening/reactie.
Of mag je niet zegen wat je denkt, maar kun je beter achterbaks meedoen....

Reply With Quote
Old 08-09-2007, 11:11 AM   #17
*Star*
IF-Lid

(I C U @ Jul 30 2007, 09:04 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
Familiefoto van malai...?
Ik ben niet echt onder de indruk.
Koelie of g1 koelie: Homo's en vieze flikkers moeten uit me buurt blijven.[/b]
dit bedoelde ik met geen respect...Omdat Malai een andere mening heeft dan jij (en dan mij) kom je met
deze opmerking...

Ik zeg wel wat ik denk; ik ben erop tegen

Maar denk jezelf eens in:
wat doe je als jouw kind ooit zijn "foute" voorkeur uitspreekt.
Een moeilijke vraag, vind ik zelf...

Reply With Quote
Old 08-09-2007, 11:32 AM   #18
I C U
IF-Lid

(*Star* @ Aug 9 2007, 11:11 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
dit bedoelde ik met geen respect...Omdat Malai een andere mening heeft dan jij (en dan mij) kom je met
deze opmerking...

Ik zeg wel wat ik denk; ik ben erop tegen

Maar denk jezelf eens in:
wat doe je als jouw kind ooit zijn "foute" voorkeur uitspreekt.
Een moeilijke vraag, vind ik zelf...[/b]
Oh dus mijn vraag wordt opgevat als respectloze opmerking....
Dat hij 1 andere mening heeft is zijn zaak. Ik gaf mijn mening en stelde al1 de vraag of het zijn familie is. Hij antwoordde notabene zelf nog met 'JA'en jij en nog anderen maken er 1 ramp van.
Mensen stellen het gewoon niet op prijs als je duidelijk en eerlijk tegen ze bent en je mening uit. Dan ben je weer 1 boeman.
En wat betreft 'me'kind, die heb ik niet dus ik zal je vraag niet kunnen beantwoorden.
Ik weet wel dat homo's zich niet kunnen voortplanten met elkaar. Heb je daar ook aan gedacht? Wereld vol homo's?
Je zoon wordt lastig gevallen door homo's, 1 homo die je probeert te versieren op je werk, ondanks dat je aangeeft nix van homo's te moeten. Ik lul niet zomaar wat, heb genoeg meegemaakt met homo's en weet inmiddels wel genoeg. Wat je ook van me mening vindt en hoe ik 't breng: De meesten hier zijn gewoon schijnheilig en durven malai niet te zeggen dat ze ook zo denken. Ondanks dat het 1 forum is.

Reply With Quote
Old 08-09-2007, 12:46 PM   #19
...malai
IF-Crazy

(I C U @ Aug 9 2007, 11:32 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
Oh dus mijn vraag wordt opgevat als respectloze opmerking....
Dat hij 1 andere mening heeft is zijn zaak. Ik gaf mijn mening en stelde al1 de vraag of het zijn familie is. Hij antwoordde notabene zelf nog met 'JA'en jij en nog anderen maken er 1 ramp van.
Mensen stellen het gewoon niet op prijs als je duidelijk en eerlijk tegen ze bent en je mening uit. Dan ben je weer 1 boeman.
En wat betreft 'me'kind, die heb ik niet dus ik zal je vraag niet kunnen beantwoorden.
Ik weet wel dat homo's zich niet kunnen voortplanten met elkaar. Heb je daar ook aan gedacht? Wereld vol homo's?
Je zoon wordt lastig gevallen door homo's, 1 homo die je probeert te versieren op je werk, ondanks dat je aangeeft nix van homo's te moeten. Ik lul niet zomaar wat, heb genoeg meegemaakt met homo's en weet inmiddels wel genoeg. Wat je ook van me mening vindt en hoe ik 't breng: De meesten hier zijn gewoon schijnheilig en durven malai niet te zeggen dat ze ook zo denken. Ondanks dat het 1 forum is.[/b]
Beste icu,
Jij mag best je mening hebben, maar de feiten waarop jij je mening baseert storen mij. Je baseert je mening zoals ik lees in je eerdere post op enkel 2 incidenten en op het feit dat homo's geen kinderen kunnen verwekken. Ten eerst is het een volstrekt vreemde gedachte dat als je homo s toelaat in onze samenleveing, dat dan over een paar jaar heel de werled homo zou zijn. Hoe kom je toch bij zo een redenatie??? Je weet zelf best dat dit onmogelijk is. Ten tweede als het een vrouw zou zijn geweest (1tje die jij niet interessant vindt) die jou probeert te versieren, zou je dan ook denken dat alle vrouwen raar zijn of zou je denken dat mischien alleen dit vrouwtje mischien wat vreemd is in haar gedrag?? Waarom zou jou reactie bij een homo dan anders zijn???
Homoseksuele mensen hebben altijd bestaan en zullen ook altijd bestaan, het is niet dat hun aantal toeneemt maar het word makkelijker voor hen om er voor uit te komen dat ze inderdaad homo zijn. Vroeger kon dat niet en het is behoorlijk triest om te denken dat er miljoenen mannen en vrouwen geleefd hebben die hun echte ware gevoelens hebben moeten onderdrukken omdat ze anders niet geaccepteert zouden worden door de samenleving.

Even om het duidelijk te maken, ik ben een ZIJ en geen HIJ

peace.

Reply With Quote
Old 08-10-2007, 09:38 AM   #20
I C U
IF-Lid

(...malai @ Aug 9 2007, 12:46 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Quote:
Beste icu,
Jij mag best je mening hebben, maar de feiten waarop jij je mening baseert storen mij. Je baseert je mening zoals ik lees in je eerdere post op enkel 2 incidenten en op het feit dat homo's geen kinderen kunnen verwekken. Ten eerst is het een volstrekt vreemde gedachte dat als je homo s toelaat in onze samenleveing, dat dan over een paar jaar heel de werled homo zou zijn. Hoe kom je toch bij zo een redenatie??? Je weet zelf best dat dit onmogelijk is. Ten tweede als het een vrouw zou zijn geweest (1tje die jij niet interessant vindt) die jou probeert te versieren, zou je dan ook denken dat alle vrouwen raar zijn of zou je denken dat mischien alleen dit vrouwtje mischien wat vreemd is in haar gedrag?? Waarom zou jou reactie bij een homo dan anders zijn???
Homoseksuele mensen hebben altijd bestaan en zullen ook altijd bestaan, het is niet dat hun aantal toeneemt maar het word makkelijker voor hen om er voor uit te komen dat ze inderdaad homo zijn. Vroeger kon dat niet en het is behoorlijk triest om te denken dat er miljoenen mannen en vrouwen geleefd hebben die hun echte ware gevoelens hebben moeten onderdrukken omdat ze anders niet geaccepteert zouden worden door de samenleving.

Even om het duidelijk te maken, ik ben een ZIJ en geen HIJ

peace.[/b]
Hij of zij, homo's blijven mij storen, net zoals jij mijn reacties storend vind.
Helaas zijn er nog veel ergere dingen op de wereld die meer aandacht nodig hebben. Die vindt ik veel belangrijker dan hier over de acceptatie van homo's te praten.
Dat laat ik aan jou over.

Reply With Quote
Reply

Tags
hindustaans, homo

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 11:05 PM.
Vertalen:

Tags