Aishwarya   |   Akshay   |   Sanjay   |   Shahrukh   |   Bollywood TV   |   DB   |   FORUM   |   NEWS   |   RINGTONES   |   TAGS
FrontPage User Control Panel Browse Our Members View Calendar
Get New Posts! View Faq?

Go Back   Bollywood, India, Indian Culture > Algemeen > Algemeen Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-08-2008, 10:12 PM   #1
kapser02
Guest

Default bollywood film gezocht

ik zoek de titel van de volgende film:

het gaat over een man en vrouw die getrouwd zijn, en dan na een dagje op het werk zit de vrouw in de auto ze zat te telefoneren met haar man, en toen kreeg ze een ongeluk en ze stierf.
ze had gekozen om haar hart te doneren, en dat deed ze dus bij een vrouw die het erg nodig had.
en toen werd de vrouw verliefd op die man( die man van de overleden vrouw dus)
zoiets was het, het is een beetje een oude film maar ik heb de titel ervan nodig
weet iemand het
  Reply With Quote
Sponsors
Old 11-09-2008, 10:09 AM   #2
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by kapser02 View Post

het gaat over een man en vrouw die getrouwd zijn, en dan na een dagje op het werk zit de vrouw in de auto ze zat te telefoneren met haar man, en toen kreeg ze een ongeluk en ze stierf.
ze had gekozen om haar hart te doneren, en dat deed ze dus bij een vrouw die het erg nodig had.
zoiets was het, het is een beetje een oude film maar ik heb de titel ervan nodig
weet iemand het
Ik ken de Bollywood-versie niet maar wel: "Return to me" (uit 2000). Ik vermoed dat ze goed gekeken naar en stiekem geleend (?) hebben uit de B. Versie. Misschien kun je via de Amerikaanse film erachter komen? Beetje googelen?

"Maak kennis met het gelukkige, succesvolle, jonge echtpaar Rueland. Bob (David 'X-Files' Duchovny) is architect, Elizabeth (Joely Richardson) een vermaard dierenarts. Geen vuiltje aan de lucht. Totdat even later Grace Biggs (Minnie Driver) in beeld komt, een bedlegerig en verzwakt meisje dat wacht op een harttransplantatie.

Al vanaf dat moment is er weinig fantasie nodig om het plot van 'Return to Me' tot het einde toe te voorspellen. De verrassing is dan ook des te aangenamer, wanneer deze gemoedelijke romantische komedie alleszins de moeite waard blijkt. Natuurlijk, Elizabeth verongelukt, Grace krijgt haar hart en Grace en Bob lopen elkaar een jaar later tegen het lijf. Maar gelukkig ging het Bonnie Hunt - die het script schreef, de film regisseerde en ook nog de zus van Grace speelt - niet om eventuele paranormale verschijnselen. Gewapend met een goed gevoel voor humor, blijft ze met beide benen op de grond staan en richt zich naast de twee hoofdpersonages op een aantal kleurrijke bijfiguren

Dat zijn natuurlijk stuk voor stuk sympathieke verschijningen, maar dat hoort bij een feel-good movie.
Zo woont en werkt Grace in het sfeervolle restaurantje van haar Ierse opa (Carroll 'Archie Bunker' O'Connor) en zijn Italiaanse kok (Robert Loggia), waar na sluitingstijd steevast gepokerd en geouwehoerd wordt. Ook het rommelige huisgezin van de zus van Grace, met een lakse James Belushi aan het roer als all-american vader, vormt een dankbare achtergrond voor komische situaties.

Minnie Driver is helemaal op haar plek, en ook de vaak juist zo uitdrukkingsloze Duchovny weet zich aardig staande te houden. Al is het plot misschien flinterdun, op de set is overduidelijk met veel plezier gewerkt. En daardoor stijgt 'Return to Me' dan ook uit boven het gros aan romantische komedies van de afgelopen tijd.
  Reply With Quote
Old 11-10-2008, 07:41 PM   #3
Vinnie
Administrator
IF-Lid

Vinnie's Avatar

miss kan je hem vinden op www.bollywoodonline.nl
Status: Offline

Reply With Quote
Old 12-03-2008, 08:08 PM   #4
knuffeltje
IF-Beginner

Cool

Quote:
Originally Posted by kapser02 View Post

weet iemand het
Hi,

Dit moet hem volgens mij zijn,

Gr.
knuffeltje

'Dil Ne Jise Apna Kaha'
Starring
Salman Khan.... Rishabh
Preity Zinta.... Pari
Bhumika Chawla.... Dhani

Director : Atull Agnihotri

Music Album : Dil Ne Jise Apna Kaha

After an unsuccessful stint in acting a few years back, Atul Agnihotri (Salman Khan's brother-in-law) makes his directorial debut with the movie Dil Ne Jise Apna Kaha. The movie is made by the producers of Tere Naam and stars Salman, Preity Zinta, Bhumika Chawla in the leading roles.

In the movie, Salman plays a suave businessman Rishabh who runs a media company in partnership. He is totally smitten with a beautiful girl named Pari (Preity). Pari is a doctor by profession and has a dream of starting a charitable hospital for the poor.

Life seems hunky dory for the two until a twist of fate changes it all when Pari has a fatal accident and Rishabh is left alone, devastated and in despair. The only thing that pulls Rishabh out of his depression is his determination to fulfill Pari's dream of a charitable hospital.

It is around this time he meets Dhani (Bhumika), an out-of-the-ordinary girl with the quality of appreciating small joys and pleasures of life. Dhani too has been through the rough-and-tumble of life and has learned to take things in her own stride.

Dhani's presence brings a new lease of life to Rishabh. As the two spend more time together, they feel inevitably drawn towards each other.

But in his heart Rishabh cannot let go of his memories of Pari. He has to make a choice. Moreover, his dilemma is further strengthened by a shocking revelation by Dhani about herself.

Rishabh finds himself at the crossroads where he must make a decision. Either he continues to live with the memories of his lost love Pari, or he embraces life once again and finds love in Dhani.
Status: Offline

Reply With Quote
Reply

Tags
bollywood, film, gezocht

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 02:48 PM.
Vertalen:

Tags