Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Uitgaan & Vrije tijd (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Wat ga je straks doen??? [Part 2] (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=2180)

11-23-2006 11:37 AM

[quote]Originally posted by MsLalkie+--><div class='quotetop'>(MsLalkie)</div>[quote]<!--QuoteBegin-Chandika
[b]ahwwww kom maar dan help ik je wel......wat heb je gedaan eigelijk en waar hebbie

~Mizzy~ 11-23-2006 05:01 PM

Quote:

Originally posted by Ichi the killer
Mizzy, hoe hebben ze je make-up gedaan dan?

p.s ik wil die foto van jullie wel zien 8)

Makeup ... bruine foundation opgedaan. Mn ogen met heel licht goud, als oogschaduw en onder mn ogen. De hoeken van mn ogen lichtgroen. En mn lippen eerst een soort lipstift dat er voor zorgt dat de kleur lipstick langer blijft zitten en mooier blijft zitten, en daarna een gouden kleurtje erover heen..

Ik zal de foto vanavond op internet zetten dan pm ik je het wel :D
Ik heb helaas geen foto van before :oops:

MsLalkie 11-23-2006 05:30 PM

Mizzy verleid mij ook :oops:

11-23-2006 07:40 PM

Ik ben benieuwd Mizzy!

11-23-2006 08:59 PM

Quote:

Originally posted by ~Mizzy~+--><div class='quotetop'>(~Mizzy~)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Ichi the killer
Quote:

Mizzy, hoe hebben ze je make-up gedaan dan?

p.s ik wil die foto van jullie wel zien 8)

Makeup ... bruine foundation opgedaan. Mn ogen met heel licht goud, als oogschaduw en onder mn ogen. De hoeken van mn ogen lichtgroen. En mn lippen eerst een soort lipstift dat er voor zorgt dat de kleur lipstick langer blijft zitten en mooier blijft zitten, en daarna een gouden kleurtje erover heen..

Ik zal de foto vanavond op internet zetten dan pm ik je het wel :D
Ik heb helaas geen foto van before :oops:[/b]
weet je misschein wat voor lippenstift dat was........de naam waar je het koopt blablabl a :?:

~Mizzy~ 11-23-2006 09:26 PM

Ik weet niet of er ook een salon is bij jou in de buurt die het verkoopt. Maar ze heeft er ook een website voor. www.arianeinden.com
Echt goed spul hoor, normaal vaagt lipstick snel uit of in mijn geval droogt het snel uit. Maar met die speciale lipstick bleef het perfect zitten

Als je op de site kijkt bij make-up mond. Dan moet je uit dat schema ernaast 'lipbasis' aanklikken. En dan is het die eerste de lipprimer.

:think: .. ik ga em zelf ook halen denk ik :lol:

11-24-2006 10:23 AM

Zingen 8)

So come outside and walk with me
We'll try each other on to see if we fit
And with our roots, become a tree
To shade what we make, under it

You're an exception to the rule
You're a bonafide rarity
You're all I ever wanted
Southern girl
Could you want me?

tralalalaaaaaaaaaa

11-24-2006 10:43 AM

Quote:

Originally posted by ~Mizzy~
Ik weet niet of er ook een salon is bij jou in de buurt die het verkoopt. Maar ze heeft er ook een website voor. www.arianeinden.com
Echt goed spul hoor, normaal vaagt lipstick snel uit of in mijn geval droogt het snel uit. Maar met die speciale lipstick bleef het perfect zitten

Als je op de site kijkt bij make-up mond. Dan moet je uit dat schema ernaast 'lipbasis' aanklikken. En dan is het die eerste de lipprimer.

:think: .. ik ga em zelf ook halen denk ik *:lol:

kheb de site ff bekeken en je kan ook via website bestellen.

~Mizzy~ 11-24-2006 02:50 PM

Klopt ja .. ik zag het :)

sudeska 11-26-2006 11:36 AM

Zo naar een verjaardag. :wink:

All times are GMT. The time now is 03:17 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved