Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

View Poll Results: Hindoestanen zijn racisten
Ja 4 57.14%
Nee 3 42.86%
Voters: 7. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-21-2008, 10:39 AM   #1
Narcist
Guest

Default Hindoestanen zijn racisten

Lijkt me vrij duidelijk. Stem ja of nee. En geef hierin aan waarom wel of waarom niet.

Ik stem JA.

Waarom? Heb zo een hekel aan hindoestanen die zich kwetsbaar opstellen tov discriminatie. Aan de andere kant binnen de eigen gemeenschap wel discrimineren op grond van kastenstelsel, en naar andere groeperingen toe.
  Reply With Quote
Sponsors
Old 09-06-2008, 02:24 AM   #2
-Romeo-
IF-Lid

Stem ja. Dat zeg ik dus alleen en stem werkelijk nergens.

JA

Ik haat Narcist omdat hij een zwarte lul is die zich niet bezig houd met actuele zaken en lult over zaken die ik nooit hoor in hindustaanse kringen. Of narcist zal vast met een selecte hindustaanse groepje omgaan die alleen verwantschap hebben met pandits.

Reply With Quote
Old 12-05-2008, 10:27 AM   #3
maureen709
Guest

Ik stem JA omdat hindoes in hun eigen kringetje blijven ronddraaien (en het liefst nog met familie ook) en zich niet aanpassen en afstandelijk blijven tov de andere rassen.
Maar jullie zeuren eigenlijk te veel over wij hindoes en jullie anderen. WE ZIJN ALLEMAAL MENSEN !!!!!!!!!! en niet onderverdeeld in rassen en standen. hou er eens over op !!
Jullie hindoes voelen je behoorlijk verheven boven anderen (vooral negers)
  Reply With Quote
Old 12-07-2008, 05:46 PM   #4
Radja1987
Guest

ik stem NEE.

Waarom generaliseren? Waarom iedereen op een hoop gooien.

Je kunt nooit zo simpel een uitspraak maken over zo'n grote en diverse bevolkingsgroep.

Er zijn zat hindoestanen die geen enkele onderscheid maken tussen rassen en relaties aan gaan met mensen uit andere culturen.
  Reply With Quote
Old 01-13-2009, 07:47 PM   #5
Ratna
IF-Beginner

Hmm ik had in de eerste instantie 'ja' gestemd, maar je kan niet alle hindoestanen gaan generaliseren..

Hindoestanen zijn geen rascisten, maar je hebt inderdaad hindoestanen die zich verheven voelen boven bepaalde rassen, zoals marokanen (en overige islamieten) en creolen..

Zelf ken ik genoeg hindoestanen die een multiculti vriendenkring hebben en dus geen rascist zijn
Status: Offline

Reply With Quote
Old 01-13-2009, 09:24 PM   #6
Punjabi_Queen
Guest

Ik heb op NEE gestemd.

Waarom misschien heb je 1 hindoestaan leren kennen die rascist is,volgens jou.

Maar dat wil niet zeggen gelijk iedereen is rascist..
  Reply With Quote
Reply

Tags
hindoestanen, racisten, zijn

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 03:51 AM.
Vertalen:

Tags