Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Sport (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Van Basten moet geslagen worden (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=1585)

Karan 05-12-2006 11:12 AM

[quote][b]WK-selectie al zondag bekend *

KATWIJK - Marco van Basten kent geen twijfels meer. De bondscoach presenteert zijn definitieve selectie zondag om half twaalf maar weet al met welke 23 spelers hij op dinsdag 6 juni naar Duitsland vertrekt. Grote vraag is of Klaas Jan Huntelaar van de partij is. *

Met een ontspannen training be

Karan 05-14-2006 09:55 AM

Quote:

Huntelaar niet mee naar Duitsland

ZEIST - Klaas-Jan Huntelaar gaat niet mee naar het WK in Duitsland. De topschutter van Ajax maakt geen deel uit van de selectie van 23 internationals die Marco van Basten zondag in Zeist presenteerde. *

De bondscoach schrapte vijf internationals uit zijn voorlopige lijst van 28 spelers. Opdam, De Jong, Boateng, Castelen en Huntelaar zijn op het laatste moment afgevallen.

:(

Agni 05-14-2006 10:26 AM

Quote:

Bondscoach Marco van Basten heeft Klaas Jan Huntelaar niet opgenomen in zijn defintieve WK-selectie. Ook Romeo Castelen, Nigel de Jong en Barry Opdam gaan niet naar het WK.

De grote verrassing in de selectie is Ryan Babel. De Ajacied heeft de voorkeur gekregen boven Romeo Castelen. Ook John Heitinga, Kew Jaliens, Wesley Sneijder, Hedwiges Maduro en Jan Kromkamp kunnen zich op gaan maken voor het WK.

WK-selectie Nederland:

Doel: Edwin van der Sar, Henk Timmer en Maarten Stekelenburg

Verdediging: Jan Kromkamp, Kew Jaliens, Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler, John Heitinga, Joris Mathijsen, Khalid Boulahrouz en Andre Ooijer.

Middenveld: Denny Landzaat, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Mark van Bommel. Hedwiges Maduro en Phillip Cocu.

Aanval: Ryan Babel, Robin van Persie, Arjen Robben, Dirk Kuijt, Ruud van Nistelrooy en Jan Vennegoor of Hesselink.

Agni 05-14-2006 10:27 AM

Het is een goede selectie, op behalve het ontbreken van davids en seedorf na, echt schandalig wederom. zal wel met iets interns te maken hebben binnen selectie.

Karan 05-14-2006 11:36 AM

Ik mist toch echt die spits die een wedstrijd op het laatste moment nog ff beslist met een omhaal of een kopbal. Maargoed, als huntelaar mee zou gaan, zou ik met veeeel meer plezier hebben gekeken naar Oranje. Huntelaar had van Basten overtuigd maar hij heeft hem niet geselecteerd vanwege de 'METHODE' die ze hanteren. Stop die methode toch in de prullebak man!

1. Van nistelrooij - bankzitter bij Manchester United, is wel gemotiveerd.
2. Kuijt - Niet in vorm, zal spelen als rechtsbuiten?
3. Jan-vennegoor of Hesselink of zo - Geen spits op wereldniveau, 11 doelpunten dit seizoen in 32 wedstrijden.

afvaller:

Klaas-jan huntelaar - 31 wedstrijden , 33 doelpunten. Heeft geen tijd nodig gehad om zich aan te passen bij Ajax en scoorde ook in de Champions League tegen Inter Milan.

Echt jammer hoor, ik hoop dat Klaas-jan topscoorder wordt van het EK met een paar mooie omhalen. Ik zag hem al op het WK de balletjes erin knallen op aangeven van Robben, maar helaas. Ben benieuwd wat de anderen ervan zullen bakken...

Karan 05-14-2006 02:45 PM

[quote][b]Vervangers *

Bij ernstige blessures kan de bondscoach zijn groep tot 24 uur voor de eerste WK-wedstrijd tegen Servi

Jeannette 05-14-2006 03:07 PM

Quote:

Originally posted by Laila

Over Seedorf was al sinds het laatste EK kwalificatie bekend dat hij het gezag van de bondscoach ondermijnde. Advocaat was voor het EK speciaal naar Italie afgereisd om Seedorf een laatste kans te geven. Desondanks bleef Seedorf zijn eigen spel en positie bepalen toen hij werd opgesteld.
M.i. kan je v. Basten niet kwalijk nemen dat hij zo'n speler niet in zijn team wil hebben.
Het is misschien wel een laffe manier, maar ook hierover heeft v. Basten een weloverwogen besluit genomen.

Ik denk niet dat de enige reden van Marco van Basten is. Als dat een reden is.
Seedorf is de eerste speler die met drie verschillende voetbalclubs de Champions League wint.
Om Seedorf moet je een team bouwen. Dan zie je een uitstekende speler. Hij doet heel goed in het buitenland. In Nederland is daar helemaal geen sprake van. Helaas.

Laila 05-14-2006 06:28 PM

Quote:

Originally posted by Jeannette
[Om Seedorf moet je een team bouwen
Ik kan me niet voorstellen dat de CL van Ajax aan Seedorf te danken is. Ook bij Real M en Ac Milan waren de titels niet dankzij Seedorf behaald.

Over zijn kwaliteiten wordt er niet getwist, maar het Nederlands elftal rondom Seedorf bouwen zal uitlopen op een complete drama.

Laila 05-14-2006 06:33 PM

Quote:

Originally posted by Agni
Quote:

Bondscoach Marco van Basten heeft Klaas Jan Huntelaar niet opgenomen in zijn defintieve WK-selectie. Ook Romeo Castelen, Nigel de Jong en Barry Opdam gaan niet naar het WK.

De grote verrassing in de selectie is Ryan Babel. De Ajacied heeft de voorkeur gekregen boven Romeo Castelen. Ook John Heitinga, Kew Jaliens, Wesley Sneijder, Hedwiges Maduro en Jan Kromkamp kunnen zich op gaan maken voor het WK.

WK-selectie Nederland:

Doel: Edwin van der Sar, Henk Timmer en Maarten Stekelenburg

Verdediging: Jan Kromkamp, Kew Jaliens, Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler, John Heitinga, Joris Mathijsen, Khalid Boulahrouz en Andre Ooijer.

Middenveld: Denny Landzaat, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Mark van Bommel. Hedwiges Maduro en Phillip Cocu.

Aanval: Ryan Babel, Robin van Persie, Arjen Robben, Dirk Kuijt, Ruud van Nistelrooy en Jan Vennegoor of Hesselink.

Opdam is er iedere keer geweest tijdens de kwalificatiewedstrijden. Hij is een degelijke en betrouwbare verdediger gebleken. En nu wordt hij gepasseerd voor Tim de Cler, Kew Jaliens en Mathijsen? Tim de Cler kan ik nog wel begrijpen, maar Mathijsen was zo lang geblesseerd en heeft te weinig voor Oranje gespeeld. ik ben niet onder de indruk van Jaliens en Mathijsen.

Vijai 05-15-2006 07:21 AM

Lomp dat Huntelaar niet meegaat. Denk dat dat een grote fout is van Van Basten. Nistelrooy heeft nog niets laten zien in het Nederlands elftal behalve dan ballen scoren die niet te missen vallen. Huntelaar is topscorer van Nederland, Nistelrooy zit op de bank in Engeland...

All times are GMT. The time now is 08:44 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved