View Single Post
Old 03-02-2006, 04:27 PM   #24
profiel
IF-Addicted

Quote:
Originally posted by Mahesh
Aum Namah Shivaaya

Iemand vertelde mij dat in Suriname, op het lichaam van een man, Hanuman-ji kwam. Hij geneesde mensen. Een opmerkelijk verhaal was dat deze \"Hanuman\" een stuk kapoor in Zijn handpalm legde en het aanstak. Daarmee deed Hij dan iets om de ziekte uit het lichaam te trekken. Zijn hand verbrandde niet!

Dan heb ik nog iets vernomen hier in Nederland: Op een jonge man komt afwisselend Hanuman-ji en Vishnu bhagvan. Dit gebeurt meestal een puja. Ik hoorde dit van de purohit (huis-pandit) van die persoon. Er wordt meestal niet gesproken, ze geven Hun zegen en blijven voor de puja.

het lijkt mij zeer interessant om dit een keer mee te mogen maken of er meer over te horen. Ik heb nooit echt details gehoord.

Ik dacht eerst dat de topic-opener hier we ervaring mee had, vandaar mijn verzoek/vraag om er meer over te vertellen.
Mahesh ben je verbaast van die champor op zijn hand en aansteken en niets gebeurt er.......geloof me dit heeft niets te maken met hanuman of vishnu op iemand komen...maar met de shakti die je hebt dmv tantra shakti of indrajala, als je een beetje bekend bent met pandits in nederland dan weet je genoeg.
Status: Offline

Reply With Quote