Bollywood, India, Indian Culture

Bollywood, India, Indian Culture (http://forum.indianfeelings.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (http://forum.indianfeelings.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Leven als vrijgezel (http://forum.indianfeelings.com/showthread.php?t=2901)

Jeannette35 08-08-2007 04:11 PM

Hoe zou jij je leven indelen, als je vrijgezel bent ?
Of jij bent vrijgezel..hoe leid je je leven ?

vissie-j 08-08-2007 05:09 PM

<div class='quotetop'>(Jeannette35 @ Aug 8 2007, 04:11 PM) <{POST_SNAPBACK}></div>
Quote:

Hoe zou jij je leven indelen, als je vrijgezel bent ?
Of jij bent vrijgezel..hoe leid je je leven ?[/b]

ik geef mijn leven zijn vrije loop.
Ik doe gewoon wat ik vind dat goed voor mij is...
een leven in een relatie spreek je over 2 soorten leven.. het leven als ik en het leven als wij/ons...
Dus zorg voor een goede ik dat je vervolgens goed kan combineren met het Wij/ons als je een relatie aangaat.

Compromies en aanpassen zul je altijd wel moeten.

Hoe bevalt het jou?

Nikki Satisfashion 08-08-2007 05:34 PM

<span style="color:#8B0000">Eerst jezelf op de eerste plaats geven en jezelf een complete metamorfose geven: nieuw kapsel, nieuwe manier van je make-up opmaken, nieuwe kleding aanschaffen of een nieuwe stijl aanmeten.
- Jezelf verwennen; neem een dagje sauna, laat je masseren door een goede masseur.
- Netwerken: spreek weer af met je vriendinnen en/of familie
- Ga nieuwe uitdagingen aan: aanmelden bij de sportschool, nieuwe cursus/workshop/opleiding. Doe in ieder geval dingen die nooit had verwacht om ooit nog te doen. Bijvoorbeeld parachute-springen. Hoe gekker des te beter. Of die ene boek die je eerder niet was opgevallen.

En zo zijn er duizenden

vissie-j 08-11-2007 09:52 PM

<div class='quotetop'>(Nikki Satisfashion @ Aug 8 2007, 05:34 PM) <{POST_SNAPBACK}></div><div class='quotemain'><span style="color:#8B0000">Eerst jezelf op de eerste plaats geven en jezelf een complete metamorfose geven: nieuw kapsel, nieuwe manier van je make-up opmaken, nieuwe kleding aanschaffen of een nieuwe stijl aanmeten.
- Jezelf verwennen; neem een dagje sauna, laat je masseren door een goede masseur.
- Netwerken: spreek weer af met je vriendinnen en/of familie
- Ga nieuwe uitdagingen aan: aanmelden bij de sportschool, nieuwe cursus/workshop/opleiding. Doe in ieder geval dingen die nooit had verwacht om ooit nog te doen. Bijvoorbeeld parachute-springen. Hoe gekker des te beter. Of die ene boek die je eerder niet was opgevallen.

En zo zijn er duizenden

Nikki Satisfashion 08-12-2007 01:20 AM

<div class='quotetop'>(vissie-j @ Aug 11 2007, 11:52 PM) <{POST_SNAPBACK}></div>
Quote:

is dit als je nog singel bent...
of als je van relatie naar singel bent teruggevallen?[/b]
Beiden. Het gaat erom dat je de kracht in jezelf te (her)vinden en jezelf blijven ontwikkelen. Maak er een kunst van om steeds jezelf te blijven uitdagen om steeds nieuwe dingen te ontdekken.

vissie-j 08-12-2007 05:10 PM

<div class='quotetop'>(Nikki Satisfashion @ Aug 12 2007, 01:20 AM) <{POST_SNAPBACK}></div>
Quote:

Beiden. Het gaat erom dat je de kracht in jezelf te (her)vinden en jezelf blijven ontwikkelen. Maak er een kunst van om steeds jezelf te blijven uitdagen om steeds nieuwe dingen te ontdekken.[/b]

je hebt gelijk,
Vergeet je eigen ik niet... en ga je eigen Ik niet verwaarlozen, want dat is zonde.
of je nou in een relatie zit of niet.

I C U 08-15-2007 08:35 PM

Ik kan gaan en staan waar ik wil, zonder rekening hoeven te houden met andermans wensen. Ik ben graag op mezelf, dus vandaar dat ik me prima handle.

vissie-j 08-16-2007 10:41 AM

<div class='quotetop'>(I C U @ Aug 15 2007, 08:35 PM) <{POST_SNAPBACK}></div>
Quote:

Ik kan gaan en staan waar ik wil, zonder rekening hoeven te houden met andermans wensen. Ik ben graag op mezelf, dus vandaar dat ik me prima handle.[/b]

met partner hoef je toch niet 24 uur bijelkaar geplakt te zijn?
dat kan niet eens gezien de meeste mensen werken,
en naast een relatie is er ook nog een 'ik' die je niet dient te vergeten, tijd voor jezelf is ook belangrijk

I C U 08-16-2007 12:11 PM

<div class='quotetop'>(vissie-j @ Aug 16 2007, 10:41 AM) <{POST_SNAPBACK}></div>
Quote:

met partner hoef je toch niet 24 uur bijelkaar geplakt te zijn?
dat kan niet eens gezien de meeste mensen werken,
en naast een relatie is er ook nog een 'ik' die je niet dient te vergeten, tijd voor jezelf is ook belangrijk[/b]
Ik bekijk zaken niet op 24 uur, mits het noodzakelijk is.
Heb al de nodige ervaring met relaties en weet ondertussen wel hoe 't werkt. Jij kunt hier makkelijk alles typen, maar ik ben realist en leef in de praktijk, niet de theorie.

vissie-j 08-18-2007 12:36 AM

<div class='quotetop'>(I C U @ Aug 16 2007, 12:11 PM) <{POST_SNAPBACK}></div>
Quote:

Ik bekijk zaken niet op 24 uur, mits het noodzakelijk is.
Heb al de nodige ervaring met relaties en weet ondertussen wel hoe 't werkt. Jij kunt hier makkelijk alles typen, maar ik ben realist en leef in de praktijk, niet de theorie.[/b]
een relatie kent 2 vormen,
een leuke en een niet leuke...
elke relatie kent de nodige problemen,
daar dien je samen aan te werken!
praktijk is belangrijk,
maar zoveel meisjes/vrouwen in de wereld, waarom zou er niet eentje zijn naar jou wens?
leren kennen is noodzakelijk, dat doe je niet binnen 2 dagen. Verder waar een begin zit is ook een eind!

All times are GMT. The time now is 03:55 AM.

Copyright Indian Feelings. All Rights Reserved