Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Entertainment & Lifestyle > Chit Chat

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-11-2006, 09:49 PM   #1
Nikki Satisfashion
IF-Crazy

Default Condoom te groot voor Indiase man

MUMBAI - De meeste Indiase mannen zijn te klein geschapen voor de standaardmaat condoom die te koop is in India. Dat blijkt uit een uitgebreide studie naar de grootte van de geslachtsorgaan van mannen in India. Aan het onderzoek van de Indiase Raad voor Medisch Onderzoek (ICMR), dat twee jaar duurde, deden ongeveer 1400 mannen tussen de 18 en 50 jaar oud mee.

Uit het onderzoek bleek dat de erectie van 60 procent van de onderzochte mannen tussen de 12,6 en de 15,6 centimeter was. Bij eenderde mat de penis in opgewonden toestand tussen de 10 en 12,5 centimeter. De meeste condooms, gefabriceerd volgens de internationale standaard, zijn berekend op een maat tussen de 15 en 18 centimeter. Ook de dikte van de mannelijke geslachtsorganen in India is bij de studie gemeten, maar daarover is nog geen informatie openbaar gemaakt.

Een te groot condoom leidt volgens de onderzoekers tot het scheuren of afglijden van het voorbehoedsmiddel tijdens de seks. Uit andere studies onder de bevolking in India is gebleken dat in bijna 20 procent van de gevallen waarbij een condoom als voorbehoedsmiddel wordt gebruikt, het rubbertje zijn werk niet doet. Een niet-passend condoom zou een van de oorzaken hiervan kunnen zijn.

Bron: Telegraaf.nl
9 december 2006
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 12-12-2006, 09:06 AM   #2
*Star*
IF-Lid

:shock:

Reply With Quote
Old 12-12-2006, 09:35 AM   #3
Vijai
IF-Addicted

Default Re: Condoom te groot voor Indiase man

Quote:
Originally posted by Nikki Sayuri

Bij eenderde mat de penis in opgewonden toestand tussen de 10 en 12,5 centimeter. *
Bron: Telegraaf.nl
9 december 2006
dat is inderdaad aan de kleine kant.

Reply With Quote
Old 12-12-2006, 09:39 AM   #4
Tranga
IF-Crazy

De hindustaanse man is het kleinst geschapen van alle rassen...... dat is gewoon zo! (Er zijn altijd uitzonderingen natturlijk)

Reply With Quote
Old 12-12-2006, 09:42 AM   #5
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Tranga
De hindustaanse man is het kleinst geschapen van alle rassen...... dat is gewoon zo! (Er zijn altijd uitzonderingen natturlijk)
ja, maar is 12,5 stijf niet een beetje erg klein?

Reply With Quote
Old 12-12-2006, 09:50 AM   #6
Tranga
IF-Crazy

Ja.. erg..... maar ja.. het maakt niet uit hoe groot het potloodje is toch, het gaat erom hoe goed je kan schrijven!

(Er is een aantal jaren geleden een vergelijkend onderzoek gedaan naar de grootte van de verschillende potloden... en tja.. de hindustaanse man blijkt het kleinst gecshapen en de nego

Reply With Quote
Old 12-12-2006, 09:55 AM   #7
Vijai
IF-Addicted

Quote:
Ja.. erg..... maar ja.. het maakt niet uit hoe groot het potloodje is toch, het gaat erom hoe goed je kan schrijven!

inderdaad, maar tot een bepaalde grens lijkt mij...maakt niet uit hoe geod je je best doet, als ie te klein is dan voelt de vrouw er niet veel van....maar misschien dat de dames hier hun licht kunnen laten schijnen??

Reply With Quote
Old 12-12-2006, 09:59 AM   #8
Tranga
IF-Crazy

Nou... Vijai.... om een vrouw te bevredigen is, als ik het mij goed herinner, een potlood van 5 - 7 cm genoeg! Egte egte :lol:

Maar goed, laten we het woord aan de ervaringsdeskundigen geven....... :)

Reply With Quote
Old 12-12-2006, 10:33 AM   #9
Sonayna
IF-Addicted

Quote:
Nou... Vijai.... om een vrouw te bevredigen is, als ik het mij goed herinner, een potlood van 5 - 7 cm genoeg! Egte egte *:lol:

Maar goed, laten we het woord aan de ervaringsdeskundigen geven....... *:)
5 - 7 cm?
nou nee bedankt hoor!

Ik vind het ook niet echt groot 12.5 cm maar hoe dat zou zijn in bed is afhankelijk van de manier waarom de man ermee "schrijft"

Het onderzoek slaat overigens nergens op...1400 mannen hebben deelgenomen aan dit onderzoek...India is een werelddeel...met (ongeveer) 17.500.000 inwoners...lekker geloofwaardig onderzoekkie.....
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-12-2006, 10:40 AM   #10
Vijai
IF-Addicted

Inderdaad! Wij komen ook uit india maar volgens mij zijn wij toch wel een stuk groter! Waarschijnljk net het verkeerde dorp gemeten! :)

Reply With Quote
Reply

Tags
condoom, groot, indiase, man, voor

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:38 AM.
Vertalen:

Tags