Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Algemeen Forum (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Geachte ouders: jongen of meisje? (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=1111)

Nikki Satisfashion 10-24-2005 04:30 PM

Geachte ouders: jongen of meisje?

Er is een nieuw plan om aanstaande ouders vantevoren te laten kiezen of ze een zoon of een dochter willen. Dat is in veel landen -waaronder Nederland- verboden, vandaar dat het de bedoeling is om een schip in internationale wateren te laten varen waar aan sexe-selectie kan worden gedaan.

Stelling: nu de wetenschap het mogelijk maakt moeten aanstaande ouders in Nederland de kunnen kiezen voor een jongen of een meisje.

bron: www.debatplaats.nl

MsLalkie 10-26-2005 07:52 AM

Ik vind het te ver gaan: een kind op bestelling.

Ik denk dat we blij mogen zijn wanneer we een gezond kind ter wereld brengen, het mag niet uitmaken welk geslacht is het. Een sexe selectie gaat mij te ver!

~Mizzy~ 10-26-2005 09:33 AM

Moeten .. nix moeten.
Misschien zijn er ouders die dat willen ja. Van tevoren bepalen of zij een jongen of een meisje krijgen. Voor die mensen is het een goeie uitkomst.

Ik zou dat nooit doen. Zou uberhaupt al vreselijk blij zijn met een kindje, ongeacht of het een jongen of meisje is. Er zijn al zoveel mensen die gewoon geen kinderen kunnen krijgen :(

a 10-26-2005 09:36 AM

Sommige mensen hebben al 3 jongens en willen toch 1 dochter, voor hun is dit ideaal...

~Mizzy~ 10-26-2005 09:40 AM

Als je drie jongens krijgt dan had dit zo moeten zijn...
Ik vind dat je niet met de natuur moet gaan zitten rommelen..
Dit gaat richting klonen vind ik...

Tomasson 10-26-2005 09:42 AM

Quote:

Originally posted by ~Mizzy~
Als je drie jongens krijgt dan had dit zo moeten zijn...
Ik vind dat je niet met de natuur moet gaan zitten rommelen..
Dit gaat richting klonen vind ik...

Vind ik ook. Je moet dat natuur z'n gang laten gaan.
Want de mens heeft al genoeg gerommeld aan de natuur.

a 10-26-2005 09:48 AM

Zo kan je het ook bekijken inderdaad....

Agni 10-26-2005 10:16 AM

Laat de natuur z'n gang gaan. Wat is de volgende stap? Een supermens?

Nikki, wie is die dame op je avatar?

Tomasson 10-26-2005 10:23 AM

Quote:

Originally posted by Agni
Laat de natuur z'n gang gaan. Wat is de volgende stap? Een supermens?
Is al aan de gang hoor. Er zijn al zat mooie hoogopgeleide vrouwen die hun eicellen aanbieden op internet voor duizenden dollars. Sommige vrouwen hebben er al 10 verkocht.
Het eitje word dan weer bij een andere vrouw ingebracht, de draagmoeder.

Sommige mensen willen gewoon per se een mooie intelligente baby/kind. Er is een hele markt voor op internet. Sites waar je foto's van mooie dames kan bekijken en kan uitkiezen.

Pyari 10-26-2005 11:51 AM

Er zijn zoveel mensen die moeite hebben een kind te krijgen. Men mag zich dan gezegend voelen, als ze al een kind kunnen krijgen. Als het een jongen of een meisje is moet niks uitmaken, als hij/zij maar gezond is.

Deze keuze gaat veel te ver, laat het natuur zijn gang gaan, de mens hoeft niet alles onder controle te hebben :!:

All times are GMT. The time now is 01:01 AM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved