Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Een goede conditie zorgt voor een goede kwaliteit SEX (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=1190)

valentijn 11-16-2005 08:56 AM

Een goede conditie zorgt voor een goede kwaliteit SEX

Ik vind dat als je in een slechte conditie verkeerd je nooit goede sex kunt hebben.
Bij mij duurt een gemiddelde vrij partij 1 uur en neem er ook de tijd voor.
Hoe staat het gros van de if leden tegen deze stelling

Naina 11-16-2005 08:58 AM

Re: Een goede conditie zorgt voor een goede kwaliteit SEX

Quote:

Originally posted by valentijn
Ik vind dat als je in een slechte conditie verkeerd je nooit goede sex kunt hebben.

Tja als je een slechte conditie hebt, ben je snel moe en heb je geen zin meer lijkt me.

:think: ik denk bij mij ook wel gemiddeld een uur tot ander half uur.

Faya-kroitie 11-16-2005 09:03 AM

Quote:

Originally posted by valentijn

stuur je vrouw een keer bij mij, dan zal ze pas kennis maken met kwalitatief goed en volwassen gemeenschap. Het gaat niet om tijd en conditie, maar hoe men de verschillende gereedschap gebruikt. :wink:

valentijn 11-16-2005 09:07 AM

Quote:

Originally posted by Faya-lobie+--><div class='quotetop'>QUOTE(Faya-lobie)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-valentijn
Quote:

stuur je vrouw een keer bij mij, dan zal ze pas kennis maken met kwalitatief goed en volwassen gemeenschap. Het gaat niet om tijd en conditie, maar hoe men de verschillende gereedschap gebruikt. :wink:[/b]
Uit jou stukje lees ik dat jij sjlecte sex heb kan niet anders.
Als je goede sex zou hebben zou je andermans vrouwen niet nodig hebben
OEPS raak ik hier een gevoelige snaar Faya :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hein 11-16-2005 09:09 AM

hhhhmmmm.....Sab Bakwaas hai

in een onderzoek is gebleken dat een man gemiddeld binnen de 5 minuten klaarkomt.................en dus is er voor het voorspel en naspel gemiddeld 55 minuten over nou knap hoor een voorspel van ca. gem. 27.5 minuten.....Aangezien men hier op IF beweert niet aan oraal sex te doen 8) 8) 8) 8) wat doe je dan ca. 27 minuten aan elkaar aaien ofzo

Comon gimi brike jere :?

valentijn 11-16-2005 09:14 AM

Quote:

Originally posted by Hein

in een onderzoek is gebleken dat een man gemiddeld binnen de 5 minuten klaarkomt.................en dus is er voor het voorspel en naspel gemiddeld 55 minuten over nou knap hoor een voorspel van ca. gem. 27.5 minuten.....Aangezien men hier op IF beweert niet aan oraal sex te doen *8) *8) *8) *8) wat doe je dan ca. 27 minuten aan elkaar aaien ofzo *

Comon gimi brike jere *:?

Ik doe wel aan orale sex :lol: :lol:

Naina 11-16-2005 09:15 AM

Quote:

Originally posted by valentijn+--><div class='quotetop'>QUOTE(valentijn)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Hein
Quote:

in een onderzoek is gebleken dat een man gemiddeld binnen de 5 minuten klaarkomt.................en dus is er voor het voorspel en naspel gemiddeld 55 minuten over nou knap hoor een voorspel van ca. gem. 27.5 minuten.....Aangezien men hier op IF beweert niet aan oraal sex te doen *8) *8) *8) *8) wat doe je dan ca. 27 minuten aan elkaar aaien ofzo *

Ik doe wel aan orale sex :lol: :lol:[/b]
:oops: :lol:

a 11-16-2005 09:15 AM

Wat zegt tijd over de kwaliteit van sex?
Klopt een goede conditie is wel goed voor het uithoudingsvermogen in verschillende posities.

Faya-kroitie 11-16-2005 09:15 AM

Quote:

Quote:

Quote:

Originally posted by Faya-lobie@
<!--QuoteBegin-valentijn

Quote:

Quote:

stuur je vrouw een keer bij mij, dan zal ze pas kennis maken met kwalitatief goed en volwassen gemeenschap. Het gaat niet om tijd en conditie, maar hoe men de verschillende gereedschap gebruikt. :wink:

Uit jou stukje lees ik dat jij sjlecte sex heb kan niet anders.
Als je goede sex zou hebben zou je andermans vrouwen niet nodig hebben
OEPS raak ik hier een gevoelige snaar Faya :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/b]
Nee Val, je raakt geen gevoelige snaar bij mij. Ik wil niet lang en breed over praten...........ik bied kwaliteit.........wil je een proef op de som........dan mag je mijn vrouw pakken en ik de jouwe........let op je bent gewaarschuwd...ervaring leert........als een vrouw Faya heeft geproeft dan wordt het altijd Faya. :wink:

Hein 11-16-2005 09:16 AM

Quote:

Quote:

<!--QuoteBegin-Hein
Quote:

Ik doe wel aan orale sex :lol: :lol:[/b]
mang ik dacht al 8) 8) 8) 8) oraal sex is lekker noh 8) 8)

naina ga jij nog vertellen wat jij doet in die ander half uur??

All times are GMT. The time now is 02:57 AM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved