View Single Post
Old 01-07-2009, 05:52 AM   #36
Sharda1
Guest

Quote:
Originally Posted by info View Post
ok dus jij kan meer dan 100 graden celsius verdragen? Hoe heb je dat bereikt? Welke oefeningen heb je gedaan dat je het vuur in jezelf hebt opgebouwd? Geloof met meditatie oefeningen zoals jij het beschrijft zal je het in 200 miljoen jaar niet lukken. Eeerst moet je vuur in jezelf opbouwen voordat je in dyaan, meditatie kan gaan. Met prannayan, sadhana ect kan dit wel.

Is jou kundalini gerezen tot je 3e chakra dat je in samadhi kan gaan? Samadhi heeft maar 1 betekenis en dat is in trance gaan dmv van bewust en onbewust te zijn, dus je kan onmogelijk iets anders bedoelen dan wat ik bedoel met samadhi.
Prannayan hier bhrastika is geen chakra yoga maar pran shakti oefening. Het maakt kundalini wakker.
Nou, ik had er geen thermometer bij... 100 graden lijkt me niet, nee, dan zou ik nu met een zwart geblakerd gezicht zitten. Maak je nu een grap? Zo ja, geef dat even aan s.v.p., dan haak ik af. Ik vind dit niet iets om grappen mee te maken.

Ik weet alleen wat ik gevoeld heb en wat mijn leraar ervan zei. Misschien was het wel een natuurlijke manifestatie (zie Wikipedia-citaat). Er zijn meerder wegen die naar Rome leiden.

Ik ben niet bekend met je termen. Ik ken de oefening als "de vuurbal" en dat is een oefening voor het 3de chakra (wilskracht, power, vuur in jezelf)
  Reply With Quote