Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Algemeen Forum (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Is het waar dat hindoestanen zich snel aangevallen voelen??? (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=1105)

Anonymous 10-23-2005 10:20 PM

Is het waar dat hindoestanen zich snel aangevallen voelen???

...Ik heb het gevoel dat die uitspraak die ik toch wel vaak hoor vallen, wel waar is en dan met name bij de meisjes. Aangezien ik het bij veel hindoestaanse meisjes heb meegemaakt. Niet allemaal hoor, maar de meeste die hebben toch een behoorlijke, om het maar even vrij netjes te noemen, vage mentaliteit...

Ik vraag mij af hoe dit kan. Met Hollandse meisjes heb ik hier geen enkel probleem bij, evenals bij meisjes van andere afkomsten. De hindoestaanse groep springt er flink uit. Wederom spreken de feiten mijn gemaakte conclusie niet tegen. Ik wil hier ook geen vergelijkingen maken, maar het verschil viel mij gewoon op. Dit wat ik heb vernomen wil ik graag met jullie delen, zodat ook jullie je eigen mening erover kunnen geven.

Wat vinden jullie hiervan? En noem eventueel een paar voorbeelden. Ik kan er in ieder geval zat noemen. :wink:
Bovendien waren dat ook de meisjes die zeiden, van eerlijkheid en oprechtheid. Wederom dus gewoon gelul, aangezien het daar nooit echt op aan kwam en alleen maar ontaarde in een ruzie. Dan denk ik, loop naar de hel. Dat je in de hel mag branden om dat gedrag van je.
Ik vind het belachelijk voor woorden, en met deze topic wil ik dat laten weten ook, dat als iemand hier zich aangesproken voelt. Maar eens goed bij zichzelf na moet gaan denken en eerlijk antwoord geven op bepaalde vragen.

Ik heb in het leven geleerd, voor de meeste dingen moet je niet vluchten. Met name voor de dingen waar je samen uit moet komen. Die moet je recht in de ogen (durven te) kijken. Kun je dat niet. Dan ben mag je met recht laf genoemd worden. Dan ontvlucht je de boel. Zo heb ik het altijd gezien, en zo zal het ook altijd blijven in het leven!

Misschien zullen er nu inderdaad mensen zeggen bij de bovenstaande alinea, hij denkt dat hij het beter weet. (zoals veel mensen dat zeggen die nooit goede tegenargumenten kunnen vinden)
Hierop zeg ik gewoon: Geef mij dan maar hele goede tegenargumenten en laat dan maar inderdaad blijken dat ik ongelijk heb! Kun je dat niet. Waarom zou ik dan aanemen dat ik het dus niet beter zou weten, als diegene die dat zegt. Er niks beters tegen in kan brengen? :wink:

Wie is het met mijn verhaal eens, of heeft nog op- of aanmerkingen?

Ik dank u zeer! :)

Groetjes JoŽl

Vijai 10-24-2005 06:59 AM

Re: Is het waar dat hindoestanen zich snel aangevallen voele

Ben het niet eens met de stelling. Sterker nog, vind dat op sommige punten de hindoestanen harder van zich af moeten bijten.

~Mizzy~ 10-24-2005 08:28 AM

Ik hoorde nogal eens van mn collega's van mn vorige baan dat ik steeds fel reageerde (dus te snel aangevallen voel). Ik had het zelf nooit in de gaten hoor.
Maar dit vonden ze juist niet erg. Ze vonden het leuk en gingen er geintjes van maken, om dit soort reacties bij me uit te lokken. Gingen ze me napraten enzo blablabla :roll:

Maar in werkelijkheid voel ik me niet echt snel aangevallen. Dat is een gevoel. Misschien reageer ik fel .. maar dat is meer om een uitleg te vragen van wat diegene bedoelde...

Misschien lijkt het inderdaad zo dat hindoestaanse meisjes zich aangevallen voelen. Maar je weet nooit hoe ze zich zelf voelen. Misschien bedoelden ze het niet zo, het is gewoon een reactie en dat gaat automatisch.

Faya-kroitie 10-24-2005 08:37 AM

het komt wel voor bij sommige jonge meiden. Ik kan NIET zeggen dat het typisch hindoestaans is.

Hein 10-24-2005 08:46 AM

Ik ervaar dat ook weleens bij meiden maar om te zeggen dat het typische Hindoestaans is wil ook weer niet zeggen.........Wat wel waar is, is dat hindoestaanse meiden een lagere incaseringsvermogen hebben.
en daardoor zich sneller aangevallen voelen....

~Mizzy~ 10-24-2005 08:53 AM

Quote:

Originally posted by Hein
Ik ervaar dat ook weleens bij meiden maar om te zeggen dat het typische Hindoestaans is wil ook weer niet zeggen.........Wat wel waar is, is dat hindoestaanse meiden een lagere incaseringsvermogen hebben.

Explain...

Hein 10-24-2005 08:55 AM

Quote:

Originally posted by ~Mizzy~+--><div class='quotetop'>QUOTE(~Mizzy~)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-Hein
Quote:

Explain...[/b]
Te snel en te vaak op haar teentjes getrapt

~Mizzy~ 10-24-2005 08:57 AM

Quote:

Originally posted by Hein+--><div class='quotetop'>QUOTE(Hein)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by ~Mizzy~@
<!--QuoteBegin-Hein

Quote:

Quote:

Explain...

Te snel en te vaak op haar teentjes getrapt[/b]
Ik snap niet wat daar erg aan is.
Oke .. als ze daarna echt boos worden.
Maar als ze nou geintje van maken en daarna lachen .. is het dan nog zo erg? :?

Hein 10-24-2005 10:00 AM

Quote:

Originally posted by ~Mizzy~+--><div class='quotetop'>QUOTE(~Mizzy~)</div>
Quote:

Quote:

Originally posted by Hein+--><div class='quotetop'>QUOTE(Hein)
Quote:

<!--QuoteBegin-~Mizzy~
Quote:

@
<!--QuoteBegin-Hein

Quote:

Quote:

Explain...

Te snel en te vaak op haar teentjes getrapt[/b]
Ik snap niet wat daar erg aan is.
Oke .. als ze daarna echt boos worden.
Maar als ze nou geintje van maken en daarna lachen .. is het dan nog zo erg? :?[/b][/quote]

Ik heb het ookniet over geintjes :lol: :lol:

~Mizzy~ 10-24-2005 10:02 AM

Quote:

Originally posted by Hein
Ik heb het ookniet over geintjes *:lol: *:lol:
Dus niet iedereen heeft een lage incasseringsvermogen

All times are GMT. The time now is 10:09 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved