View Single Post
Old 12-31-2008, 01:31 PM   #30
CharmKilla
Guest

WAT voor duidelijkheid moet God geven? Dat hij bestaat? Dat er rechtvaardigheid is? Dat het al een wonder op zich is dat we niet met zijn allen van de aarde afvallen, omdat ie rond is? Dat het al een wonder op zich is dat Hij ons denkvermogen heeft gegeven om ons eigen leven te beinvloeden? Dat een zonnestraal die miljoenen kilometers verderop is vertrokken na enkele minuten je huid kan raken?

God is onze grote puppetmaster up there. Hij is er altijd en overal als je hem nodig hebt. Ook op de momenten dat je het even niet meezit. Hij leert ons wijze lessen in de praktijk en dat gaat nu eenmaal ten koste van emotie en moeite.

Ik heb mijn ups en downs (gehad), maar ik geef nooit de moed op en wordt nimmer boos op God. Integendeel, ik probeer uit alles en iedereen een wijze les te halen. Ik evalueer aan het eind van een rit en kom tot de conclusie dat ik er warempel elke keer van heb geleerd. Hoe kunnen we ooit vreugde en geluk waarderen als we geen verdriet en pijn zouden kennen? Leer het leven accepteren zoals het is. Met de mooie en de minder mooie momenten, ik omarm ze allebei.
  Reply With Quote