Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Algemeen Forum (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   De Islam: Een religie als alle anderen! (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=485)

Ghost... 03-08-2005 09:16 PM

Wat 'OOK' vaak gebeurd in de praktijk, is dat je ziet dat de moslim zich bekeert.
Het ligt niet aan het geloof, het ligt aan degene die het sterkst in de schoenen staat betreffende je eigen geloof.

Vanita 03-09-2005 07:04 AM

Quote:

Originally posted by Ghost...
Wat 'OOK' vaak gebeurd in de praktijk, is dat je ziet dat de moslim zich bekeert.
Het ligt niet aan het geloof, het ligt aan degene die het sterkst in de schoenen staat betreffende je eigen geloof.

Nou ik ken nog steeds geen moslim die een ander geloof voor zijn/haar partner heeft aangenomen..

Naina 03-09-2005 07:51 AM

Quote:

Originally posted by V'tje+--><div class='quotetop'>QUOTE(V'tje)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Ghost...
Quote:

Nou ik ken nog steeds geen moslim die een ander geloof voor zijn/haar partner heeft aangenomen..[/b]
Ik ook niet, hoor altijd dat het andersom is.

Tomasson 03-09-2005 07:54 AM

Quote:

Originally posted by Naina+--><div class='quotetop'>QUOTE(Naina)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by V'tje@
<!--QuoteBegin-Ghost...

Quote:

Quote:

Nou ik ken nog steeds geen moslim die een ander geloof voor zijn/haar partner heeft aangenomen..
Ik ook niet, hoor altijd dat het andersom is.[/b]
Dit is ook nieuw voor mij :|

Faya-kroitie 03-09-2005 07:56 AM

Hirschi A. :?:

Tomasson 03-09-2005 07:59 AM

Quote:

Originally posted by Faya-lobie
Voor haar partner :?:

Faya-kroitie 03-09-2005 08:00 AM

[quote]
Quote:

Voor haar partner

:?:

Tomasson 03-09-2005 08:10 AM

Quote:

Originally posted by Faya-lobie+--><div class='quotetop'>QUOTE(Faya-lobie)</div>
Quote:

:?:[/b]
Het ging toch hierover..

<!--QuoteBegin-V'tje

NiniBeebie 03-09-2005 08:20 AM

Quote:

Originally posted by V'tje
Een Islamitische mannelijke kennis van ons is al jaren getrouwd met een Hindoe mevrouw... Hij is wel hindoe geworden... Als je hem zou zien zou je denken dat hij Hindoe geboren is...ik ben wel eens bij hawan's en catha's geweest bij hun...ik vond wel grappig om te zien dat hij echt aan alles mee deed. Als ze daar gelukkig mee zijn is dat ok toch? Laat iedereen zijn wat ie wil :wink:

Ghost... 03-09-2005 02:00 PM

Dat iets niet voorkomt in de kringen van bepaalde mensen hier op het forum, wil nog niet zeggen dat het niet zo is.
Maar als er wel wat afspeelt, neem als voorbeeld dat een Hindoe zich bekeert tot de Islam, dan wordt er gesproken met het woordje 'altijd'. Alsof het 'altijd' zo gaat.

All times are GMT. The time now is 11:05 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved