Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Sport (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Van Basten moet geslagen worden (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=1585)

Agni 05-10-2006 02:06 PM

De 31 spelers die deel uit maken van de voorlopige selectie zijn:

Doel: Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United) en Oscar Moens (Willem II).

Verdediging: Johnny Heitinga (Ajax), Tim de Cler, Jan Kromkamp, Barry Opdam en Ron Vlaar (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Mario Melchiot (Birmingham City), Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma, Theo Lucius en Andre Ooijer (allen PSV).

Middenveld: Nigel de Jong, Olaf Lindenbergh, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Rafael van der Vaart (HSV), Kiki Musampa (Manchester City) en Phillip Cocu (PSV).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern M

Hein 05-10-2006 02:22 PM

[quote]Originally posted by Agni
[b]De 31 spelers die deel uit maken van de voorlopige selectie zijn:

Doel: Henk Timmer (AZ), Edwin van der Sar (Manchester United) en Oscar Moens (Willem II).

Verdediging: Johnny Heitinga (Ajax), Tim de Cler, Jan Kromkamp, Barry Opdam en Ron Vlaar (allen AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Mario Melchiot (Birmingham City), Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma, Theo Lucius en Andre Ooijer (allen PSV).

Middenveld: Nigel de Jong, Olaf Lindenbergh, Hedwiges Maduro en Wesley Sneijder (allen Ajax), Denny Landzaat (AZ), Mark van Bommel (Barcelona), Rafael van der Vaart (HSV), Kiki Musampa (Manchester City) en Phillip Cocu (PSV).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Robin van Persie (Arsenal), Roy Makaay (Bayern M

Karan 05-10-2006 02:47 PM

:lol: :|

Hein 05-10-2006 02:49 PM

Agni heeft een zonnesteek opgelopen 8)

Agni 05-11-2006 08:34 AM

He?

Hein 05-11-2006 08:39 AM

Quote:

Originally posted by Agni
He?
Jou opstelling klopt niet

Agni 05-11-2006 08:42 AM

Quote:

Originally posted by Hein+--><div class='quotetop'>QUOTE(Hein)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Agni
Quote:

He?
Jou opstelling klopt niet[/b]
nee? maar hij komt van de knvb site?

Karan 05-11-2006 09:24 PM

Quote:

Van Basten liet eerder doorschemeren dat hij slechts drie van deze vier spitsen meeneemt. \"Maar dat is niet zeker. Ik kan ook een verdediger minder meenemen\", sprak de bondscoach na de oefenwedstrijd. \"Ik was vandaag niet sterk. Ik hoop dat Van Basten mij ook op de wedstrijden met Ajax beoordeelt\", sprak de spits na afloop van het duel met Jong Oranje, dat later deze maand in Portugal om de Europese titel strijdt. \"Ik hoop dat ik daar niet bij ben\", aldus Huntelaar. \"Ik wil naar Duitsland.\"

Karan 05-11-2006 09:25 PM

Quote:

Originally posted by Agni+--><div class='quotetop'>QUOTE(Agni)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by Hein@
<!--QuoteBegin-Agni

Quote:

Quote:

He?

Jou opstelling klopt niet

nee? maar hij komt van de knvb site?[/b]
Quote:

Van Basten maakt vrijdag 12 augustus zijn definitieve selectie bekend.
Dat zou een beetje laat zijn denk ik. Dit is een oud bericht van vorig jaar volgens mij. Ik dacht al, Lindenberg naar Duitsland :shock:

Hein 05-12-2006 06:35 AM

Quote:

Originally posted by Karan
Quote:

Van Basten liet eerder doorschemeren dat hij slechts drie van deze vier spitsen meeneemt. \"Maar dat is niet zeker. Ik kan ook een verdediger minder meenemen\", sprak de bondscoach na de oefenwedstrijd. \"Ik was vandaag niet sterk. Ik hoop dat Van Basten mij ook op de wedstrijden met Ajax beoordeelt\", sprak de spits na afloop van het duel met Jong Oranje, dat later deze maand in Portugal om de Europese titel strijdt. \"Ik hoop dat ik daar niet bij ben\", aldus Huntelaar. \"Ik wil naar Duitsland.\"

Die van Basten neemt iedereen in de maling
Laten we hopen dat hij op het WK ook iedereen een loert kan draaien :lol: :lol: :lol:

All times are GMT. The time now is 08:01 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved