Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Studiekeuze (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=111)
-   -   welke opleiding? nu een in de statistieken! (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=6870)

BonBonnetje 11-30-2004 11:14 AM

welke opleiding? nu een in de statistieken!

Beste mensen.. ik zou wel eens willen weten welke opleidingen er nu gedaan worden onder de hindoestanen.. het is onmogelijk om ALLE opleidingen erin te zetten .. dus heb ik een beetje in catogorieen verdeeld..

misschien kunnen we nu achter bepaalde speculaties uit ervaringen cijfers bijplaatsen!

thnxxx
enne motivatie voor je keuze is altijd leuk om te weten!!

imported_Sonko 11-30-2004 11:25 AM

Re: welke opleiding? nu een in de statistieken!

ik studeer wiskunde..het staat er niet eens bij :p de reden..ehm...ik wist 5.5 jaar van de middelbare tijd niet wat ik wilde gaan studeren..en leuke vakken vond ik engels en wiskunde..had voor beide ook hoge cijfers enzo...maar wat moet je met engels :p nee ok..maar ik had geen zin om een taal te gaan studeren dus nu studeer ik wiskunde..best knudde soms..maar het is wel te doen enzo...

HSFN admin 2 11-30-2004 11:43 AM

Quote:

Originally Posted by Sonko
ik studeer wiskunde..het staat er niet eens bij :p de reden..ehm...ik wist 5.5 jaar van de middelbare tijd niet wat ik wilde gaan studeren..en leuke vakken vond ik engels en wiskunde..had voor beide ook hoge cijfers enzo...maar wat moet je met engels :p nee ok..maar ik had geen zin om een taal te gaan studeren dus nu studeer ik wiskunde..best knudde soms..maar het is wel te doen enzo...

techniek...

imported_Sonko 11-30-2004 11:47 AM

Quote:

Originally Posted by HSFNwebmaster
techniek...

hmmm..maar het is helemaal niet technisch...ik doe niks technisch in ieder geval...ik ga de statistiekkant op...en het is nu nog allemaal niet praktijk enzo...atechnische wiskunde?

imported_MiKe 11-30-2004 04:40 PM

reKt