Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Studiekeuze (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=111)
-   -   welke opleiding? nu een in de statistieken! (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=6870)

BonBonnetje 11-30-2004 11:14 AM

welke opleiding? nu een in de statistieken!

Beste mensen.. ik zou wel eens willen weten welke opleidingen er nu gedaan worden onder de hindoestanen.. het is onmogelijk om ALLE opleidingen erin te zetten .. dus heb ik een beetje in catogorieen verdeeld..

misschien kunnen we nu achter bepaalde speculaties uit ervaringen cijfers bijplaatsen!

thnxxx
enne motivatie voor je keuze is altijd leuk om te weten!!

imported_Sonko 11-30-2004 11:25 AM

Re: welke opleiding? nu een in de statistieken!

ik studeer wiskunde..het staat er niet eens bij :p de reden..ehm...ik wist 5.5 jaar van de middelbare tijd niet wat ik wilde gaan studeren..en leuke vakken vond ik engels en wiskunde..had voor beide ook hoge cijfers enzo...maar wat moet je met engels :p nee ok..maar ik had geen zin om een taal te gaan studeren dus nu studeer ik wiskunde..best knudde soms..maar het is wel te doen enzo...

HSFN admin 2 11-30-2004 11:43 AM

Quote:

Originally Posted by Sonko
ik studeer wiskunde..het staat er niet eens bij :p de reden..ehm...ik wist 5.5 jaar van de middelbare tijd niet wat ik wilde gaan studeren..en leuke vakken vond ik engels en wiskunde..had voor beide ook hoge cijfers enzo...maar wat moet je met engels :p nee ok..maar ik had geen zin om een taal te gaan studeren dus nu studeer ik wiskunde..best knudde soms..maar het is wel te doen enzo...

techniek...

imported_Sonko 11-30-2004 11:47 AM

Quote:

Originally Posted by HSFNwebmaster
techniek...

hmmm..maar het is helemaal niet technisch...ik doe niks technisch in ieder geval...ik ga de statistiekkant op...en het is nu nog allemaal niet praktijk enzo...atechnische wiskunde?

imported_MiKe 11-30-2004 04:40 PM

reKt

imported_Ray 11-30-2004 04:49 PM

Quote:

Originally Posted by BonBonnetje
Beste mensen.. ik zou wel eens willen weten welke opleidingen er nu gedaan worden onder de hindoestanen.. het is onmogelijk om ALLE opleidingen erin te zetten .. dus heb ik een beetje in catogorieen verdeeld..

misschien kunnen we nu achter bepaalde speculaties uit ervaringen cijfers bijplaatsen!

thnxxx
enne motivatie voor je keuze is altijd leuk om te weten!!

Naaoouuu jaaaa in de richting van medicijnen kort gezegd dus muaaajaaaa

appeltje 11-30-2004 05:06 PM

De mijne staat er ook niet bij, maar tis medicijnen achter de schermen.. Ik vond het wel leuk dat je tijdens deze studie kijkt naar de oorzaak van bepaalde ziekten en niet alleen maar een diagnose vaststelt ofzo..

Aradhana 11-30-2004 06:22 PM

Ik studeer Bestuurskunde en dat staat er ook niet bij :(
Maar ja in mijn studie zijn de hindoestanen dan ook niet echt in grote getalle te vinden.

Vishal 11-30-2004 06:26 PM

Medicijnen... Yup, ben een standaardhindoestaantje :p

Overigens, toen ik met de studie begon waren hindoestanen hier schaars, tegenwoordig ziet het zwart van ze :o

sarojni 11-30-2004 06:55 PM

Quote:

Originally Posted by Vishal
Medicijnen... Yup, ben een standaardhindoestaantje :p

Overigens, toen ik met de studie begon waren hindoestanen hier schaars, tegenwoordig ziet het zwart van ze* :o

meneer de trendzetter* ;) ;D

All times are GMT. The time now is 08:49 PM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved