View Single Post
Old 03-02-2006, 05:29 PM   #25
Anil Patandin
IF-Addicted

Send a message via MSN to Anil Patandin

Een bekende van me was ook naar zo'n meeting geweest dat er 'een mata' in een man kwam, dezelfde als die Prashant beschrijft.
Ze vroeg of ik mee ging, heb wel even getwijfeld, dacht van wat is dat nou voor een grappenmaker.
Had er niet direct lol in, had volgens mij ook wat anders op die avond.

Maar misschien wel leuk voor 'de ervaring' om het een keer mee te maken, word er persoonlijk niet warm van.
Een beetje aanschouwen, misschien wat uitdagen (maar dat is standaard, ben een beetje macho) :wink:

Genezen (zelfgenezing en genezing van anderen) kunnen wij allemaal en dat doen we ook, echter vaak onbewust.

Jesus;
- Gij zijt Goden
- Ooit zult Gij grotere wonderen verrichten dan Ik

Hetgeen wat men onder een wonder verstaat is natuurlijk gebonden aan wat de individu een wonder vind.
Een leuke; als je je arm kan optillen en weet wat 'dat' in beweging zet, wat is dan nog de stap om het lichaam zonder fysieke krachten op te tillen (leviteren of lopen over water) of andere voorwerpen?

En het kunnen 'voorspellen' is geen kunst, als je contact maakt met iemands energie en deze energie 'kan' vertalen naar het rationele denken van de persoon in kwestie aan wie je het verteld tja...
De persoon in kwestie hoeft niet voor je te staan, het maakt niet uit waar, ook niet of deze in een lichaam woont. Energie is energie, verleden, heden en de toekomst zijn slechts dimensies.
Status: Offline

Reply With Quote