Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Algemeen Forum (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Het onderwerp sex en hindoestanen (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=1120)

Hein 10-26-2005 08:03 AM

Het onderwerp sex en hindoestanen

Is deze onderwerp voor Hindoestanen (in het algemeen) een taboedoorbrekende onderwerp of een normenloos onderwerp om erover te praten????

Zouden ouders van Hindoestanen meer erover moeten praten met hun kinderen of juist zwijgen in alle talen???

MsLalkie 10-26-2005 08:08 AM

Hoe zie jij het zelf? :) Zou jij gaan praten met je kinderen wanneer ze een bepaalde leeftijd hebben bereikt.......???

Marianne 10-26-2005 08:08 AM

Meer over praten.

Praat je er niet over dan gaan ze hun informatie ergens anders vandaan halen, met alle gevolgen van dien.

Hein 10-26-2005 08:11 AM

Quote:

Originally posted by MsLalkie
Hoe zie jij het zelf? *:) *Zou jij gaan praten met je kinderen wanneer ze een bepaalde leeftijd hebben bereikt.......???

Ja ik zal met mijn kinderen erover praten als ze een bepaalde leeftijden zullen bereiken.......het is een stukje waarde en norm die je ze meegeeft respect hebben voor het menselijke lichaam van welke geslacht dan ook....

MsLalkie 10-26-2005 08:12 AM

Precies dat zou ik dus ook doen..Desnoods condoom/de pil hun handen drukken....

Faya-kroitie 10-26-2005 08:31 AM

sexuele voorlichting krijgen kinderen ook op school. Ze weten heel goed hoe en vanwaar de baby komt.

Hein 10-26-2005 08:36 AM

Quote:

Originally posted by Faya-lobie
sexuele voorlichting krijgen kinderen ook op school. Ze weten heel goed hoe en vanwaar de baby komt.
Ik heb het niet over voorlichting hoe je en vanwaar je een baby krijgt :lol:

Faya-kroitie 10-26-2005 08:46 AM

Quote:

Originally posted by Hein+--><div class='quotetop'>QUOTE(Hein)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Faya-lobie
Quote:

Ik heb het niet over voorlichting hoe je en vanwaar je een baby krijgt :lol:[/b]
wat gaan je ze opvoeden mbt norm en waarden tav menselijk lichaam van welk geslacht :?: :?:

JZA 10-26-2005 09:17 AM

Echt wel dat ik het over sex ga hebben met mijn kids..
Ik heb het van huis uit niet meegekregen, ik heb mijn kennis 'buiten' opgedaan.. Dat vind ik niet the way to go! Ik wil dat mijn kids met mij kunnen praten, en ik hoef echt niet the ins en outs van ze te weten, maar ik wil ook niet dat er een taboe op sex rust.

Hein 10-26-2005 09:23 AM

Quote:

Originally posted by Faya-lobie+--><div class='quotetop'>QUOTE(Faya-lobie)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by Hein@
<!--QuoteBegin-Faya-lobie

Quote:

Quote:

Ik heb het niet over voorlichting hoe je en vanwaar je een baby krijgt :lol:

wat gaan je ze opvoeden mbt norm en waarden tav menselijk lichaam van welk geslacht :?: :?:[/b]
Zou jij eerst de gestelde vragen willen beantwoorden :lol: :lol: :lol:

All times are GMT. The time now is 01:22 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved