Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Algemeen Forum (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Ben jij geinteresseerd in religie? (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=911)

Pyaarie20 07-23-2005 02:28 PM

Re: Religie

:D

Pyaarie20 07-23-2005 02:29 PM

Quote:

Originally posted by Pyaarie20
Ik vind het overzichtelijker om grote letters te gebruiken

Quote:

Originally posted by Pyaarie20+--><div class='quotetop'>QUOTE(Pyaarie20)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Pyaarie20
Quote:

Ik vind het overzichtelijker om grote letters te gebruiken[/b]
Waarom maak je het niet nog groter? Hoef ik tenminste geen bril bij te dragen... oefff..

romeo 07-27-2005 06:45 PM

Quote:

Originally posted by VNR+--><div class='quotetop'>QUOTE(VNR)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-romeo
Quote:

dus omin keer bekeken ( meer dan 20x) en mensen zijn te lui om op ja of nee te stemmen. Moeilijke vraag noh :shiftt:
ik heb gereageert foofur skatjuh... :lol:

hoe ali masi het ook zegt: wat is ur aan du hand romeouh... we gaan die dinguh samuh makuh :lol:[/b]

Deze grap is 8 ects waard vriend :)
Op z'n alimasiaans gezegd: ehhh romehhh jie ziet er beeldieg uit vandaagg SACREBLUh bleh :D

romeo 07-27-2005 06:49 PM

Quote:

Originally posted by Pyaarie20+--><div class='quotetop'>QUOTE(Pyaarie20)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by Hein+--><div class='quotetop'>QUOTE(Hein)
Quote:

<!--QuoteBegin-Anand
Quote:

@
<!--QuoteBegin-Faya-lobie

Quote:

Quote:

Dat is zijn wens niet. Zijn wens is Hindoe zijn.

is Pyaarie een hij?
ik dacht een zij.........
ze heet Lakshmi

mischien is ze gelukkig met haar wens een hindoe te zijn
en niet uit te gaan enzo :)

Maar wat heeft dan haar wenst een hindoe te zijn met niet uit gaan te maken :think:[/b]
Kijk de reden dat ik niet uit ga is mijn eigen keuze. Ik kan er niet tegen als mensen dronken zijn en me lastig vallen. Ik ben voorheen wel een aantal keren geweest maar had het al snel gezien. Ruzies, dronken mensen ze kunnen wat ik je drankje gooien, rooklucht. En ik slaap altijd vroeg. Ik ben gewoon geen type om uit te gaan, ik zoek deze problemen liever niet hoor. Ik hoor daar niet thuis.

Maar ik geniet wel, gewoon naar familie of eens naar de bios. Dit is mijn levensvisie en de mensn die uit willen gaan moeten dat gewoon doen

Groetjes Lakshmi</span>[/b][/quote]

<span style=\'color:blue\'>Even een reactie op andermans reactie op haar reactie:

Weet je
Ik snap niet dat bepaalde mensen gelijk denken dat iemand niet geniet van het leven als zij ervoor kiest om vroeg op te staan voor bidden, niet uit gaat en haar verre te houden van verslafende middelen zoals alcohol, drugs en sigaretten

Misschien geeft dat je juist een werkelijke manier van genieten in het leven. Een manier van genieten die je niet telkens up hoef te daten door NOG 1 peukie te roken of door NOG 1 whiskey te drinken enz.

Truth 08-03-2005 08:43 PM

Re: Ben jij geinteresseerd in religie?

Quote:

Originally posted by romeo
Zo Ja, Hoe zie jij het dat er zoveel religies zijn. Heeft er 1 gelijk? Heeft er geen gelijk?

Zo Nee, Waar interesseer je je dan wel in?

Mijn voorkeur gaat uit naar een levenswijze zoals het Boedhisme en Hindoeisme.

Ware geloof komt mijn inziens vanuit je zelf, als je zelf streeft naar een zo goed mogelijk leven zul je veel meer innerlijke vrede vinden, dan als je wordt "gedwongen" in een geloof.

- dit mag niet
- dat mag niet
- dit moet zo
- dat moet zo

Dat gaat er bij mij niet in.

lil sunshine 08-03-2005 08:56 PM

een religie moet een keus zijn die je zelf maakt..waar je ook voor 100% achter staat...want als je echt achter je religie staat dan kijk je er anders tegen aan. Dan zie je het niet als dingen die je wel of niet MAG doen, maar als dingen die je wel of niet WIL doen..

Truth 08-03-2005 09:02 PM

Quote:

Originally posted by lil sunshine
een religie moet een keus zijn die je zelf maakt..waar je ook voor 100% achter staat...want als je echt achter je religie staat dan kijk je er anders tegen aan. Dan zie je het niet als dingen die je wel of niet MAG doen, maar als dingen die je wel of niet WIL doen..
Een religie kan niet vaststellen wat goed of fout is. Ik zou ook vanuit mezelf heilig ergens in kunnen geloven, maar er zijn vele zaken die mij daarvan weerhouden (gelukkig maar).

Als een religie aanzet tot haat of oorlog is het voor mij al geen religie. En dan heb ik het niet expliciet over de Islam.

Ph3n0m3n0n 08-03-2005 09:14 PM

Ik geloof in God... ik geloof niet in religie... want religie is mensenwerk.

Mensen vormen de religie die meegaat met de tijd of mensen juist ignorant houdt.

Truth 08-03-2005 09:18 PM

Quote:

Originally posted by Ph3n0m3n0n
Ik geloof in God... ik geloof niet in religie... want religie is mensenwerk. *

Mensen vormen de religie die meegaat met de tijd of mensen juist ignorant houdt.

Met andere woorden God zit in jezelf en al het goede moet uit jezelf komen anders zul je later op de "dag des oordeel" van een koude kermis thuis komen :)

All times are GMT. The time now is 11:09 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved