Ga terug   IF Forum - Bollywood, India, Indiase Cultuur & Suriname > Algemeen > Religie & Spiritualiteit

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave

Oud 3 juli 2008, 14:40   #1 (permalink)
IF-Beginner

Standaard MTYV - Sadgurudev Dr Narayan Dutt Shrimali

Sadgurudev heeft een milestone gezet in het geven van Sadhanas die altijd geheim zijn gebleven. Sadhana die verschijnen in de magazine Mantra Tantra Yantra Vigyan zijn vaak Yogische sadhanas. Alleen Paramhans Swami Nikhileswaranand is een oceaan van kennis die alle Sadhanas heeft gedaan en voltooid.

Voor mensen die interesse in de magazine hebben, geef ik de kans om een gratis kopie magazine toe te sturen. Ik kan in hindi en engels een magazine toesturen. Je kan je verzoek mailen naar info@gurunikhil.nl, zie www. gurunikhil.nl onder contact

Mensen een verzoek is geen garantie tot ontvangen. Het zal niet zo zijn dat je het morgen in de bus hebt. Alles zal zelf door mij gecopieert moeten worden. En mensen die mijn mail volstoppen met onzinnige zaken en nieuwsgierigheid, niet mailen AUB.
info is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Aan
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Aan
Forumnavigatie

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is filmster Sanjay Dutt een gangster of niet? harish Politiek & Media 0 16 februari 2007 12:57
UDIT NARAYAN AND ANAND RAJ ANAND LIVE IN CONCERT NiniBeebie Film & Muziek 33 25 april 2006 15:53
Bollywood acteur Sunil Dutt overleden imported_Ishika Nieuws, Actualiteiten & TV 1 26 mei 2005 09:33

Alle tijden zijn GMT. Het is nu 11:16.

Search Tags
Search Cloud

achternaam betekenis achternamen betekenis betekenis achternaam betekenis achternamen betekenis naam betekenis van achternamen bhatwaan divali gedichten divali kaarten diwali filosofische uitspraken grote penis grove moppen hindi gedichten hindoe sex hindoestaanse gedichten hindoestaanse liedjes hindoestaanse sex indianfeelings masturberen mooie vrouwen mooiste vrouw mooiste vrouw ter wereld mooiste vrouwen msn nick naakt meisje naakte mannen naakte vrouwen naam betekenis onregelmatige menstruatie penis sabrina anijs salman khan shahid kapoor slet televergelijk top 10 mooiste vrouwen trouwliedjes www.olympischespelen.nl www.televergelijk.nl ...
Vertalen:

Copyright Indian Feelings. Alle rechten voorbehouden.

Content Relevant URLs by vBSEO 3.2.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54