![]() |
[quote]Originally posted by MsLalkie+--><div class='quotetop'>(MsLalkie)</div>[quote]<!--QuoteBegin-Chandika
[b]ahwwww kom maar dan help ik je wel......wat heb je gedaan eigelijk en waar hebbie |
Quote:
Ik zal de foto vanavond op internet zetten dan pm ik je het wel :D Ik heb helaas geen foto van before :oops: |
Mizzy verleid mij ook :oops:
|
Ik ben benieuwd Mizzy!
|
Quote:
|
Ik weet niet of er ook een salon is bij jou in de buurt die het verkoopt. Maar ze heeft er ook een website voor. www.arianeinden.com
Echt goed spul hoor, normaal vaagt lipstick snel uit of in mijn geval droogt het snel uit. Maar met die speciale lipstick bleef het perfect zitten Als je op de site kijkt bij make-up mond. Dan moet je uit dat schema ernaast 'lipbasis' aanklikken. En dan is het die eerste de lipprimer. :think: .. ik ga em zelf ook halen denk ik :lol: |
Zingen 8)
So come outside and walk with me We'll try each other on to see if we fit And with our roots, become a tree To shade what we make, under it You're an exception to the rule You're a bonafide rarity You're all I ever wanted Southern girl Could you want me? tralalalaaaaaaaaaa |
Quote:
|
Klopt ja .. ik zag het :)
|
Zo naar een verjaardag. :wink:
|
All times are GMT. The time now is 03:17 PM. |
Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved