Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > HSFN > Discussie > Maatschappij

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-26-2004, 02:48 PM   #1
imported_Arjun
IF-Crazy

Default Hindustaanse dansavonden...

Flyers geplakt op elke hoek van de straat, je favoriete bandjes die de top 40 nazingen en al je vrienden die standaard weer opkomen dagen en de vaste gezichten zijn. Vooraf natuurlijk een paar flessen Red-Label achterover slaan, want je wilt natuurlijk wel de moed kunnen opbrengen die nodig is voor je houding vanavond. Tram 6. richting Uithof, terugweg? Dat zien we na afloop wel..

Na anderhalf uur in de rij te hebben gewacht, fijn geplet te worden omdat men blijkbaar geen geduld kan opbrengen om binnen te komen; Pakistanen die in je nek hijgen en idioten die de kans grijpen vrouwelijke feestgangers van gemiddeld een leeftijd van 12 in de billen te knijpen nu ze toch mm's verwijderd staan van al dat snoepgoed. Politiehonden die losgelaten worden om de groep uit een te drijven?

Als je al niet besloten heb ergens anders fatsoenlijk je zaterdagavond door te brengen: Na minstens 20 Euro betaalt te hebben voor een toegangsbewijs, Ach, we zijn allemaal handelaren en stellen ons als handel beschikbaar - door 3 gepensioneerde "bodyguards" betast te worden betreden we een bloedhete, - airconditioning haalde de budget niet - zaal dat volgestampt zit met zwetende, stoned, dronken, bloedgeile? jongens en meisjes.

Sfeer lijkt wel een onbekend fenomeen voor de organiserende
hindustanen in Nederland, naast de TL buizen en verjaardagsslingers verwacht je toch wel wat meer spektakel; en niet de spektakel in de zin van te luid afgestelde luidsprekers die je een spontane trommelvlies afwijking bezorgen en waar een F-16 een minderwaardigheidscomplex van zou oplopen. Ach, zijn het niet de speakers dan is wel het bedrag op je studenten rekening die je kwijt bent om je een "beetje" goed te voelen op een avond als deze: Je wordt pardoes getrakteerd op de gecumuleerde inflatie van de komende 5 jaar.

Een avond vol met plezier, topmuzikanten op de podium:
"The Players & Dj Sopielaal" voor 6000 Euro ingehuurd: heb ze weer zien optreden hoor. Kan er nu geen 1 band komen die wat uitstraling heeft? Als levenloze lummels staan ze de meest idiote tracks achterlijk uit te schreeuwen. Het publiek die er maar genoegen mee neemt, aangezien er blijkbaar niks beters in die scene rondloopt.

Zwetend, boven je zonnebril kijkend - "you'r my angel" verkrachtend, stichting gel & vet lozing, cheap-juwelier-warenhuis, C&A kelder outfit, spastisch, arrogant, en stomdronken: A band is born!

Wat een talent, we dansen er allemaal op en laten zien dat we zo een beetje op elke muziekstijl kunnen "battlen"; hier neem je wel 100 vierkant meter dansvloer voor in beslag, want ik moet er echt, totaal niet aan denken dat de rest je superieure dansstijl niet kan opmerken.

Tja, Niet iedereen kan dansen eh? neem wel een voorbeeld aan diegene die OP de dansvloer staat of kijk in de spiegel waar je een spiegelbeeld van je ziet staan met een zonnebril op je scheve hoofd in een pikdonkere zaal met een biertje ter waarde van 4 euro in je hand.. hier kan je natuurlijk nog gerust 2 uur lang mee staan.

Je hebt je mooiste schoenen aan en wil natuurlijk niet dat er op
getrapt wordt, je verdient natuurlijk respect van 2000 man om je heen; wordt dit je niet gegund? Haal je lelijkste blik uit de kast en kijk hem aan alsof je een aanslag aan het plannen bent op zijn leven. Een blik terug? Reden om je frustraties te uitten! Als je wat intelligentie in je hebt doe je dit nou net buiten, maar ja.. de woede barst; omdat hij toevallig ook naar je nicht of vriendin heeft gekeken.. wat een hond ! Logischerwijze heb je een kapmes en een paar messen van je vader in je auto zitten.

Je bent en blijft een knappe "boy"; geen wonder dat alle dames deze avond voor jou bestemd zijn.. ga je gang; blijf kijken. Het komt vanzelf naar je toe..loop anders 20 rondjes er omheen, op den duur zal ze je "Goku" look wel opmerken.

Met de motto: "The bigger my butt, the tighter my clothes" de vrouwelijke deel van deze avond met een leeftijdscategorie van 15: met Marlboro als je lijfwacht hier rondlopen opzoek naar een vriendje die je volgend week weer kan tentoonstellen als je "kill".

Na al die, vooral mentale inspanning zal je wel honger krijgen;
3 hoeken waar "Bhaiwa" je een bakje Nasi of Bara aanbiedt waardoor je de neiging krijgt een milieu-opruimingsdienst te alarmeren. Hygine is taboe, niemand ziet het, we houden ons mond want het is in ons eigen belang uiteindelijk aangezien we allemaal Hindustanen zijn. Deja vu. Die mentaliteit komt me akelig bekend voor, waarom kan ik mezelf er zo goed in vinden?

Say cheese, flits: Maak niet uit, een paar foto's van je morgenmiddag op een site waar duizenden (hindustanen) massaal naar gaan kijken en een leuke middag hebben om het uiterlijk etc. van een ander te bekritiseren. Juist ja, weer een paar topics erbij, op een geweldige forum dat bijdraagt aan de maatschappelijke ontwikkeling van de gemiddelde hindustaan in luilekkerland Nederland. Anonimiteit; uitvinding van de eeuw! Nu geleverd met een identiteitscrisis, geheel gratis.

Vergeet je familie en vrienden niet te vertellen dat je er niet meer van gediend bent, en het maar achterlijk vindt; zulke*"feestjes" door het soort volk wat er rondloopt..

"No Spang"....Ik zie je volgend week, Zichtenburg.

["Christmas Ball", 2 maanden voor kerst. ]

;D ;D ;D

Mede-oprichter & Hoofd I World Devilish Foundation
Status: Offline

Reply With Quote
Sponsors
Old 04-26-2004, 02:54 PM   #2
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham
Default Re: Hindustaanse dansavonden...

Daarom ga ik ook niet naar dat soort party's. Vind er niets leuks aan.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Old 04-26-2004, 04:59 PM   #3
imported_Janice
IF-Lid

Send a message via MSN to imported_Janice Send a message via Yahoo to imported_Janice

Hahaha, wat een leuk artikel! Wie heeft het geschreven?

Reply With Quote
Old 04-26-2004, 05:03 PM   #4
imported_MiKe
IF-Addicted

Send a message via ICQ to imported_MiKe Send a message via MSN to imported_MiKe Send a message via Yahoo to imported_MiKe

leuk leuk, ik ben nog nooit naar een dansie geweest, :-\

Reply With Quote
Old 04-26-2004, 05:43 PM   #5
Vishal
IF-Crazy

Send a message via MSN to Vishal

Quote:
Originally Posted by Janice
Hahaha, wat een leuk artikel! Wie heeft het geschreven?
Shashi

- Yoda

Reply With Quote
Old 04-27-2004, 03:13 PM   #6
Amrish Puri
IF-Beginner

Vin het knap dat hij zo'n artikel schrijft, temeer daar hij zelf toch ook wel zo'n type is die zich daar vertoont en inderdaad uit ervaring spreekt.

Maar het is op zich wel zorgelijk. Weet je hoeveel duizenden Hindoestanen elke week weer in dit soort feesten zijn?

Reply With Quote
Old 04-27-2004, 03:22 PM   #7
Brahma T.R.
IF-Lid

Send a message via MSN to Brahma T.R.

Quote:
Originally Posted by Amrish Puri
...
Maar het is op zich wel zorgelijk. Weet je hoeveel duizenden Hindoestanen elke week weer in dit soort feesten zijn?
Ehm... :o wat is er zorgelijk aan? Als mensen daar nou gelukkig van worden: why not? Er lopen foute types rond ja idd: maar dat is op elk feestje zo. Helaas weten dit soort foute types ng meer op te vallen of nog aandrukkelijker aanwezig te zijn. Natuurlijk zou het leuk zijn als er ook eens een keer 'n meer 'classy' dansavond georganiseerd zou worden [de bedoelde dansavonden zijn 'easy money'], maar wellicht is er voor dat soort vertier minder animo...of ik constateer nu een gat in de markt ;D

>:( >>> !!!COPYRIGHT BY B.T.R.!!! <<< >:(

>B.T.R<[/size]

Reply With Quote
Old 04-27-2004, 04:21 PM   #8
Amrish Puri
IF-Beginner

Quote:
Originally Posted by Brahma T.R.

Ehm... :o wat is er zorgelijk aan? Als mensen daar nou gelukkig van worden: why not? Er lopen foute types rond ja idd: maar dat is op elk feestje zo. Helaas weten dit soort foute types ng meer op te vallen of nog aandrukkelijker aanwezig te zijn. Natuurlijk zou het leuk zijn als er ook eens een keer 'n meer 'classy' dansavond georganiseerd zou worden [de bedoelde dansavonden zijn 'easy money'], maar wellicht is er voor dat soort vertier minder animo...of ik constateer nu een gat in de markt ;D

>:( >>> !!!COPYRIGHT BY B.T.R.!!! <<< >:(
SHit, daar gaat mij big break. HAHAHAHA maar je maakt een fout, want er moet een jaartal bij. Dus is het

2004 Copyright by A. Puri Productions* :o ;D

NEe, even on topic. Wat ik er zorgelijk aan vind is het volgende:

zoals jij al vermeldde is het nou niet bepaald hoog niveau wat zich daar afspeelt. Als Hindoestaan heb ik toch onwijs dat gevoel van progressiviteit, dat mijn mensen elke keer een stap vooruit doen en dat het steeds beter met ze gaat. Ik vind het zorgelijk dat dat doorgaans niet het geval is bij de broeders en zusters van die feesten en partijen. En ik vind het zorgelijk dat die evenementen, gewoon door het feit dat ze bestaan, een grote aantrekkingskracht -en als ze er eenmaal naartoe gaan- ook beinvloeding hebben op jongeren.

Ik vind het nou niet de meest gezonde omgeving voor jonge jongetjes en meisjes, maar die gaan er wel degelijk heen en passen zich ook erg snel aan die feesten aan. Hun referentiekader wordt er door hersteld in een positie die wellicht niet de meest gunstige is.* Snappie* ??? Ik ben niet tegen goedkoop vertier, maar ben er wel tegen als mijn mensen goedkoop beginnen te worden.

Reply With Quote
Old 04-27-2004, 04:47 PM   #9
imported_Ishika
IF-Crazy

Send a message via Yahoo to imported_Ishika

Dansavond is echt niet leuk heel veel mensen gaan om te dansen, nou pffff dansvloer is zo vol dat je niet eens kan dansen, en het zit zo vol rook dat je niet eens kan ademen uit benauwdheid

Reply With Quote
Old 04-27-2004, 07:04 PM   #10
Varsham
IF-Crazy

Send a message via MSN to Varsham

Quote:
Originally Posted by Ishika
Dansavond is echt niet leuk heel veel mensen gaan om te dansen, nou pffff dansvloer is zo vol dat je niet eens kan dansen, en het zit zo vol rook dat je niet eens kan ademen uit benauwdheid
Kleren moeten meteen in de was en als je thuis komt nog even snel onder de douche, je haren wassen omdat het naar rook stinkt.

[img width=100 height=66]http://members.lycos.nl/varshamboedhoe/forumpics/SheeshaA.jpg[/img]

http://www.bharatkhibollywood.nl

Reply With Quote
Reply

Tags
dansavonden, hindustaanse
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:39 PM.
Vertalen:

Tags