![]() |
Wie heeft haar gezien???
Wat een toeval dat IF zo'n mogelijkheid heeft gecreerd!!, ik zocht een meid, maar wilde dat via de niet-serieuze forum van k a i s e.nl doen.
Nou ik heb haar gezien op Beurs in Rotterdam, rond een uur of 1700. Ze had een zwarte jas aan, bruine schoenen/jasje en een blauwe jeans. En ze was HEEEL knap :$:$ wie o wie helpt mij :oops: |
Heb je haar vandaag daar gezien?
|
[quote]Heb je haar vandaag daar gezien?
Was jij er ook toevallig Nik? :oops: |
eumm ik had haar gezien vandaag idd.
SJonge, ik hoop dat ze brahman is.... :oops: |
Quote:
|
Heilig is alleen Maria. :!:
|
Heilig....Wat bedoel je er eigelijk mee? :roll:
Of is dat iets wat ik indirect zou moeten begrijpen, en wellicht niet bespreekbaar op dit forum :oops: zoekende naar dat meisje van Beurs, Nikhil Paandeylal Birju |
Wat voor beurs was er?
|
Heeft ze een studentenbeurs?
|
Quote:
|
Quote:
|
Wat is er met dat bedrag?
|
Quote:
|
[quote]
Quote:
|
[quote][quote]
Quote:
Maar Nikhil zag haar. Of was het een geest? :roll: |
Jullie hebben gevoel voor humor :lol:
Ik bedoelde niet beurs van een verkregen studiebeurs of iets dergelijks..maar STATION Beurs. In Rotterdamwa |
Toen je die geest zag, gin gje toen geen mantra's ofzo zeggen?
|
Quote:
|
Re: Wie heeft haar gezien???
Quote:
Hey ... maar ik heb een zwarte jas .. bruine schoenen/jasje en blauwe jeans :D HIEEEER BEN IK Alleen was ik niet op de beurs :roll: Maar telt dat heel erg dan? |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Dit is een (welbekende) omschrijving gemaakt door mensen voor vermiste personen (bron: Kaise.nl) :roll: Boodschap: wen maar alvast aan dit soort berichtjes a la k a i s e.nl... :roll: :roll: |
Quote:
De beheerders proberen er in ieder geval iets van te maken. Dan maken ze een extra forum .. na een lang gezeur .... krijgen ze weer gezeur omdat if op kaise.nl zou gaan lijken :? |
Quote:
jij hoeft mij niet te kennen... |
Quote:
Zie je ... gestoorde mensen hebben mijn interesse nooit gehad :) |
Silvershadow is inderdaad een geval apart geweest. Jammer dat het niet meer mocht zijn.
|
en heb je haar al gezien
|
Quote:
als ik jouw aandacht wil dan ben ik wel heel laag gezonken.. maar goed TP wannebee pandiet! MIzzy = wannabee diva! |
Quote:
|
Ik zag haar vandaag :mrgreen:
|
Quote:
Wat ik begrepen heb, heet ze Kareena K. en houdt ze van zwarte jassen en blauwe jeans. Verder is ze heel knap beroerd op dit moment, dat komt omdat de verkeerde mensen naar haar gekeken hebben, en hier zelfs meer achterzochten op bepaalde fora gericht op Hindoestanies. Vriendelijk verzoek namens deze en gene, om geen oproepen meer te plaatsen, 1 het is best wel zielig toch.. 2 ik denk niet dat iemand zoiets op prijs stelt, Of je gaat meteen naar haar toe en vraagt haar nombre, of je doet je ogen dicht en droom over haar. 3 wat ga je je kids vertellen, ik zag je moeder (maar zij zag mij niet) dus toen heb ik een oproep op een forum gedaan en toen reageerde een vriend van haar oom daarop en leerde ik haar kennen...bla bla |
Ach opsporing verzocht is een normale rubriek toch! Je hebt het zelfs op de TV!
|
All times are GMT. The time now is 02:30 AM. |
Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved