Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Ex maar toch Sex? (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=1194)

a 11-17-2005 09:20 AM

Ex maar toch Sex?

Its me again...with the subject S.E.X.

Heel vaak hoor ik mensen om me heen zeggen dat ze het nog doen met hun ex. Het is al uit maar voor de sex weten ze elkaar nog wel te vinden, hey its fine with me, moet vooral doen wat je niet laten ken of wilt. Maar waarom hoor je het zo vaak!
Ex = Exit toch?

Wat is jullie mening?
Hebben jullie ( voor de eerlijke mensen ) dit weleens meegemaakt?

Groetjes Sona

Naina 11-17-2005 09:24 AM

Ehmm ja heb nog wel een 2 keer met mijn ex gedaan, nadat het uit was. :oops: Het was er nog een beetje :oops: Maar ja op een gegeven moment moet je toch een streep zetten, vooral als je iemand anders leert kennen bijv.

JZA 11-17-2005 09:25 AM

Re: Ex maar toch Sex?

Quote:

Originally posted by a

Heel vaak hoor ik mensen om me heen zeggen dat ze het nog doen met hun ex. Het is al uit maar voor de sex weten ze elkaar nog wel te vinden, hey its fine with me, moet vooral doen wat je niet laten ken of wilt. Maar waarom hoor je het zo vaak!
Ex = Exit toch?

Wat is jullie mening?

Groetjes Sona

Ja sex met je ex.. what can I say.. :shiftt: Ik heb dit ook meegemaakt. Het is gewoon dat je mekaars lichaam kent en je hebt bepaalde gevoelens voor mekaar gehad die niet altijd direct stoppen op het moment dat je uit elkaar gaat.

a 11-17-2005 09:26 AM

Maar als je nou niet iemand anders leert kennen?
Zou je dan gewoon nog met je ex "omgaan"?

a 11-17-2005 09:27 AM

Quote:

Originally posted by JZA+--><div class='quotetop'>QUOTE(JZA)</div>
Quote:

<!--QuoteBegin-a
Quote:

Ex = Exit toch?

Wat is jullie mening?

Groetjes Sona

Ja sex met je ex.. what can I say.. :shiftt: Ik heb dit ook meegemaakt. Het is gewoon dat je mekaars lichaam kent en je hebt bepaalde gevoelens voor mekaar gehad die niet altijd direct stoppen op het moment dat je uit elkaar gaat.[/b]
Lust? Onbevredigend gevoel?
Gemis of verlangen naar elkaar?

Naina 11-17-2005 09:28 AM

Quote:

Originally posted by a
Zou je dan gewoon nog met je ex \"omgaan\"?

Nee denk het niet. Uit is uit en op een gegeven moment gaan die "gevoelens" ook wel voorbij. En ja anders blijf je daar maar in hangen en kijk je misschien ook niet verder.

JZA 11-17-2005 09:30 AM

Quote:

Originally posted by a
Zou je dan gewoon nog met je ex \"omgaan\"?

Ik persoonlijk zou dat niet tof vinden.. ik bedoel je gaat niet voor niets uit elkaar..

a 11-17-2005 09:30 AM

Ik zie het dan als een bevrediging...elkaar alleen zien voor de sex.
Beide komen aan hun trekken, maar gevoel blijft toch wel een grote rol spelen.
In mijn jongere jaren heb ik dit ook meegemaakt. Maar als ik eerlijk ben had ik onbewust toch nog hoop!
Hedendaags, zeg ik nee. Ex is Exit...omdat je dan idd blijft hangen!

11-17-2005 09:31 AM

Okay, voor mij dan geen seks :oops:

Maaar ik heb nog wel eens gekust enzo met mn ex :oops: Gewoon de warmte die je dan miste weet je wel :oops:

Hein 11-17-2005 09:32 AM

Quote:

Originally posted by a

Ex = Exit toch?

Wat is jullie mening?

Groetjes Sona

Heb het zelf niet meegemaakt maar kan het me heel goed voorstellen dat er toch een sexuele chemie blijft bestaan tussen de exen.

All times are GMT. The time now is 08:59 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved